Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Ziek op reis

Gestart door Leo1947, donderdag 24 juli 2014, 11:24:36

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: regenwolkje op dinsdag 12 augustus 2014, 17:15:28
Citaat van: Amice op donderdag 24 juli 2014, 20:10:42
Citaat van: regenwolkje op donderdag 24 juli 2014, 16:46:18
Ik heb tijdens mijn vorig verblijf op de  :smiley-philippines: bijna continu darmproblemen gehad. Ik nam een pilletje Immodium instant, dan was het 2 of 3 dagen niet naar de wc moeten, dan terug diarree, terug pilletje genomen enzovoort.

Heb altijd mineraalwater gedronken om veilig te zijn. Misschien was het door de Malarone dat ik diarree had, maar ben niet zeker.


Als na het innemen van immodium de diaree gewoon terug komt is er meer aan de hand, in dat geval is het eigenlijk niet raadzaam om immodium verder te nemen maar naar n dokter te gaan.

Ik herinner mij nog zo'n ochtend. We zouden ergens naartoe gaan samen met haar familie. En ik had net terug diarree gekregen. Maar ik dacht van 'ik kan toch niet blijven Immodium nemen, dat is toch niet gezond, dus ik ga thuis moeten blijven'. En ik probeerde hen dat ook zo uit te leggen. En dan kwam haar broer terug: 'hier, neem hier een pil van, is heel effectief'. Ik bekijk dat even, blijkt het dus ook een middel te zijn met loperamide (het actieve bestanddeel van Immodium). Heb ik toen maar gewoon terug een immodium pilletje genomen... zucht... en dan zijn we maar vertrokken.


Ifugao

#21
Citaat van: bananacreek op woensdag 13 augustus 2014, 14:15:48

Vanavond op ABS/CBN vermeld dat COLGATE TOTAL kanker verwekkende stoffen als ingredient heeft............. :jajaja: :jajaja: :negatief:



Jaja, en morgen lezen we in ABC/CBN dat het drinken van water dodelijke stoffen bevat die kankerverwekkend zijn, overmorgen dat brood de kans op dementia vergroot, over-over-morgen dat melk de kans op Parkinson's vergroot, en ga zo maar even door............  Have a happy life!!

Luc

Citaat van: Ifugao op woensdag 13 augustus 2014, 18:04:04
Citaat van: bananacreek op woensdag 13 augustus 2014, 14:15:48

Vanavond op ABS/CBN vermeld dat COLGATE TOTAL kanker verwekkende stoffen als ingredient heeft............. :jajaja: :jajaja: :negatief:



Jaja, en morgen lezen we in ABC/CBN dat het drinken van water dodelijke stoffen bevat die kankerverwekkend zijn, overmorgen dat brood de kans op dementia vergroot, over-over-morgen dat melk de kans op Parkinson's vergroot, en ga zo maar even door............  Have a happy life!!

Veel op internet slecht voor geheugen

http://www.particulieronderwijsnederland.nl/alle-informatie-op-internet-slecht-voor-geheugen/

:atyourservice:
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Rich

Citaat van: Luc op woensdag 13 augustus 2014, 18:57:33
Citaat van: Ifugao op woensdag 13 augustus 2014, 18:04:04
Citaat van: bananacreek op woensdag 13 augustus 2014, 14:15:48

Vanavond op ABS/CBN vermeld dat COLGATE TOTAL kanker verwekkende stoffen als ingredient heeft............. :jajaja: :jajaja: :negatief:



Jaja, en morgen lezen we in ABC/CBN dat het drinken van water dodelijke stoffen bevat die kankerverwekkend zijn, overmorgen dat brood de kans op dementia vergroot, over-over-morgen dat melk de kans op Parkinson's vergroot, en ga zo maar even door............  Have a happy life!!

Veel op internet slecht voor geheugen

http://www.particulieronderwijsnederland.nl/alle-informatie-op-internet-slecht-voor-geheugen/

:atyourservice:


Oh ja?  Ik weet van niets  :lachen:   :benweg:
Rich de Nederbelg.

bananacreek

Citaat van: Luc op woensdag 13 augustus 2014, 18:57:33
Citaat van: Ifugao op woensdag 13 augustus 2014, 18:04:04
Citaat van: bananacreek op woensdag 13 augustus 2014, 14:15:48

Vanavond op ABS/CBN vermeld dat COLGATE TOTAL kanker verwekkende stoffen als ingredient heeft............. :jajaja: :jajaja: :negatief:



Jaja, en morgen lezen we in ABC/CBN dat het drinken van water dodelijke stoffen bevat die kankerverwekkend zijn, overmorgen dat brood de kans op dementia vergroot, over-over-morgen dat melk de kans op Parkinson's vergroot, en ga zo maar even door............  Have a happy life!!

Veel op internet slecht voor geheugen

http://www.particulieronderwijsnederland.nl/alle-informatie-op-internet-slecht-voor-geheugen/

:atyourservice:


Ok....de melk en prostaat kanker dan.............

http://leefgezonder.blogspot.com/2011/09/teveel-melk-drinken-veroorzaakt.html

Ifugao

En alcohol verhoogd de kans op dronkenschap.  :lachen:  :cheers:

Ronny55

Citaat van: bananacreek op donderdag 14 augustus 2014, 13:11:58
Citaat van: Luc op woensdag 13 augustus 2014, 18:57:33
Citaat van: Ifugao op woensdag 13 augustus 2014, 18:04:04
Citaat van: bananacreek op woensdag 13 augustus 2014, 14:15:48

Vanavond op ABS/CBN vermeld dat COLGATE TOTAL kanker verwekkende stoffen als ingredient heeft............. :jajaja: :jajaja: :negatief:



Jaja, en morgen lezen we in ABC/CBN dat het drinken van water dodelijke stoffen bevat die kankerverwekkend zijn, overmorgen dat brood de kans op dementia vergroot, over-over-morgen dat melk de kans op Parkinson's vergroot, en ga zo maar even door............  Have a happy life!!

Veel op internet slecht voor geheugen

http://www.particulieronderwijsnederland.nl/alle-informatie-op-internet-slecht-voor-geheugen/

:atyourservice:


Ok....de melk en prostaat kanker dan.............

http://leefgezonder.blogspot.com/2011/09/teveel-melk-drinken-veroorzaakt.html
Als dat per definitie waar is , dan had ik al lang de pijp uitgehad....denk niet dat er veel mensen zijn die zoveel melk gedronken hebben als ik , nu minder maar toch nog 1 a 2 liter per dag,

daar waar ik vroeger 3 a 4 liter per dag dronk. Heb ook nooit begrepen dat sommige mensen het zoverschrikkelijk vinden om melk te drinken  :confused2: ....

Een groot glas warme melk (33 cl)met een of twee eetlepels honig voor het slapen gaan en je slaapt als een roosje..... :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: regenwolkje op donderdag 24 juli 2014, 16:46:18
Ik heb tijdens mijn vorig verblijf op de  :smiley-philippines: bijna continu darmproblemen gehad. Ik nam een pilletje Immodium instant, dan was het 2 of 3 dagen niet naar de wc moeten, dan terug diarree, terug pilletje genomen enzovoort.

Heb altijd mineraalwater gedronken om veilig te zijn. Misschien was het door de Malarone dat ik diarree had, maar ben niet zeker.

gewoon een stukje houtskool op eten en je bent gegarandeerd van je diarree af .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Amice

Citaat van: jens op vrijdag 15 augustus 2014, 11:02:49
Citaat van: regenwolkje op donderdag 24 juli 2014, 16:46:18
Ik heb tijdens mijn vorig verblijf op de  :smiley-philippines: bijna continu darmproblemen gehad. Ik nam een pilletje Immodium instant, dan was het 2 of 3 dagen niet naar de wc moeten, dan terug diarree, terug pilletje genomen enzovoort.

Heb altijd mineraalwater gedronken om veilig te zijn. Misschien was het door de Malarone dat ik diarree had, maar ben niet zeker.

gewoon een stukje houtskool op eten en je bent gegarandeerd van je diarree af .

In  :nederlandsevlag: had/heb je daar Norit voor  :thumb: maar dat is hier niet te krijgen, alhoewel Norit wel zaken doet hier in Phils..
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

CitaatEen groot glas warme melk (33 cl)met een of twee eetlepels honig voor het slapen gaan en je slaapt als een roosje....

Toch een keer proberen in plaats van Dormicum (1/3)  ................ :hoedjeaf: