Waarom willen Belgen/Nederlanders een filippijnse vrouw?

Gestart door wispelturig, dinsdag 26 mei 2009, 23:39:28

Vorige topic - Volgende topic

nakoe

hi wispelturig

Dit verhaal klinkt bekend in de oren.
Recent ben ik voor mijn "aanstaande" Asawa* helemaal naar Belgie gereden volgens mij in de buurt van Leuven
Als je verliefd bent doe je alles voorjegeliefde niet?, (Pinays zijn er verdomt goed in btw je iets laten doen wat jezelf niet wilt), als ik haar nichtje blij kon maken waarom niet? nichtje blij mijn Asawa blij= ik Blij.
omdat haar nichtje in diepe rouw was omdat haar geliefde (een Belg) plotsling niks meer van zich heeft laten horen.
Ze stonden op het punt te trouwen, papieren waren geregeld geld denk ik ook etc. kortom haar leven zou in Europe eindigen helaas voor haar dus niet.
Omdat het adress verkeerd aan mij was door gegeven kon ik die meneer niet spreken,
Echter na ontvangst van zijn email adres, ben ik via de belgische whois www.dns.be,
ja dat was zo iemand die met zijn eigen achternaam een domain heef gerigistreerd  handig als je onbekend wil blijven  :lachen: ,niet dus
Snel zijn provider gevonden en had hem toen binnen een dag te pakken.
Hij zal contact met haar opnemen, dat is is nooit gebeurd naar mijn beste weten.


*Voor zover daar nog sprake van .... zie mijn topic hoe kan ik checken of iemand zegt wie ze is ?

martens_b2009

Hoi,

Ik heb altijd al een zwak voor Aziatische vrouwen. Waarom? Omdat zij naar mijn mening over het algemeen meer familyminded zijn.
Ik ben getrouwd met een Filippijnse niet omdat ik specifiek een Filippijnse vrouw wilde trouwen maar dat kwam toevallig zo uit. Ik heb haar toevallig ontmoet via internet (nog niet eens door een of andere datingsite) en eerst waren we gewoon vrienden maar daarna is het langzaam meer geworden. Ik ben daarna eerst een maandje naar haar gegaan om te kijken of het in werkelijkheid ook klikte als we bij elkaar waren en daarna is ze 3 maanden in Nederland geweest om te kijken of ze hier kon wennen. Daarna hebben we besloten dat ze defenittief naar hier zou komen. Het was dus toeval dat het een Filippijnse was. Ik heb steeds meer leren kennen van de Filipijnse cultuur en vrouwen en begrijp heel goed waarom mannen graag een Filippijnse vrouw hebben.


opinie

Is je vrouw ondertussen hier of zijn jullie nog bezig met de aanvraag tot visum voor gezinshereniging?
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

THAI Dutch TEDDY

door  eskrima te  be oefenen is  alles  wat  betreft  de Fillipijnen   in beeld  gekomen 
heb eerder lange relatie  gehad  met   iemand  van  mijn  eigen  achtergrond    THAIS

zoals  eerder gezegd   het  leven  gaat  gewoon   door

en mijn   meter  is  bij  een pinay  blijven  hangen

kon  net  zo  goed    een Japanse of  weer  een Thaise  zijn hoor

stond  echter  ook  open  voor  een pinay
en   deze kon ik eigenlijk  niet laten gaan  aantal  plussen was  VEEL    groter  dan aantal minnen

:atyourservice:





buizesmurf

Na een resem "met blonde haren" wou ik  wel eens eentje met "zwarte haren".  :friends: :liefde: :drunk: :nietverdervertellen: :kiss2: :tongue1: :zwart-wit: :cheers: :copulatie:   :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

dolfijn76

Buizesmurf kleuringen zijn een geweldige uitvinding dus als het nodig is kan je daar altijd iets aan doen he  :lachen:

Mawibata



Citaat van: dolfijn76 op vrijdag 14 augustus 2009, 13:35:45
Buizesmurf kleuringen zijn een geweldige uitvinding dus als het nodig is kan je daar altijd iets aan doen he  :lachen:


Een blonde Pinay is ook niet mis.




Kai the Pinay


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

buizesmurf

Citaat van: dolfijn76 op vrijdag 14 augustus 2009, 13:35:45
Buizesmurf kleuringen zijn een geweldige uitvinding dus als het nodig is kan je daar altijd iets aan doen he  :lachen:

Wij gaan alleen voor het echte "SPUL" geen fake aub   :belgiesmiley: :happy2: :kusxe8: :smiley-philippines: :thumb: :thumb: :applaus: :thumb: :thumb:
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

Luc

Als het blonderen goed is gedaan is het niet mis. Maar ik heb van die zelfgedane experimenten gezien en het resultaat was rood haar. Na een tijdje begon dat uit te groeien en was dat zwart-rood. Naar het schijnt zit er in zwart haar rood pigment. Wanneer je dat bleekt heb je rood haar. Dat moet je dan tegenverven met speciale groene verf. Is naar het schijnt een kunst om zwart haar blond te maken.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.