filipijnse dames in belgie of nederland

Gestart door drikvis1968, woensdag 30 juli 2014, 21:30:49

Vorige topic - Volgende topic

drikvis1968

beste

Filipijnse vrouwen hebben me altijd al gefascineerd en soms zie je er om markten ed
een ontmoeding via een datingsite - ja maar hoe weet je wat ze zegt wel klopt
Zijn er forumleden die filipijnse dames kennen in europa of in de flilipijnen die werkelijk op zoek zijn naar een evenwichtige relatie
Eventueel familieleden van dames die reeds in hier zijn
Mag ik me misschien even voorstellen
Ik ben 46 gescheiden met 1 zoon van 7 jaar en zoek iemand in de leeftijdscategorie 35-40 en woon in belgie

Christof

Hallo drikvis,
Welkom op het forum.
Om te weten als ze de waarheid zeggen op een datingsite, kan je eigenlijk niet onmiddellijk weten, je komt al een heel stuk ver door je gezond verstand te gebruiken, op het gemak enkele maanden chatten,  als dat goed aanvoelt kan je naar de Filipijnen gaan om haar te ontmoeten, zo zie je ook hoe ze daar leven en leer je een stuk van hun cultuur kennen.
In Europa zijn er natuurlijk ook Filipijnse vrouwen, mss kan je je aansluiten aan zo'n vereniging.
Hier op het forum zal je heel veel informatie vinden, ik zou zeggen veel leesgenot en succes

Ronny55

het eenvoudigste is , kom eens naar de  :smiley-philippines: op vacantie , daan kan je al veel leren, als het kan wel niet in Manila blijven , naar Palawan, Cebu of Bohol doorreizen. Ideaal is als je iemand kent en die je kan opzoeken die hier verblijft, die je een beetje wegwijs maakt. Op die manier ben ik hier terechtgekomen , via een vriend die hier woonde en die ik ben gaan opzoeken.

Er zijn uiteraard de datingsites....Maar ja , om daar het kaf van het koren te scheiden  :floet: gene kattepis. Ze zijn zooooo lief en kunnen het zo goed brengen, dikwijls heb ik het gevoel, het zijn geboren actrices. Gezond verstand is soms niet voldoende , men moet ook een beetje geluk hebben. Veel succes zou ik zeggen.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Cosyns Guy

Citaat van: Ronny55 op woensdag 30 juli 2014, 22:35:33
het eenvoudigste is , kom eens naar de  :smiley-philippines: op vacantie , daan kan je al veel leren, als het kan wel niet in Manila blijven , naar Palawan, Cebu of Bohol doorreizen. Ideaal is als je iemand kent en die je kan opzoeken die hier verblijft, die je een beetje wegwijs maakt. Op die manier ben ik hier terechtgekomen , via een vriend die hier woonde en die ik ben gaan opzoeken.

Er zijn uiteraard de datingsites....Maar ja , om daar het kaf van het koren te scheiden  :floet: gene kattepis. Ze zijn zooooo lief en kunnen het zo goed brengen, dikwijls heb ik het gevoel, het zijn geboren actrices. Gezond verstand is soms niet voldoende , men moet ook een beetje geluk hebben. Veel succes zou ik zeggen.
En Davao is schandelijk vergeten in het lijstje.... :lachen:

Ronny55

Citaat van: Cosyns Guy op woensdag 30 juli 2014, 23:20:00
Citaat van: Ronny55 op woensdag 30 juli 2014, 22:35:33
het eenvoudigste is , kom eens naar de  :smiley-philippines: op vacantie , daan kan je al veel leren, als het kan wel niet in Manila blijven , naar Palawan, Cebu of Bohol doorreizen. Ideaal is als je iemand kent en die je kan opzoeken die hier verblijft, die je een beetje wegwijs maakt. Op die manier ben ik hier terechtgekomen , via een vriend die hier woonde en die ik ben gaan opzoeken.

Er zijn uiteraard de datingsites....Maar ja , om daar het kaf van het koren te scheiden  :floet: gene kattepis. Ze zijn zooooo lief en kunnen het zo goed brengen, dikwijls heb ik het gevoel, het zijn geboren actrices. Gezond verstand is soms niet voldoende , men moet ook een beetje geluk hebben. Veel succes zou ik zeggen.
En Davao is schandelijk vergeten in het lijstje.... :lachen:

Niet echt vergeten Guy, maar kan hem toch moeilijk gaan aanraden naar het " gevaarlijkste " deel van de  :smiley-philippines: (Mindanao) te gaan.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Cosyns Guy

Citaat van: Ronny55 op woensdag 30 juli 2014, 23:31:49
Citaat van: Cosyns Guy op woensdag 30 juli 2014, 23:20:00
Citaat van: Ronny55 op woensdag 30 juli 2014, 22:35:33
het eenvoudigste is , kom eens naar de  :smiley-philippines: op vacantie , daan kan je al veel leren, als het kan wel niet in Manila blijven , naar Palawan, Cebu of Bohol doorreizen. Ideaal is als je iemand kent en die je kan opzoeken die hier verblijft, die je een beetje wegwijs maakt. Op die manier ben ik hier terechtgekomen , via een vriend die hier woonde en die ik ben gaan opzoeken.

Er zijn uiteraard de datingsites....Maar ja , om daar het kaf van het koren te scheiden  :floet: gene kattepis. Ze zijn zooooo lief en kunnen het zo goed brengen, dikwijls heb ik het gevoel, het zijn geboren actrices. Gezond verstand is soms niet voldoende , men moet ook een beetje geluk hebben. Veel succes zou ik zeggen.
En Davao is schandelijk vergeten in het lijstje.... :lachen:

Niet echt vergeten Guy, maar kan hem toch moeilijk gaan aanraden naar het " gevaarlijkste " deel van de  :smiley-philippines: (Mindanao) te gaan.
Gevaarlijkste deel van Mindanao ? Denk dat Davao opzichzelf 1 van de veiligste steden is in de  :smiley-philippines:.Heb mij daar nooit onveilig gevoeld toen ik er was wat niet wegneemt dat ik wel voorzichtig was,dus laag profiel aanhouden,geen bling bling,wat ik sowieso niet draag,enkel een kleine hoeveelheid geld op zak,dan nog verdeeld tussen mijn toen nog aanstaande en mijzelf.
En men mag zijn methoden betwisten van Duterte aldaar maar ze zijn wel effectief kwestie veiligheid aldaar.En wat de moslims betrefd,die zitten toch een goeie 150 km of verder verwijderd van Davao dacht ik,de rebellen dus.
Ben slechts 2 maal in Manila geweest en ben daar 2 maal ook in het zak gezet,eenmaal door een taxichauffeur en op het vliegveld door de luchthaven politie die mij 600 peso wou aftrommelen...Dus,geef mij maar Davao,nooit in het zak gezet aldaar door taxisten,nooit geen "witneus"  prijs betaald in vergelijking met  :smiley-philippines: . Nee,geef mij maar Davao hoor,word men tenminste niet weggeblazen door een typhoon.... :jajaja:

Ronny55

Jaja daar ben ik wel mee akkord , ik woon in CDO heb hier ook geen probleem , maar je weet ook wat ze van Midanao denken.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

dozo

hoi drikvis.als jy hier in nederland of in belgie een filipina zoekt.
kom je er snel achter dat ze hier vreselyk vewend zyn, en
allemaal een jongere man zoeken.
jaren terug ben ik begonnen in thailand,mooie cultuur heerlyk
eten.maar voor die vrouwen is een stuk grond en eigen huis heel belangryk.
spreken weinig of geen engels.
in de fili is het toch anders. de eerste keer dat ik er heen ging ben ik eerst
lid geworden van een datigside. na een tydje chatten myn keuzes gemaakt
naar manila gegaan en 3dames uitgenodigd ,elk voor 3 dagen. leuke tyd gehad maar is niets
geworden. :floet: ben nu alweer 3jaar by myn vrouwtje waarvan 2 jaar getrouwd

drikvis1968

ja heb een aantal chat contacten maar soms zie je toch foutjes
een dame die zegt 30 te zijn (was mijn ondergrens qua leeftijd) waarmee het wel klikt
Doch via facebook zie ik dat ze 26 jaar is en dat is wat jong - spijtig
dat ze zich jonger maken (belgische vrouwen) versta ik ma ouder ????

Voor dames in europa zijn daar ook sites voor
Of zijn er forumleden die via hun echtgenote werkelijke kandidaten  kennen hier of in de filipijnen wat ook zou helpen
groetjes


dozo

drikvis ik denk dat 30 haar juiste leeftyd is,
voor filipijnse begrippen is 30 jaar al oud, daarom
op faceboek 26 jaar. kyk uit met face boek het maakt
een hoop kapot.ik ga er niet op en myn vrouw ook niet.  :jajaja:
enne 26 j is toch niet verkeerd, ik ben 65 myn vrouw 34.  :lachen: