filipijnse dames in belgie of nederland

Gestart door drikvis1968, woensdag 30 juli 2014, 21:30:49

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: gertve op vrijdag  1 augustus 2014, 20:54:46
Peternoten zijn al verkrijgbaar in Appingedam anders ....

Hier in Robinsons het hele jaar door...alleen de peper ontbreekt..... :jajaja: :jajaja:

Budgie

Citaat van: gosternokke op vrijdag  1 augustus 2014, 19:42:14
   ik houd het geen 3 dagen vol, dan vind ik het al niet prettig met een volle zak rond te lopen   :lachen:

Is wel een oplossing voor. Gewoon de hele zak legen inclusief de pepernoten  :lachen: :lachen:

Heb je er geen last meer van.
Getting older beats the alternative -dying young

drikvis1968

behoudens de pepernoten discussie alvast bedankt voor de forumleden voor toch heel wat nuttige info
heb zelf een voorstel van een aantal forumleden die eventueel een oogje houden op potentiele contacten daar

Met welk maatschappij vliegen jullie eigenlijk op manilla of cebu.
was even aan het kijken en kwam op quatar airlines uit voor geen 600 euro in oktober of emirates 700 euro
alvast bedankt

drikvis1968

toch even een gedachte delen

Ik heb contact met een vriendelijke meid in manilla maar denk dat ik dat ik gerold wordt
ze is supervriendelijke n na 5 dagen kijkt ze alles door een roze bril en is hopeloos verliefd???
voor een meid van 30 met wat levenservaring kan ze toch niet zo naief zijn
zo ne geweldige vangst ben ik nu ook weer niet
Zijn filipijnse vrouwen zo emotioneel of ......
we chatten oa via haar fb profiel en er vielen mij toch eenpaar foutjes op
Ze zegt 29 jaar te zijn maar haar account zegt van 88
ze zou geboren zijn is volgens fb in talavera en zelf zegt ze davao (visayes)
ze zou geen opleiding gehad hebben en slecht engels praten toch haar account zegt san ricardo hgih school
het zijn wel har fotos op de fb account
misschien" window dressing" maar ze is gek op het stadsleven van manilla
Z heeft 1 kindje van 4 maar was niet gehuwd , daar waar ik dacht dat men in de Filipijnen toch zeer gelovig zou zijn ........




Cobra

#44
Citaat van: drikvis1968 op zondag  3 augustus 2014, 09:49:25
toch even een gedachte delen

Ik heb contact met een vriendelijke meid in manilla maar denk dat ik dat ik gerold wordt
ze is supervriendelijke n na 5 dagen kijkt ze alles door een roze bril en is hopeloos verliefd???
voor een meid van 30 met wat levenservaring kan ze toch niet zo naief zijn
zo ne geweldige vangst ben ik nu ook weer niet
Zijn filipijnse vrouwen zo emotioneel of ......
we chatten oa via haar fb profiel en er vielen mij toch eenpaar foutjes op
Ze zegt 29 jaar te zijn maar haar account zegt van 88
ze zou geboren zijn is volgens fb in talavera en zelf zegt ze davao (visayes)
ze zou geen opleiding gehad hebben en slecht engels praten toch haar account zegt san ricardo hgih school
het zijn wel har fotos op de fb account
misschien" window dressing" maar ze is gek op het stadsleven van manilla
Z heeft 1 kindje van 4 maar was niet gehuwd , daar waar ik dacht dat men in de Filipijnen toch zeer gelovig zou zijn ........





Komt allemaal zeer bekend voor, al zoveel maal gehoord.

Gewoon dumpen en iets anders zoeken, er lopen er genoeg rond zonder kinderen.


Vaak (LEES : VAAK) is een kind daar een "bedrijfsongeval", zeker in Manilla en andere steden met rosse buurten.



Normaal blijven ze maagd in de PH tot ze ten huwelijk gevraagd worden, begint wel snel te veranderen tegenwoordig.


Ze worden daar ook "modern", al is dat bepaald geen verbetering.


Zo erg als in NL is het overigens nog lang niet dat ze vaak met 12 of 13 al met jan en alleman of (sommige) met (zoveel mogelijk) hassan(s) en mustafa(s) liggen te kezen.


Gewoon iets anders zoeken en als je advies zoekt hoe te zoeken en waar op te letten, weet ik nog wel een website voor je met enkele tips.





Website over de PH of je het nu gelooft of niet.  :atyourservice:

Pinocchio

Citaat van: drikvis1968 op zondag  3 augustus 2014, 09:38:55
Met welk maatschappij vliegen jullie eigenlijk op manilla of cebu.
was even aan het kijken en kwam op quatar airlines uit voor geen 600 euro in oktober of emirates 700 euro
Met Emirates voor 605 Euro te boeken bij Ebookers.nl (extra kosten voor betaling met kredietkaard: 4,5 Euro) totaal: 609,5Euro.
Brussel-Manila-Brussel

Zowel heenreis als terugreis minder dan 20 uur.

Vertrek op 8 oktober met aankomst:16:35 u
Terugvlucht op 23 oktober.

Voor andere data kies +/- 3 dagen in het zoekscherm.


Amice

Probeer eens uit te vissen waar ze woont in Manila, wie haar vrienden zijn en waar ze uitgaat.

Als ze het stadsleven van Manila te gek vindt dan zal ze een doorgewinterde manila ganger zijn en dat belooft meestal niet veel goeds want dan is ze gewend en verwend met 'Gimmick' en dat houdt in het barleven wat bij dat soort meiden simpelweg neerkomt op geld verdienen met sex en een hoop lol op de koop toe. Die nemen het niet zo nauw met de mannen en liefde kennen ze enkel voor het geld. Daarbij zullen ze ook niet lang thuis blijven en weer op pad willen, meestal in een groep.

Er zijn uiteraard uitzonderingen onder de manila girls maar die vindt je niet zomaar.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Pinocchio

Het kan ook nog steeds voor 456 Euro, in dat geval Amsterdam-Manila-Dusseldorf met China Southern.
Vertrek op 1 oktober: heenreis : 26 uur 50 min
Terug op 22 oktober: terugreis : 29 uur 55 min

Te boeken bij ebookers.nl, kies voor "meerdere bestemmingen" in het zoekscherm

daf105paccar

Citaat van: Amice op zondag  3 augustus 2014, 10:44:22
Probeer eens uit te vissen waar ze woont in Manila, wie haar vrienden zijn en waar ze uitgaat.

Als ze het stadsleven van Manila te gek vindt dan zal ze een doorgewinterde manila ganger zijn en dat belooft meestal niet veel goeds want dan is ze gewend en verwend met 'Gimmick' en dat houdt in het barleven wat bij dat soort meiden simpelweg neerkomt op geld verdienen met sex en een hoop lol op de koop toe. Die nemen het niet zo nauw met de mannen en liefde kennen ze enkel voor het geld. Daarbij zullen ze ook niet lang thuis blijven en weer op pad willen, meestal in een groep.

Er zijn uiteraard uitzonderingen onder de manila girls maar die vindt je niet zomaar.


Mijn ervaring is dat "stadsmeisjes" ,zelfs al zijn ze geen bargirls,zeer verwesterd zijn.
Hun eisen zijn veel en hoog.
Ik vind dat provincegirls meer loyaal zijn.

MAAR een algemene regel maken is altijd moeilijk en er zijn altijd uitzonderingen.

Het hebben van een kind zonder huwelijk is niet meer een probleem.
Mijn schoonzus heeft er 2 (en ja bij dezelfde man) leeft als gehuwd maar is het niet.
Waarom?
Simpel,dat blaadje papier kost geld dat ze liever elders gebruiken.(zoals eten of school voor de kids)

Adik

Citaat van: drikvis1968 op zondag  3 augustus 2014, 09:49:25
toch even een gedachte delen

Ik heb contact met een vriendelijke meid in manilla maar denk dat ik dat ik gerold wordt
ze is supervriendelijke n na 5 dagen kijkt ze alles door een roze bril en is hopeloos verliefd???
voor een meid van 30 met wat levenservaring kan ze toch niet zo naief zijn
zo ne geweldige vangst ben ik nu ook weer niet
Zijn filipijnse vrouwen zo emotioneel of ......
we chatten oa via haar fb profiel en er vielen mij toch eenpaar foutjes op
Ze zegt 29 jaar te zijn maar haar account zegt van 88
ze zou geboren zijn is volgens fb in talavera en zelf zegt ze davao (visayes)
ze zou geen opleiding gehad hebben en slecht engels praten toch haar account zegt san ricardo hgih school
het zijn wel har fotos op de fb account
misschien" window dressing" maar ze is gek op het stadsleven van manilla
Z heeft 1 kindje van 4 maar was niet gehuwd , daar waar ik dacht dat men in de Filipijnen toch zeer gelovig zou zijn ........





Volgens mij zwerft hier ergens een website rond waar veel slachtoffers van chatgirls informatie delen. Iets met scanner ofzo. Daar kun je allicht even kijken of ze bekend is onderde gegevens die jij hebt.

Van een beetje browsen bij de fb's van haar beste vrienden kun je soms ook een hoop wijs worden. En bij haarzelf, is ze wel eens in het buitenland geweest vs hoeveel buitenlandse vrienden heeft ze? Kan natuurlijk allemaal via datingsites zijn opgedaan maar een heke reeks van dat soort frappante dingen en continue problemen voorschotelen om uit te vinden hoe diep je portemonaille is..

Daarnaast hoeft een beetje opsmuk van zo'n profiel niet gelijk de bedoeling te hebben om jou een loer te draaien. Voor veel aziaten is 'having face' ofwel 'gezichtsverlies voorkomen' een belangrijk iets in hun samenleving.

Tot slot: manilla girls vs platteland girls, en zijn voldoende platteland girls woonachtig in manilla en omstreken. De woonplaats alleen is mi iets te simpel. Het zijn vaak een aantal subjectieve dingen bij elkaar.