filipijnse dames in belgie of nederland

Gestart door drikvis1968, woensdag 30 juli 2014, 21:30:49

Vorige topic - Volgende topic

peldoman

Citaat van: regenwolkje op maandag  4 augustus 2014, 13:44:53
Citaat van: gosternokke op maandag  4 augustus 2014, 13:25:23
maar ze bleef standvastig, en toen kwam het hoge woord eruit  ,, You cant buy me ,even with all the money of the world,, 

Kijk das nou een waitress met karakter   :thumb:              Denk dat vele anderen toch overstag waren gegaan 

Je hebt haar daarna dan toch gezegd, hoop ik, dat je haar maar uittestte en dat ze een compliment verdiende?
Denk dat gosternokke toen tot 20.000 pesos is gegaan! maar dat zullen wij nooit te weten komen :biggrinn:

Rich

Citaat van: Ronny55 op maandag  4 augustus 2014, 02:33:22
Citaat van: Rich op maandag  4 augustus 2014, 02:21:56
Citaat van: Ronny55 op maandag  4 augustus 2014, 01:36:14
, een "fatsoenlijk" meisje heeft geen datingsite account.

:lachen: Ja, plat van het lachen  :jajaja: Leg eens uit Ronny? Ben eens benieuwd.



Plat van't lachen....jij lacht en je weet niet waarom, ik heb mijn vrouw trouwens niet via een datingsite leren kennen, moest je daar op doelen , of ist van :" Aan uw eigen kent ge de hele wereld"  :lachen: :lachen:

Veel is daar niet aan uit te leggen, das is gewoon zo, "Scammers" en "Freelancers" maken 99% van de datingsites uit . Mss dat het vroeger een btje anders was maar nu  :confused2:


Ik lach omdat ik dat van die belachelijke beweringen vind die nergens op slaan. Leuk antwoord "dat is gewoon zo" Daar kan je wat mee  :neeneenee:

Waar haal je die 99% vandaan? Waar is de bron?  Ik hoop dat je de mensen die iemand via een datingsite hebben leren kennen, en gelukkig zijn, niet de kost moet geven.

:daag:
Rich de Nederbelg.

Adik

Citaat van: gosternokke op maandag  4 augustus 2014, 13:25:23
Kijk das nou een waitress met karakter   :thumb:              Denk dat vele anderen toch overstag waren gegaan 

Misschien dat ik de negatieve ervaring mis, maar maakt het niet uit met welke motivatie een bargirl heeft om met een barklant mee te gaan? Iemand die een hongerig kind thuis heeft zitten (bij voorbeeld) doet zoiets wellicht uit noodzaak en/of niet bij elke klant? Een andere bargirl wil geld verdienen voor de nieuwste smartphone (bij voorbeeld).

Ik denk (ben nog niet in de omstandigheid geweest) dat het voor mij niet alleen belangrijk is wat iemand doet om aan de kost te komen, maar waarom juist een heel verschil maakt?

De barmeid uit het voorbeeld die nu geweigerd had en complimenten verdiend had wellicht op een ander moment (zieke vader of moeder) wel toegehapt? Misschien wel heel erg verliefd op een vriendje? Of als zo iemand na een poosje werken in een bar het normaal gaat vinden?

Daarom vraag ik me af, hoeveel zegt zoiets nu over iemand?

Ik zie veel reacties hier die er verre van blijven, uit zelfbescherming (begrijpelijk), maar hier zitten nu juist dames tussen die meer dan ook de waarde van geld kennen en er dus verantwoord mee omgaan. Misschien wel verantwoordelijker dan je toekomstig vrouw die je (bijvoorbeeld) in de supermarkt leert kennen?

Luke

Als je hier in Makati na sluitingsuur langs Landmark (Department store) loopt wordt je ook aangesproken door 1 of andere pooier om een sales lady te verpatsen, die staan dan wat verderop nog in werkkostuum.  :daag:

gosternokke

Citaat van: peldoman op maandag  4 augustus 2014, 14:58:48
Citaat van: regenwolkje op maandag  4 augustus 2014, 13:44:53
Citaat van: gosternokke op maandag  4 augustus 2014, 13:25:23
maar ze bleef standvastig, en toen kwam het hoge woord eruit  ,, You cant buy me ,even with all the money of the world,, 

Kijk das nou een waitress met karakter   :thumb:              Denk dat vele anderen toch overstag waren gegaan 

Je hebt haar daarna dan toch gezegd, hoop ik, dat je haar maar uittestte en dat ze een compliment verdiende?
Denk dat gosternokke toen tot 20.000 pesos is gegaan! maar dat zullen wij nooit te weten komen :biggrinn:


    :lachen:   nee, hoor om eerlijk te zijn ik had zelfs die 10 duizend niet op zak, en er is geen ATM binnen de 100kilometer daar.      Dus als ze onverhoopt had toegehapt , had ik mezelf er uit moeten kletsen.    daar was het niet om begonnen ook de bar zat vol GRO, s die wel te barfinen waren voor 1500 peso.

@ regenwolkje , ja ik heb haar wel gezegd dat ik haar alleen uitprbeerde en gezegd dat ik het allemaal niet meende.

gosternokke

Citaat van: Rich op maandag  4 augustus 2014, 15:24:55
Citaat van: Ronny55 op maandag  4 augustus 2014, 02:33:22
Citaat van: Rich op maandag  4 augustus 2014, 02:21:56
Citaat van: Ronny55 op maandag  4 augustus 2014, 01:36:14
, een "fatsoenlijk" meisje heeft geen datingsite account.

:lachen: Ja, plat van het lachen  :jajaja: Leg eens uit Ronny? Ben eens benieuwd.



Plat van't lachen....jij lacht en je weet niet waarom, ik heb mijn vrouw trouwens niet via een datingsite leren kennen, moest je daar op doelen , of ist van :" Aan uw eigen kent ge de hele wereld"  :lachen: :lachen:

Veel is daar niet aan uit te leggen, das is gewoon zo, "Scammers" en "Freelancers" maken 99% van de datingsites uit . Mss dat het vroeger een btje anders was maar nu  :confused2:







Ik lach omdat ik dat van die belachelijke beweringen vind die nergens op slaan. Leuk antwoord "dat is gewoon zo" Daar kan je wat mee  :neeneenee:

Waar haal je die 99% vandaan? Waar is de bron?  Ik hoop dat je de mensen die iemand via een datingsite hebben leren kennen, en gelukkig zijn, niet de kost moet geven.

:daag:


    @ Rich, ik kan dat ook niet staven met keiharde cijfers, maar ik praat nog wel eens met deze en gene. mensen die wel aktief zijn op  :smiley-philippines: datingsites, en wat ik dan hoor  is dat slechts een minderheid van de dames op zoek is naar een serieuze relatie.  Misschien dat de cijfers jaren terug anders lagen, maar wat ik vooral hoor dat de datingsites nu min of meer gekaapt zijn door  scammers, freelancers, dames op zoek naar ,, friends with benefits,, of op zoek naar  paydates  en  short term relationships.

Wellicht zit er ook verschil tussen de ene en de andere datingsite.   


  Paar maanden terug nog een belgisch forumlid ( ben effen zijn naam vergeten ) die het aan den lijve ondervond en klaagde. Als ik me goed herriner was het in Cebu

Alle dates maakten er geen punt van met hem gelijk naar hotelkamer te gaan, en begonnen gelijk over geld.   Freelancers dus.


  is er trouwens een topic op het forum waar al die  :smiley-philippines: cq aziatisch datingsites vermeld staan ? Zoniet dan zou het wel handig zijn een topic hierover te starten.   om zo middels ervaringen de beste en slechtste eruit te filteren.   

   

nils

Zoveel mensen, zoveel smaken.
Ik vind het inderdaad ook wel erg kort door de bocht om een relatie op basis van een kind of andere negatieve eigenschap direct af te keuren.
En als je die scam sites leest dan moet je wel zot zijn om honderden dollars op te sturen,
zonder de persoon in kwestie te kennen.

Ik denk dat je met wat boerenverstand de eerste horde van een relatie opbouwen wel kan overleven.
De tweede horde daarentegen is een groter struikelblok en dan realiseer je pas waar je aan begonnen bent.  :lachen:
http://www.filippijnen.org/index.php/topic,14244.0.html

Je trouwt uiteindelijk niet alleen met een Filipina, maar ook met de cultuur en haar gewoontes.

Amice

CitaatDe barmeid uit het voorbeeld die nu geweigerd had en complimenten verdiend had wellicht op een ander moment (zieke vader of moeder) wel toegehapt? Misschien wel heel erg verliefd op een vriendje? Of als zo iemand na een poosje werken in een bar het normaal gaat vinden?

Precies ja. wat gaat ze gewoon vinden?
Het begin is er al, immers was ze wel bereid om voor een ladies drink aan zijn tafel aan te schuiven. Dat zal dan in eerste instantie geweest zijn voor de commissie die ze krijgt over de ladiesdrink(s).

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Blauwvinger

Inderdaad, een bargirl is hoeft niet perse instand hoer te zijn.

Enne? Als ik mijn gf geen account aangemaakt had op de datingsite, dan had ik nu niet zo`n lieve gf  :thumb:
Nog nooit gemerkt dat ze onfatsoenlijk is.
Waar die kolder vandaan komt :crazy:

drikvis1968

een kleine update

alhoewel communicatie nu via een kleine gsm gaat en slechte wifi verbinding houden we contact
tot nu toe kan ik ze niet op iets betrappen
ze was is een winkel kleding aan het passen - ze stond er echt beeldig mee
ik dacht wel - hoe betaald ze dat ?? maar ze kan het ook gewoon gaan passen zijn
De post van iemand een aantal dagen geleden indachting, zou ik ze eens testen
En vroeg of ik ze met iets kon helpen ?
Ik heb het zelfs 2 x gevraagd en steeds antwoordde ze : no, i am fine
dus ofwel doodeerlijk ofwel heeft ze het ni verstaan

mijn profielfoto op fb heeft ze bij haar vrienden geplaatst en er wordt blijkbaar op gecommentarieerd
Toen ik opperde van mogelijks in oktober een reis naar de filipijnen te maken om haar te bezoeken (begin nu toch wel neiuwgierig te worden) reageerde ze positief