filipijnse dames in belgie of nederland

Gestart door drikvis1968, woensdag 30 juli 2014, 21:30:49

Vorige topic - Volgende topic

drikvis1968

bedankt voor jullie antwoorden
akkoord ma wil ook ni zielig overkomen en dit is voor ieder anders natuurlijk
We chatten momenteel ook via facebook en dan zie ja al wat meer prive foto's ed en prive info
Haar gboortedatum zou van 1988 zijn dus 26 jaar
Had me eigenlijk voorgenomen niemand van manilla maar daar komt ze wel vandaan
natuurlijk ben ik nog naief in deze zaken en wanneer ben je zeker idd als je naar daar gaat en er mee praat en ziet hoe ze leeft
mijn voorkeur had wel gegaan naar iemand iets ouder (wil nu niet elk weekend de disco meer gaan doen he)
Moesten er mensen zijn die kennissen er kandidates kennen (zusters ...)

Amice

Ik kan me voorstellen dat als je eenzaam in  :nederlandsevlag:  :belgiesmiley: zit je naar een datingsite gaat maar het beste is toch om hier ten lande de keuze te maken.

in de loop der jaren heb ik al van alles de revue zien passeren en de enige die ik ooit (hier wonende) via internet heb ontmoet was een dame van 30 jaar uit laguna die de moeite nam om de bus naar manila te pakken om me te ontmoeten, het is bij 1 date gebleven maar was wel de moeite waard.

Ouder maken ze zich zelf meestal enkel als ze minderjarig zijn, daar moet je mee oppassen uiteraard alhoewel ook dat niet tot problemen hoeft te leiden als de girl niets slechts in zinnen heeft. Om het op Jens wijze te zeggen 'die hebben ook jeuk'  :lachen:

Zo had ik een leuke meid die 17 was en nog maagd, die ontmoette ik geregeld maar we hebben wel gewacht tot ze 18 was tot het gebeurde.  :copulatie:
Daarna ook nog vaak mee weg geweest maar eens ontmaagd is het vaak voor filipina's geen probleem om met andere mannen het bed te delen en werd ze dus zwanger :benweg:

Dat soort ervaringen wordt je echt niet rijker op een datingsite.





Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

drikvis1968

heeft eigenlijk niets te maken met eenzaam zijn ja of nee
Het is een bewuste keuze
Heb me dit een 10tal jaar geleden ook al overwogen
Het exotische in een filipijnse trekt me aan en de ingesteldheid
Werken aan een relatie moet je altijd of het nu een belgische of buitenlandse daar en ik me van bewust hoor

Adik

Ik wens u alle geluk toe maar u schreef in de openingspost iets over gelijkwaardige relatie. Vervolgens zie ik jongere leeftijden voorbij komen (veelal geen gelijkwaardige levenservaring), bent opzoek naar iemand die waarschijnlijk een stuk armer is (om over de familie die u erbij krijgt nog maar te zwijgen)?

Het is niet onmogelijk hoor, maar die roze bril voor exotisch kan heel verraderlijk zijn! Ik zou zeggen, heb vooral geen haast. Geniet van het leven en als het eenmaal in iets vast groeit dan heeft u hopelijk een mooie toekomst samen in het verschiet. Maar tot die tijd is van dag tot dag bezien m.i. een verstandige optie.

bananacreek

Citaat van: Amice op donderdag 31 juli 2014, 11:18:56
Ik kan me voorstellen dat als je eenzaam in  :nederlandsevlag:  :belgiesmiley: zit je naar een datingsite gaat maar het beste is toch om hier ten lande de keuze te maken.

in de loop der jaren heb ik al van alles de revue zien passeren en de enige die ik ooit (hier wonende) via internet heb ontmoet was een dame van 30 jaar uit laguna die de moeite nam om de bus naar manila te pakken om me te ontmoeten, het is bij 1 date gebleven maar was wel de moeite waard.

Ouder maken ze zich zelf meestal enkel als ze minderjarig zijn, daar moet je mee oppassen uiteraard alhoewel ook dat niet tot problemen hoeft te leiden als de girl niets slechts in zinnen heeft. Om het op Jens wijze te zeggen 'die hebben ook jeuk'  :lachen:

Zo had ik een leuke meid die 17 was en nog maagd, die ontmoette ik geregeld maar we hebben wel gewacht tot ze 18 was tot het gebeurde.  :copulatie:
Daarna ook nog vaak mee weg geweest maar eens ontmaagd is het vaak voor filipina's geen probleem om met andere mannen het bed te delen en werd ze dus zwanger :benweg:

Dat soort ervaringen wordt je echt niet rijker op een datingsite.

