filipijnse dames in belgie of nederland

Gestart door drikvis1968, woensdag 30 juli 2014, 21:30:49

Vorige topic - Volgende topic

Cobra

Citaat van: Amice op zondag  3 augustus 2014, 10:44:22
Probeer eens uit te vissen waar ze woont in Manila, wie haar vrienden zijn en waar ze uitgaat.

Als ze het stadsleven van Manila te gek vindt dan zal ze een doorgewinterde manila ganger zijn en dat belooft meestal niet veel goeds want dan is ze gewend en verwend met 'Gimmick' en dat houdt in het barleven wat bij dat soort meiden simpelweg neerkomt op geld verdienen met sex en een hoop lol op de koop toe. Die nemen het niet zo nauw met de mannen en liefde kennen ze enkel voor het geld. Daarbij zullen ze ook niet lang thuis blijven en weer op pad willen, meestal in een groep.

Er zijn uiteraard uitzonderingen onder de manila girls maar die vindt je niet zomaar.





Daar ben ik het helemaal mee eens, het stadsleven is normaal wat "losser" vergeleken met het platteland.

Uitzonderingen vind je overal.

Maar om nu een bepaald iets te gaan zoeken ergens waar er weinig van zijn of op een plaats waar ze in grotere getale(percentages) voorkomen.

Dat maakt wel verschil dacht ik.




Citaat van: Lex1980 op zondag  3 augustus 2014, 12:22:06


Volgens mij zwerft hier ergens een website rond waar veel slachtoffers van chatgirls informatie delen. Iets met scanner ofzo. Daar kun je allicht even kijken of ze bekend is onderde gegevens die jij hebt.

Van een beetje browsen bij de fb's van haar beste vrienden kun je soms ook een hoop wijs worden. En bij haarzelf, is ze wel eens in het buitenland geweest vs hoeveel buitenlandse vrienden heeft ze? Kan natuurlijk allemaal via datingsites zijn opgedaan maar een heke reeks van dat soort frappante dingen en continue problemen voorschotelen om uit te vinden hoe diep je portemonaille is..

Daarnaast hoeft een beetje opsmuk van zo'n profiel niet gelijk de bedoeling te hebben om jou een loer te draaien. Voor veel aziaten is 'having face' ofwel 'gezichtsverlies voorkomen' een belangrijk iets in hun samenleving.

Tot slot: manilla girls vs platteland girls, en zijn voldoende platteland girls woonachtig in manilla en omstreken. De woonplaats alleen is mi iets te simpel. Het zijn vaak een aantal subjectieve dingen bij elkaar.

Ik heb ook diverse plattelands meisjes van in en  rond Cebu geweten die allemaal in een "T-shirt fabriek" gewerkt hebben in Manilla.

Komen vaak terug thuis met een kleine bij zich.

Nooit geweten dat T-shirts zo vruchtbaar waren.  :ikkeniebegrijp:


Citaat van: Lex1980 op zondag  3 augustus 2014, 12:22:06
De woonplaats alleen is mi iets te simpel. Het zijn vaak een aantal subjectieve dingen bij elkaar.

IDD, enkele feiten bij elkaar en daarbij de woonplaats en je kan conclusies trekken, of toch minimaal een groot vraagteken er bij zetten.


Ik wil een kleine vergelijking maken als voorbeeld.

Stel je wilt een 2de hands auto kopen en iemand probeert je op alle manieren 1 bepaalde auto aan te smeren, maar je vertrouwt sommige dingen niet b.v. omdat  een onderhoudsboekje ontbreekt etc.

Ga je dan verder daar mee het risico lopend dat je toch gelijk had en je er mee opgescheept zit met grote dure  reparaties en veel ellende achteraf.



Of kijk je verder en koopt er 1 waar je alle vertrouwen in hebt omdat alles gewoon klopt.

Dat is een keuze die iemand kan maken.


De 1 houd van risico nemen en gokt graag.

Een ander kiest voor meer zekerheid al heb je die nooit 100%.

Weer een  ander heeft als gewoonte om alle raadgevingen in de wind te slaan.

En zo krijg je een variatie onder de mensen en kan je een forum op vullen met de verhalen.


Ik wens drikvis1968 veel wijsheid toe met zijn vraag waar hij een antwoord op wil vinden.

:cheers:
Website over de PH of je het nu gelooft of niet.  :atyourservice:

gosternokke

Citaat van: drikvis1968 op zondag  3 augustus 2014, 09:49:25
toch even een gedachte delen

Ik heb contact met een vriendelijke meid in manilla maar denk dat ik dat ik gerold wordt
ze is supervriendelijke n na 5 dagen kijkt ze alles door een roze bril en is hopeloos verliefd???
voor een meid van 30 met wat levenservaring kan ze toch niet zo naief zijn
zo ne geweldige vangst ben ik nu ook weer niet
Zijn filipijnse vrouwen zo emotioneel of ......
we chatten oa via haar fb profiel en er vielen mij toch eenpaar foutjes op
Ze zegt 29 jaar te zijn maar haar account zegt van 88
ze zou geboren zijn is volgens fb in talavera en zelf zegt ze davao (visayes)
ze zou geen opleiding gehad hebben en slecht engels praten toch haar account zegt san ricardo hgih school
het zijn wel har fotos op de fb account
misschien" window dressing" maar ze is gek op het stadsleven van manilla
Z heeft 1 kindje van 4 maar was niet gehuwd , daar waar ik dacht dat men in de Filipijnen toch zeer gelovig zou zijn ........






 Ga maar niet uit van de juistheid van de info in Facebook. Filipinaas hebben de gewoonte , ook al hebben ze vrijwel geen opleiding hun FB account op te leuken met een goedklinkende  opeiding of school.

  Ja die geboorteplaats verschild nog al. Talavere is een plaats in het noorden van Luzon, en davao is helemaal in het zuiden van Mindanao.  Duid misschien toch op een fake FB account ?

 dat kind kan op een bedrijfsongeval duiden zoals Cobra zegd, maar kan ook dat ze een relatie of een tijd samen heft gewoond met een pinoy, en dat die pinoy de benen heeft genomen toen ze zwanger beek ( gebeurd vaak )

 Filippijnen zeer gelovig ?  ja misschien op het platteland nog wel. Maar in de steden hebben de meesten Roman-catholic alleen op hun geboorte akte staan, en zijn ze alleen bij hun doop in de kerk geweest , en verder niet meer. ( misschien met kerst dan nog 1 keer per jaar )

 Let op de volgende dingen : Wat doet ze voor werk ?     Als je geen werk heeft of alleen een simpel laagbetaald baantje, en ze is toch duurgekleed of de fotoos van FB , dan is er wel meer aan de hand.

Is moeilijk te zeggen voor mij als buitenstaander wat. Kan een WU ( Western Union ) girl zijn .  Die leggen contact met diverse buitenlander via sociale medeia, en er zijn er altijd wel een paar foreigners die verliefd worden en de portemonne trekken.  Heb je die er een paar , dan kan je daar lekker van leven.

Geen werk en toch luxe levenstijl kan duiden op dat het een feelancer is.    Er is van alles mogelijk.

Kijk ook eens wie haar vrienden zijn op FB dar valt ook wel veel info uit te halen.  Hoe verdienen die de kost ?  En hoe zien ze er uit ?   Duur gekleed en dure smarphones ?   Of simpele meiden die met hardwerken de kost verdienen ?

 

gosternokke

Dit is de site die Lex bedoelt    denk ik   http://dragonladies.org/bbs/  


@ drikvis 1968,  kan natuurlijk nooit geen kwaad hier een rond te kijken, hoe de scammers te werk gaan.  Maar ik hoop dat je een eerlijke heb , je zal het vanzelf merken.

gosternokke

 @ Pierre vanwies & Segers,

   nee dat papiertje kunnen de kosten niet zijn, wel de vele lechon baboys en flessen tanduay die de familie verwacht   :lachen:   Trouwen zonder feest is not done in  :smiley-philippines:

drikvis1968

Zeker gaan we het nooit weten -  zelfs een belgische vrouw vertelt haar geheimen niet het

Wat heeft mijn kritisch oog opgeleverd
fb account zou kunne van iemand anders geweest zijn gezien benaming - mogelijks koppel gezien er mannelijk ingevuld staat
voglens haar heeft die haar 5 maand geleden bedrogen
verder heel veel vrouwelijke vrienden (weinige recent toegevoegd)
meeste werken blijkbaar toch in bedrijven ed
Ben de enige belg op de fb of blanke uitezonder 2 foto met denk ik blanke met auto
veel foto's van familie, haar zoontje, nicht en familie, maar 1 foto van een mannelijke  pinoy
Qua kleding tje een paar outfits oa paar leuke t shirts, kleurijke broek, broek met scheurtjes zoals hier ooit mode was 
Volgens haar werkt ze in een pin shop en heet ze recent gepostuleerd in een wiklecentrum
haar loon zou zon 3000 peso zijn
foto 's gemaakt met een redelijke gsm blijkbaar (weet niet of iedere Filipijjn er een heeft)
behoudens een paar foto's waar ze in een pose staat, zijn de meeste casual gemaakt
woning : een paar foto's van een mindere woning maar een aantal van een mooie woning, met tegelde vloer, meubels, fotos van cars ed in de slaapkamer zoon....

ziet er toch vrij echt uit
en verder - natuurlik mijn mening -  echt mooie meid (dat is die rose bril weer)
fb voor de geinteresseerden  " Geraldinebabes abante M"
De foto op CF waren zeker niet haar mooiste
ze is enkel s avonds online vanaf 4-5 uur belgische tijd dus zeker niet altijd
Haar profiel bij Cf was maar aangemaakt op 15 juli

voor die tussen de regels kunnen leze, we bevalt me - waarom moeten die toch zo mooi zijn daar he

bananacreek

CitaatIk heb ook diverse plattelands meisjes van in en  rond Cebu geweten die allemaal in een "T-shirt fabriek" gewerkt hebben in Manilla.

Komen vaak terug thuis met een kleine bij zich.

Nooit geweten dat T-shirts zo vruchtbaar waren.  ikkeniebegrijp

Ik ken er velen die naar Manila vertrokken om als Yaya te werken of in een fabriek en later na een jaar of zo zwanger... of met een baby terug te keren naar hun ouders in de bergen hier en dan waren de meeste vaders van die babies CEBUANO van origin omdat dat soort Cebuanos gaan "groepen" in Manila en Q.C............


Cobra

Citaat van: gosternokke op zondag  3 augustus 2014, 13:18:05
@ Pierre vanwies & Segers,

   nee dat papiertje kunnen de kosten niet zijn, wel de vele lechon baboys en flessen tanduay die de familie verwacht   :lachen:   Trouwen zonder feest is not done in  :smiley-philippines:

IDD Gosternokke, een ieder zijn trouwfeest MOET iets duurder zijn dan de vorige in de familie of in de buurt.

1 Lechon meer en iets meer versiering in de kerk (voor 1 uur) etc.

Wat ik ook vaak heb gezien is dat er niet getrouwd word omdat (meestal) de echtgenoot al in het bezit is van zo'n papier.

Dan is ze dus een "Kabit" zoals ze dat noemen of bijvrouw in het nederlands.
Website over de PH of je het nu gelooft of niet.  :atyourservice:

drikvis1968

weer beetje wijzer

ze had een ralatie van een zekere ryan agustin en haar zoon noemt markdavid agustin
Klinkt westers dus zou een het vriendinnetje van een rike westerling kunnen geweest zijn
ze is zeker niet dom want ze zoekt woorden op google om te vertaling naar nederlands
we gaat wel graag eten , uit ed
een nadeel, had ze daarjuist via fb en ze moest weg --- uitgangsleven misschien ......... heb t haar gevraagd maar ze moet nog antwoorden
haar zoontje verblijft in davao
denk wel dat ze verwent is

ze zou wonen in het district "bulacan" - misschien dat iemand mij een idee kan geven ivm het district - reputatie van .......

Nog een beetje en k heb er een boek over geschreven

Cobra

Citaat van: drikvis1968 op zondag  3 augustus 2014, 15:27:13

denk wel dat ze verwent is




Zodra je hier bevestiging van hebt, zou ik direct het boek dichtklappen.


Als je veel geld en ellende wilt besparen tenminste.



Alles klinkt zeeeeer verdacht tot nu toe is mijn mening.

Een ander mag er gerust anders over denken.
Website over de PH of je het nu gelooft of niet.  :atyourservice:

Blauwvinger

Citaat van: gosternokke op zondag  3 augustus 2014, 13:13:23
Dit is de site die Lex bedoelt    denk ik   http://dragonladies.org/bbs/  


@ drikvis 1968,  kan natuurlijk nooit geen kwaad hier een rond te kijken, hoe de scammers te werk gaan.  Maar ik hoop dat je een eerlijke heb , je zal het vanzelf merken.
Ja, ga er heen zou ik zeggen, voor je het weet, zak, bankrekening, koffer en verstand leeg  :lachen: