filipijnse dames in belgie of nederland

Gestart door drikvis1968, woensdag 30 juli 2014, 21:30:49

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

Citaat van: Rich op maandag  4 augustus 2014, 02:21:56
Citaat van: Ronny55 op maandag  4 augustus 2014, 01:36:14
, een "fatsoenlijk" meisje heeft geen datingsite account.

:lachen: Ja, plat van het lachen  :jajaja: Leg eens uit Ronny? Ben eens benieuwd.



Plat van't lachen....jij lacht en je weet niet waarom, ik heb mijn vrouw trouwens niet via een datingsite leren kennen, moest je daar op doelen , of ist van :" Aan uw eigen kent ge de hele wereld"  :lachen: :lachen:

Veel is daar niet aan uit te leggen, das is gewoon zo, "Scammers" en "Freelancers" maken 99% van de datingsites uit . Mss dat het vroeger een btje anders was maar nu  :confused2:

 
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

drikvis1968

beste iedereen
Na alle reacties gelezen  te hebben is inderdaad de enige goede opmerking eigenlijk : ogen en oren openhouden en gezond verstand gebruiken

Vind ze leuk en ga er contact mee blijven houden en zullen zien of ze door de mand valt ja of nee
Heb trouwens nog een andere dame haar contactgegevens gekregen dus

Denk dat ga kijken om ergens in het najaar eens een kort verblijf ga boeken in de filipijnen missch om iemand te ontmoeten, missch voor de sfeer ....

allez heb een weekje zee voor de boeg met de zoon dus volop zand zee en water op zijn Belgisch -  met gisteren een klein onweer


stijn54

Mijn raad is : zoek een vrouw zonder kind, bespaart je veel problemen. Je bent nog jong. Ik weet het is  gemakkelijker gezegd dan gedaan maar er zijn er genoeg. Ik heb ook een vriendin met kind; was niet van plan met haar iets te beginnen maar toch is het gebeurd.

bananacreek

Citaat van: gosternokke op zondag  3 augustus 2014, 18:34:19
Ze kijkt wel heel ontdeugend op FB moet ik zeggen,    :biggrinn: maar dat zecht niks.   Onder die ondeugende lach kan zomaar een hartje van goud zitten.

Ook haar Fb vrienden zie ik geen rare dingen, geen bargirls en zo en ook geen free-lancers zover ik nu kan zien.


Die achternaam van de vader van haar kind is gewoon een  :smiley-philippines:  achternaam hoor. Er zijn er duizenden met die achternaam   

https://www.facebook.com/nica.agustin.3?fref=pb&hc_location=friends_tab  deze bijvoorbeeld.

Er zijn bv bargirls hier (waitresses) in de disco die een buitenlander proberen te vinden omdat ze het moeilijk hebben in hun dagelijkse leven en een aantal daarvan zijn alleenstaande moeder.............

Bargirls zijn geen "instant" hoeren zoals velen denken...er zijn erbij die hebben college en werkten voordien in Lee Plaza maar vertrokken door de slechte omstandigheden daar..enz...enz..






Fail_over

Citaat van: bananacreek op maandag  4 augustus 2014, 09:14:34
Er zijn bv bargirls hier (waitresses) in de disco die een buitenlander proberen te vinden omdat ze het moeilijk hebben in hun dagelijkse leven en een aantal daarvan zijn alleenstaande moeder.............
Bargirls zijn geen "instant" hoeren zoals velen denken...er zijn erbij die hebben college en werkten voordien in Lee Plaza maar vertrokken door de slechte omstandigheden daar..enz...enz..

:jajaja:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

gosternokke

Ik weet er zit  inderdaad verschil  tussen de waitresses in een bar en de girls die daar beschikbaar zijn voor barfine.   Denk echter dat het merendeel van de forumleden het verschil niet ziet en ze allemaal over 1 kam scheerd.    En later we eerlijk zijn , wie met pek omgaat word er mee besmet.   Er zullen ook wel volop waitresses zijn die na verloop van tijd beu zijn te sappelen voor zeg 300 peso per dag plus fooi, terwijl de girls die zich laten barfinen toch al gauw aan de paar duizend peso per dag komen plus 1000 peso fooi.     Lijkt mij terecht dat het voor veel mensen 1 pot nat is, en geen onderscheid willen of kunnen maken.

Amice

Je kunt de waitressen idd niet over 1 kam scheren aangezien sommige bars het simpelweg verbieden om de waitress mee uit te nemen en in andere bars zijn ze zelfs nog erger dan de Gro's.

Het hangt dus ook van de bar af maar met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zullen buitenlanders zich daaraan niet storen en iedere bar/waitress of girl over 1 kam scheren.

Die kam is dan meestal het tegenovergestelde van een province girl of working girl. Praktisch gezien hebben ze daar nog wel gelijk in.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

gosternokke

Nou ja dat verbieden  door de bar haalt weinig uit, als de girl het zelf wil, wissel je je mobiele nummer met haar uit, en ontmoet haar na werktijd. Kan die bar verdomd weinig aan doen  :biggrinn:

Is altijd wel leuk om die waitressen uit te testen hoe ver ze berijd zijn te gaan. Sommigen zijn erg standvastig cq hardnekkig.  Ik ken in Palawan een beerhouse langs de highway waar ik wel eens een biertje drink en met een dame aan de tafel zit.   Ik had mijn oog laten vallen op een jonge waitress , maar de mamasang had me al gezegd ,  is een waitress, dus doe geen moeite.

Ik toch brutaal, vraag haar aan tafel voor een ladydrink.   Poosje met haar gepraat , en ik proberen of ze gevoelig was om gebarfined te worden. Resoluut zegd ze nee

Dus ik begin met bieden, en zit op een gegeven moment al over de 10 duizend peso heen  :biggrinn:   Ik zag aan haar houding dat ze het toen toch moeilijk kreeg, ik weet ze werkt daar 12 uur voor 200 peso plus fooi.

maar ze bleef standvastig, en toen kwam het hoge woord eruit  ,, You cant buy me ,even with all the money of the world,, 

Kijk das nou een waitress met karakter   :thumb:              Denk dat vele anderen toch overstag waren gegaan 

regenwolkje

Citaat van: gosternokke op maandag  4 augustus 2014, 13:25:23
maar ze bleef standvastig, en toen kwam het hoge woord eruit  ,, You cant buy me ,even with all the money of the world,, 

Kijk das nou een waitress met karakter   :thumb:              Denk dat vele anderen toch overstag waren gegaan 

Je hebt haar daarna dan toch gezegd, hoop ik, dat je haar maar uittestte en dat ze een compliment verdiende?

dexter1969

Citaat van: drikvis1968 op maandag  4 augustus 2014, 06:47:24
beste iedereen
Na alle reacties gelezen  te hebben is inderdaad de enige goede opmerking eigenlijk : ogen en oren openhouden en gezond verstand gebruiken

Vind ze leuk en ga er contact mee blijven houden en zullen zien of ze door de mand valt ja of nee
Heb trouwens nog een andere dame haar contactgegevens gekregen dus

Denk dat ga kijken om ergens in het najaar eens een kort verblijf ga boeken in de filipijnen missch om iemand te ontmoeten, missch voor de sfeer ....

allez heb een weekje zee voor de boeg met de zoon dus volop zand zee en water op zijn Belgisch -  met gisteren een klein onweer



Je kan Wymoo International een background check laten doen maar dat kost natuurlijk geld en dan ben je nog niet honderd procent zeker dus........Maar van wie kan je wel honderd procent zeker zijn , ik ken weinig mensen die ik volledig vertrouw.