Prachtig verhaal........ :thumb: :thumb: :happy: :happy:.......... maar ik zie geen foto's..............maar ik vind dat het levensgevaarlijk is via internet?

Maar zou toch een leuk avontuur zijn?............ :denk: :denk:

Ik zoek ze liever hier ter plaatse uit..............



Mijn eerste vrouw uit Jamaica vond ik op HERMES penpal magazine uit Duitsland in 1969........



Zes jaar gehuwd geweest en weer terug naar Nederland en gescheiden en ze zag er goed uit maar een aantal jaren later kreeg ik een foto van mijn moeder waarop mijn ex stond en ze was zo dik als een nijlpaard............ben ik toch mooi vanaf gekomen........... :happy: :happy:

Maar ze had voordien wel toegegeven dat ze mij als "springplank" gebruikte om in Europa te komen en later trouwde ze weer in Miami USA...hoe een bal kan rollen........ :ontopic: :ontopic:...Ok............... :rennen: :rennen: :benweg: :benweg:


gosternokke

@ Drikvis 1986        

Ik zou de ondergrens op 18 zetten.  Levenservaring en sexuele ervaring komt vanzelf met de jaren  :lachen:

Ondergrens op 30 moet je niet doen, 30 is voor  :smiley-philippines: begrippen al oud, iemand die op haar 30 ste nog niet aan de man is,  zou ik niet vertrouwen, daar is vast wel iets mee mis  :lachen:

En as je liever in  :eu: naar een pinay zoekt, er lopen honderden pinay die werken als  au-pair rond in  :nederlandsevlag: en  :belgiesmiley:.

Allemaal jonger dan dan 25 , want dat is de bovengrens.    Gescheiden pinay zou ik niet aan beginnen ,die zijn zo zuur.  Dan nog liever een  jonge weduwe


 Wel even opletten voor eventueel verborgen gebreken.   Maar daar heb je levenservaring genoeg voor lijkt mij om die snel te onderkennen.


 Succes.

dozo


Ronny55

Citaat van: gosternokke op donderdag 31 juli 2014, 13:38:00
@ Drikvis 1986        

Ik zou de ondergrens op 18 zetten.  Levenservaring en sexuele ervaring komt vanzelf met de jaren  :lachen:

Ondergrens op 30 moet je niet doen, 30 is voor  :smiley-philippines: begrippen al oud, iemand die op haar 30 ste nog niet aan de man is,  zou ik niet vertrouwen, daar is vast wel iets mee mis  :lachen:

En as je liever in  :eu: naar een pinay zoekt, er lopen honderden pinay die werken als  au-pair rond in  :nederlandsevlag: en  :belgiesmiley:.

Allemaal jonger dan dan 25 , want dat is de bovengrens.    Gescheiden pinay zou ik niet aan beginnen ,die zijn zo zuur.  Dan nog liever een  jonge weduwe


 Wel even opletten voor eventueel verborgen gebreken.   Maar daar heb je levenservaring genoeg voor lijkt mij om die snel te onderkennen.


 Succes.

Dat is wel heel kort in de bocht, Mijn vrouw was er 43 toen ik ze leerde kennen en daar was en is echt niks mis mee. Zo ken ik nog vele dames boven de dertig waar niks mis mee is .....Stel me nu wel vragen, met wat voor dames sta jij dan in contact? semi profs?
Kijk , het is niet omdat ze gene  :smiley-philippines: leeghanger willen of ne buitenlandse oude sater dat er iets mis mee is .

@ Drikvis1968 , Er zijn echt wel goede meisjes te vinden in de leeftijdscategorie die jij de voorkeur geeft, Alleen op een datingside vind je die niet, daar heb je voor 95% "golddiggers" ,die geven ook hopen uit aan internetcafe's , dat chatten dat is hun broodwinning. Dat is ook de reden waarom ik je vertelde gewoon eens hier op vacantie te komen . Want de meeste van die meisjes hebben geen pc en geven ook geen geld uit om uren in een internetcafe te zitten.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

josv

Citaat van: Amice op donderdag 31 juli 2014, 11:18:56

Zo had ik een leuke meid die 17 was en nog maagd, die ontmoette ik geregeld maar we hebben wel gewacht tot ze 18 was tot het gebeurde.  :copulatie:
Daarna ook nog vaak mee weg geweest maar eens ontmaagd is het vaak voor filipina's geen probleem om met andere mannen het bed te delen en werd ze dus zwanger :benweg:

Dat soort ervaringen wordt je echt niet rijker op een datingsite.


Sorry Amice maar ik had jou toch iets hoger ingeschat dan de gemiddelde buitenlander hier ......................................... :benweg:   :kotsen:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

dozo

wat is in jou ogen de gemiddelde buitenlander?