Waarom willen Belgen/Nederlanders een filippijnse vrouw?

Gestart door wispelturig, dinsdag 26 mei 2009, 23:39:28

Vorige topic - Volgende topic

Fail_over

Ik heb is m'n verre jeugd ook eens een stunt uitgehaald met het blonderen van m'n haar. Had toen (en nu nog) een dikke bos pikzwart haar.
Hup waterstofperioxide erin en half uurtje wachten. Het was meer geel dan wit, en zo dood en dof als de pest. Nooit meer.  :harenuittrekkenpg2:

Geef mij maar een mooie kop met steil glimmend zwart haar. Als mijn vrouw in het zonlicht staat heeft ze een donkerblauwe gloed over haar haar.

:tongue1:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

ganda


Waterstofperoxide is een ontsmettingsmiddel dat in laboratoria wordt gebruikt of om (kleding)stoffen te bleken.
Om het puur op de haren te gebruiken wordt ten zeerste afgeraden, enfin je zult wel een proper koppeke hebben gehad. :happy2:


Rich

#22
Citaat van: Mawibata op donderdag 28 mei 2009, 15:21:03
PS : voor ik mij de woede van de  :belgiesmiley:/ :nederlandsevlag:  vrouwen op de nek haal, ik heb in het begin van de post gezegd : Ik heb pech gehad.

Hier wil ik toch graag even op reageren. De woede van Belg of Ned vrouwen op de nek halen?  So what?  Hier of in Nederland lopen er ook genoeg gold-diggers rond, die alleen maar op zoek zijn naar een man met poen of status. Dus dat die vrouwen hun grote mond maar houden, en daarbij .............laat ik wel wezen. Hier hebben ze meestal last van hoofdpijn  :lachen:
Rich de Nederbelg.

dolfijn76

oei oei oei ik voel mij hier zwaar in de minderheid dus ga maar wijselijk niet reageren  :floet:

Tja na zo'n aantal jaren in het mannenwereld rondgedraaid te hebben ... Je zal het niet geloven maar heb er toch iets over bijgeleverd hoewel ik de mannenlogica soms echt niet kan volgen maar ja dat zal dan wel aan mij liggen

opinie

Citaat van: buizesmurf op vrijdag 14 augustus 2009, 15:08:34
Wij gaan alleen voor het echte "SPUL" geen fake aub

:denk: Dan ook geen grijze haren verbergen met zwarte verf.

Ik zie soms mensen met een pikzwarte haardos en een grijs huid. Dat maakt de persoon ouder dan als ze niet geverfd waren.

Citaat van: Luc op vrijdag 14 augustus 2009, 15:15:14
Wanneer je dat bleekt heb je rood haar. Dat moet je dan tegenverven met speciale groene verf.

Was dat rood/groen combineren niet om blond haar zwart te maken?
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

wispelturig

ben gewoon curious daarom had ik dit topic ooit gevraagd, Ik was stom verbaasd na een jaar verblijf in  :belgiesmiley: toen ik te weten komt dat er zijn vele  :smiley-philippines: vrouwen hier in  :belgiesmiley:. ik moet wel zeggen dat alle :belgiesmiley:, :nederlandsevlag: vrouwen, die ik ken zijn allemaal goede mensen, wat ze doen in prive' zijn mijn zaken niet, maar ik geloof dat alle vrouwen hebben iets in common, (zwarte haren of blondine), of dezelfde kenmerken zal ik maar zeggen. we hebben het graag gezien and gehoord worden. om gezien te zijn, moeten wij iets uiteraad doen, jammer dat hier in Europa kost het te veel natuurlijk. en om gehoord te zijn bedoel ik niet mee om te klagen en te zeuren, daar ligt een verschill weliswaar. Maar in het algemeen, geloof ik nog altijd dat, een relatie met wie dan ook is een questie van geluk.

joselito

Citaat van: dolfijn76 op donderdag 20 augustus 2009, 01:08:32
ohoewel ik de mannenlogica soms echt niet kan volgen maar ja dat zal dan wel aan mij liggen

Je bent niet alleen. Het is de droom van vele vrouwen om eens een dag man te zijn, en op die manier begrijpen wat er in ons hoofd omgaat  :lachen:

Rich

Rich de Nederbelg.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Rich op vrijdag 21 augustus 2009, 00:21:15
Maar dan nog.............zullen het niet begrijpen.  :lachen:
dit weet ik zo net nog niet.
ik weet wel als ik voor een weekje vrouw kon zijn ?  wel dan laat ik mij heelemaal af crossen. :lachen:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Cyberfreak

Ik ga deze zomer met een Filippijnse trouwen (ik 30, zij 23). We hebben ongeveer een jaartje gechat om elkaar vorige maand voor het eerst te ontmoeten, en het klikte meteen (klikte al voor onze ontmoeting), waarna we dus meteen beslist hebben om vanaf deze zomer samen door het leven te gaan. :)

Onze ontmoeting was deels toevallig (via een vriendin), maar ook deels omdat ik een voorkeur heb voor Oosterse meiden, omdat ik vind dat ze doorgaans vrouwelijker en liever zijn; jeugdige looks, slank (andere lichaamsbouw, gezondere voeding), lang stijl kapsel (meestal op natuurlijke wijze), een lichtbruine huidstint, klein wipneusje (geen grote bochelneuzen daar) en mooie volle lippen.

Wat betreft persoonlijkheid en cultuur vind ik dat ze doorgaans bescheidener, zorgzamer en verantwoordelijker zijn, meestal zijn ze ook niet tweede-, derde- of vierdehands zoals vele westerse vrouwen. (let op de woorden 'ik vind', 'doorgaans' en 'meestal', ik wil niet generaliseren). Bij Filippijnse vrouwen zie je ook opvallend minder rokers en drinkers.

Tenslotte kunnen we het erg goed met elkaar vinden, zitten we op dezelfde golflengte en hebben we dezelfde verwachtingen in het leven. Ze vraagt me geen materiële gunsten (is handig meegenomen omdat ze bescheiden opgegroeid is, zonder patserige vriendinnen die te veel reclame gekeken hebben) en ik behandel haar met veel respect, het is eens iets anders dan autochtone vrouwen die bij mij komen huilen dat ze door hun partner met geweld behandeld geweest zijn. Het enige grote verschil tot nu toe is dat zij heel katholiek is en ik atheïst ben, maar we hebben allebei respect en begrip voor elkaars visie.

Natuurlijk is het handig meegenomen dat ze hier een beter leven kunnen leiden, maar westerse vrouwen vallen anders ook niet voor arme werkloze sukkelaars en ik heb bijvoorbeeld twee ooms die door autochtone vrouwen bijna geruïneerd zijn, wat natuurlijk ook deels hun eigen schuld is (maar o wee als het een Aziatische zou geweest zijn, daar had je de vooroordelen alweer). Wat betreft de financiële kant van de zaak zal mijn huis gewoon op mijn naam blijven staan, terwijl je bij een gedeeld huwelijk (met een binnenlandse) na een scheiding (kans > 50%, zie scheidingspercentage) op straat belandt, tenzij je echt veel geld hebt.

En nu we toch aan het vergelijken zijn: Is het westerse concept van relaties dan zo succesvol? Van de weinige huwelijken die nog voltrokken worden (de meeste koppels wonen gewoon samen), loopt meer dan de helft op de klippen, wat een veel hoger percentage is dan waar en wanneer ook. En dat terwijl er nog nooit zo veel keuze geweest is, tot en met datingsites waar je ahv 50 filters een partner kan selecteren én dat vrouwen nergens zo goed behandeld worden dan in het westen.  Misschien hebben we in het westen toch te hoge verwachtingen, of reflecteren we ons te veel aan wat we in de populaire media zien? (onrealistisch romantische relaties, om de maand van partner wisselen is geen taboe,...)

PS: Tja, eigenlijk kon dit ook in het andere topic, maar ik ben geen oudere man, vandaar. :)