Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Beste Goudakaas is Belgisch

Gestart door Ronny55, vrijdag 21 november 2014, 01:28:43

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat van: gertve op zaterdag 22 november 2014, 17:20:11
Geen maagd meer, zo te zien  :floet:

Nee Creek is al verschillende keren afgenaaid.  :lachen:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Herbie

Citaat van: robert van dijck op zaterdag 22 november 2014, 14:01:41
Citaat van: Cosyns Guy op zaterdag 22 november 2014, 13:56:01
Citaat van: peldoman op zaterdag 22 november 2014, 13:03:17
Bron: DeMorgen

Steeds meer Belgen zoeken hun toevlucht tot een vasectomie, een teken dat de houding van de samenleving tegenover anticonceptie verandert. Dat schrijft La Dernière Heure.
In 2013 registreerde het Riziv 17.158 ingrepen in het kader van een vasectomie. Aangezien elke vasectomie twee operaties vereist, gaat het om 8.579 mannen die zich in 2013 hebben laten steriliseren. Het aantal interventies van deze aard is de laatste tien jaar vrij stabiel gebleven, maar dat neemt niet weg dat steeds meer Belgen een vasectomie ondergaan, daar waar er in het verleden ook veel patiënten uit het buitenland kwamen.

Overigens ligt het aantal ingrepen in Vlaanderen hoger dan in Wallonië.

Kom Op! Belgische vrienden van dit forum, Gelijk een afspraak maken!!
Aangezien elke vasectomie twee operaties vereist
Dat is dus bullshit...oeps sorry,je komt binnen,een spuitje voor de plaatselijke verdoving.
Een klein sneetje en het zaadbuisje afknijpen of doorsnijden,na 20 minuten is het zaakje geklaard.

in 2009 laten doen, s'anderendaags gewoon gaan werken. En maar één sneetje van 1 cm

Eéntje maar? Heb je maar één bal misschien? Ik heb er twee eentje links eentje rechts :denk:
:ontopic: :ontopic:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Herbie

Citaat van: Cosyns Guy op zaterdag 22 november 2014, 14:13:07
Citaat van: peldoman op zaterdag 22 november 2014, 13:59:35
Citaat van: Cosyns Guy op zaterdag 22 november 2014, 13:56:01
Citaat van: peldoman op zaterdag 22 november 2014, 13:03:17
Bron: DeMorgen

Steeds meer Belgen zoeken hun toevlucht tot een vasectomie, een teken dat de houding van de samenleving tegenover anticonceptie verandert. Dat schrijft La Dernière Heure.
In 2013 registreerde het Riziv 17.158 ingrepen in het kader van een vasectomie. Aangezien elke vasectomie twee operaties vereist, gaat het om 8.579 mannen die zich in 2013 hebben laten steriliseren. Het aantal interventies van deze aard is de laatste tien jaar vrij stabiel gebleven, maar dat neemt niet weg dat steeds meer Belgen een vasectomie ondergaan, daar waar er in het verleden ook veel patiënten uit het buitenland kwamen.

Overigens ligt het aantal ingrepen in Vlaanderen hoger dan in Wallonië.

Kom Op! Belgische vrienden van dit forum, Gelijk een afspraak maken!!
Aangezien elke vasectomie twee operaties vereist
Dat is dus bullshit...oeps sorry,je komt binnen,een spuitje voor de plaatselijke verdoving.
Een klein sneetje en het zaadbuisje afknijpen of doorsnijden,na 20 minuten is het zaakje geklaard.
En hoe bevalt dat Cosyns Guy?  ik weet het niet, je voelt je wat vrijer misschien?
Hoe het bevalt...wel geen enkele vrouw kan je dan wijsmaken dat het jouw kind is.Dus ja,je voelt je vrijer.

Zal wel zijn lekker door :copulatie: ik wil een :baby: schat, ik ook schat  :lachen:

:ontopic:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Citaat van: Amice op zaterdag 22 november 2014, 22:36:59
Citaat van: gertve op zaterdag 22 november 2014, 17:20:11
Geen maagd meer, zo te zien  :floet:

Nee Creek is al verschillende keren afgenaaid.  :lachen:

Van voren en van achter............... :jajaja: :jajaja: :atyourservice:

peldoman

Het gaat maar door!
Denk dat niemand die Michelingids nog serieus neemt , zullen wel frietkotten zijn die restaurants :ikkeniebegrijp:

In de nieuwe Michelingids krijgt Limburg twaalf sterrenrestaurants. Vorig jaar waren er dat dertien. Prêt-à-Goûter uit Heusden-Zolder sloot een tijdje geleden de deuren. De bistro naast de deur is wel nog open.

Geen Limburgse verrassingen in de nieuwe Michelingids. Alle restaurants die vorig jaar hun sterren kregen, behouden ze. Op Prêt-à-Goûter na. Dat sloot vorig jaar vrijwillig de deuren.

