Dingen die mis gaan bij bouwen

Gestart door Cobra, zondag 22 februari 2015, 15:13:34

Vorige topic - Volgende topic

Luke

Sluikreclame Ronny?  :biggrinn:

Er zijn nu ook muur/venster modellen met inverter.
Veel minder lawaai en zuiniger

Op dit moment rond de 40000PHP.

Pinocchio

Een overzicht van wat beschikbaar is met prijsindicatie van de Robinson's online store:

http://www.lazada.com.ph/shop-cooling-heating/?robinsons-appliances

jamietagabundok

#222
Try ko ulit




jamietagabundok

Bedankt Cobra  :thumb:  Met photobucket lukt het wel   :thumb:     Stalen stempels kennen ze in de bundok niet, dus alles word met ccocolumber gestut. Voor de zware betonvloer van het terras dus een heel woud van stempels nodig.

Ronny55

Citaat van: Luke op vrijdag 18 september 2015, 01:43:52
Sluikreclame Ronny?  :biggrinn:

Er zijn nu ook muur/venster modellen met inverter.
Veel minder lawaai en zuiniger

Op dit moment rond de 40000PHP.

Neen , gewoon wat goede info, maar ga niettemin eens bij carrier informeren voor 'n %tje...Je brengt me op een idee  Luke :lachen: :lachen:

Het prijsverscil tussen een venster inverter en split inverter air-co is vewaarloosbaar .... Edoch voor een huurhuis zo ik toch voor de venster aip-co kiezen.... gemakkelijk mee te verhuizen dan een split  :jajaja:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek

Dat heb ik nog niet eerder gezien....steelcutter.....rookgordijn leggen. :lachen: :lachen: :lachen: :run: :run: :run: :run: :run:



Kijk ook eens naar die bekabeling van de las trafo.... :lachen: :lachen: :ripba8: :ripba8:

Ik liep het risico om ook in twee stukken gezaagd te worden...hij vond het niet leuk zo aan zijn ogen te zien.... :lachen: :ripba8: :run:

Ronny55

Citaat van: Luke op vrijdag 18 september 2015, 01:43:52
Sluikreclame Ronny?  :biggrinn:

Er zijn nu ook muur/venster modellen met inverter.
Veel minder lawaai en zuiniger
Op dit moment rond de 40000PHP.*
Neen, gewoon de waarheid , niets dan de waarheid......Die andere prullen verkopen ze ook , maar zijn gewoon niks waard, weggegooid geld. Goed koop...dure koop is zeker van toepassing op air-co's

*ook niet echt goed , maar wel geen of heel weinig installatie kosten
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op vrijdag 20 november 2015, 06:52:21
Dat heb ik nog niet eerder gezien....steelcutter.....rookgordijn leggen. :lachen: :lachen: :lachen: :run: :run: :run: :run: :run:



Kijk ook eens naar die bekabeling van de las trafo.... :lachen: :lachen: :ripba8: :ripba8:

Ik liep het risico om ook in twee stukken gezaagd te worden...hij vond het niet leuk zo aan zijn ogen te zien.... :lachen: :ripba8: :run:
ja niet te filmen Willem  :lachen: . of dat ding is zo stomp [bot] als de toges van  :sinterklaas: , of er zit een blad in voor ijzer . ik hou het op het eerste haha  de kont van de goedheiligman :sinterklaas: .

watte mafketels daaro .

maar ze kunnen er hier in Ned. ook wel wat van hoor . ik snap niet hoe jij het voor elkaar krijgt? zegt een stagiair tegen mij . jij doet wel 40 schroeven tegen ik 1 schroef . wij waren samen met een schuurtje aan het monteren en er moesten tig 40 MM schroeven in vuren hout gedraaid worden .
aha zegt de jongeman, ik snap het al !!!! jij hebt mij schroeven gegeven met een linkse schroefdraad  :lachen: . ik antwoordde , nee hoor kijk maar het zijn exact de zelfde uit de zelfde doos als jij hebt , en ik gaf hem een hand vol van de mijne , waarop hij weer vol gas gaf met zijn schroefmachine  en het weer niet lukte . hij had zijn machine op linksom staan  en drukte en moorde net zo lang tot dat hij de schroef in het hout had . na goed 10 min kon ik het niet meer aanzien en heb hem uit de droom geholpen, ik vroeg hem of hij nog nooit eerder met een schroefmachine gewerkt had ?, nog nooit was zijn eerlijk antwoord. en ik vertelde hem dat er onder bij de trekker  van de machine  een knop zat die ook de andere kant op kon en dan loopt de machine anders om . de eerste schroef ging met een rotgang het hout in waarna er op zijn gezicht een brede glimlach kwam , waarom vertelde jij mij dat niet eerder jan!!!! , dit is nu opeens verdomt leuk werk hoor . 

ik vertelde hem dat er 2 voordelen aan zaten, en zodoende mijn mond hield . ten eerste had ik er lol aan en ten tweede, nu vergeet jij het nooit weer jongeman .

 
   
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

Daar zat waarschijnlijk een cutting-wheel voor staal in want de dag daarvoor waren ze steelbars aan het inkorten...dus gewoon te lui om te verwisselen....ik heb trouwens nooit geweten dat je ook "wood-cutting wheels" kan kopen?..... :weetikniet: :weetikniet:


Ronny55

Citaat van: bananacreek op woensdag 25 november 2015, 12:11:08
Daar zat waarschijnlijk een cutting-wheel voor staal in want de dag daarvoor waren ze steelbars aan het inkorten...dus gewoon te lui om te verwisselen....ik heb trouwens nooit geweten dat je ook "wood-cutting wheels" kan kopen?..... :weetikniet: :weetikniet:



"Sawblade" noemen ze die  :lachen: :lachen:  Zo te zien is het een cirkelzaag met een diamantblad erin, ik gebruik dat al eens voor granietbladen op maat te zagen , gaat prima. Om staal te korten gebruik ik de haakse slijper met "snijblad"
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.