De restaurants met twee sterren zijn Luc Bellings Aan Tafel in Hasselt en de Slagmolen in Opglabbeek. Hebben nog steeds één ster: Hostellerie Vivendum (Dilsen), De Kristalijn (Genk), JER (Hasselt, Vous lé vous (Hasselt), La Source (Lanaken-Neerharen), Dany (Lanaken- Rekem), Cuchara (Lommel), Magis (Tongeren), De Mijlpaal (Tongeren) en Innesto (Houthalen).

Bij de Bib Gourmand, kwaliteitskeukens waar je voor maximaal 37 euro per persoon kunt eten, zijn er wel twee Limburgse nieuwkomers. Food Emotions (Hamont) en Nano (Hasselt). Bienvenue (Maaseik) en Bistro Neuta (Maasmechelen-Leut) behouden hun vermelding in de gids.

jim miata

Citaat van: Lenn op vrijdag 21 november 2014, 11:19:52
Gouda kaas is geen beemsterkaas, hetzelfde geld voor die edammertjes die hier rond de kerst in ruime mate verkrijgbaar zijn.Iemand wel eens zo'n edammertje geprobeerd?Nou ik wel :benweg: Heb het zo de prullebak ingedonderd.
Is beemsterkaas eigenlijk beschermd?Maar leuk toch dat onze zuiderburen ook verstand hebben van kaas maken?Zo moeilijk is het toch ook weer niet.En tegenwoordig koop je in de supermarkt zoveel van die fabriekskazen.
Parmaham is weer wel beschermd.Zo gaan de NL varkentjes naar Parma toe en komt weer terug als parmaham a 4 euro de 100gr.

Het is nog erger dan hier beschreven, de varkens gaan idd naar Italie, worden daar vervolgens geslacht en de delen die Parma ham moeten worden gaan weer terug naar Nederland, want de ouderwetse methode om van ham Parma ham te maken duurt erg lang, de ham wordt hoog in de besneeuwde toppen van de Dolomieten in de sneeuw te drogen gelegd, dat dat een omslachtige manier van werken is hebben zelfs de italianen ontdekt, in Nederland hebben wij daar iets op gevonden, natuurlijk weet ik niet hoe ze het flikken maar wij kunnen het veel sneller, vandaar dat de hammen eerst weer terug naar Nederland gaan om daar bewerkt te worden, na dit proces gaan de hammen naar de fabriek in Italie waar ze netjes verpakt worden en er een prachtige naam op geplakt wordt en omdat wij in Nederland deze ham ook zeer weten te waarderen gaan er vervolgens weer vrachtwagens vol naar Nederlandse delicattessen winkels en supermarkten, het mag wel iets kosten het mag ook het millieu iets kosten blijkbaar
ik geniet mijn pensioen in de tropen

robert van dijck

Hetzelfde verhaal voor Ardense ham, de varkens hebben nooit de Ardennen levend gezien,

Lorre

Citaat van: robert van dijck op zondag  4 januari 2015, 16:14:56
Hetzelfde verhaal voor Ardense ham, de varkens hebben nooit de Ardennen levend gezien,

Zoals die van Parma...  Ze zien  Parma levend en keren terug als hammen...

Amice

Citaat van: Lorre op maandag  5 januari 2015, 00:06:25
Citaat van: robert van dijck op zondag  4 januari 2015, 16:14:56
Hetzelfde verhaal voor Ardense ham, de varkens hebben nooit de Ardennen levend gezien,

Zoals die van Parma...  Ze zien  Parma levend en keren terug als hammen...

mja dat vroeg ik me dus ook af waarom die varkens dan levend naar parma zouden moeten worden vervoert om dan toch voor behandeling terug te keren naar  :nederlandsevlag: en dan wederom terug naar Italie.

:nederlandsevlag: kent immers ook goede slachterijen.  :weetikniet:

Waarom goedkoop doen als het duur kan.  :lachen:   :applaus:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Lorre

Citaat van: Amice op vrijdag  9 januari 2015, 09:53:32
Citaat van: Lorre op maandag  5 januari 2015, 00:06:25
Citaat van: robert van dijck op zondag  4 januari 2015, 16:14:56
Hetzelfde verhaal voor Ardense ham, de varkens hebben nooit de Ardennen levend gezien,

Zoals die van Parma...  Ze zien  Parma levend en keren terug als hammen...

mja dat vroeg ik me dus ook af waarom die varkens dan levend naar parma zouden moeten worden vervoert om dan toch voor behandeling terug te keren naar  :nederlandsevlag: en dan wederom terug naar Italie.

:nederlandsevlag: kent immers ook goede slachterijen.  :weetikniet:

Waarom goedkoop doen als het duur kan.  :lachen:   :applaus:

Om het werk in de wereld te houden, anders weer tig mensen zonder job. :ikkeniebegrijp: