Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

originele papieren visum

Gestart door bruno13, woensdag 27 mei 2015, 21:44:32

Vorige topic - Volgende topic

bruno13

Om even terug op te pikken

Verbintenis van  tenlaste neming moet origineel binnengebracht worden,mag niet per e mail,Michelle had gebeld en ze zeiden dat mag per mail,dan van andere mensen (o a jiggy) horen zeggen dat het niet mocht,dus terug gebeld en idd het mag niet ,het moet persoonlijk gebracht worden
Via dhl 80euro is het inmiddels aangekomen maar opa moest de afspraak afzeggen omdat de papieren nog onderweg waren.
Maandag heeft opa teruggebeld voor een afspraak en mag 22 juli komen  :confused2: dat is wel erg lang wachten,de 1 ste keer had hij al na een paar dagen een afspraak
Op al de papieren staan datums zoals hoelang wil je gaan tot wanneer,we hadden september ingevuld maar evengoed dat hij begin september visum krijgt en al snel terug moet?
Mijn loonfiche gaan tot mei maar ik zal er andere moeten opsturen want hij gaat 22 juli naar de ambassade

Herbie

Is gewoon met de mensen hun voeten spelen dat ze doen. En nu gaan ze er 60000 toelaten, ze hadden ze beter laten verzuipen in zee. En van die 60k zullen er dan, nog eens 5k crapul bij zitten of meer. Maar eerlijke mensen laten op vakantie komen, dat kunnen ze niet.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

jiggy

Citaat van: bruno13 op woensdag 17 juni 2015, 13:17:36
Om even terug op te pikken

Verbintenis van  tenlaste neming moet origineel binnengebracht worden,mag niet per e mail,Michelle had gebeld en ze zeiden dat mag per mail,dan van andere mensen (o a jiggy) horen zeggen dat het niet mocht,dus terug gebeld en idd het mag niet ,het moet persoonlijk gebracht worden
Via dhl 80euro is het inmiddels aangekomen maar opa moest de afspraak afzeggen omdat de papieren nog onderweg waren.
Maandag heeft opa teruggebeld voor een afspraak en mag 22 juli komen  :confused2: dat is wel erg lang wachten,de 1 ste keer had hij al na een paar dagen een afspraak
Op al de papieren staan datums zoals hoelang wil je gaan tot wanneer,we hadden september ingevuld maar evengoed dat hij begin september visum krijgt en al snel terug moet?
Mijn loonfiche gaan tot mei maar ik zal er andere moeten opsturen want hij gaat 22 juli naar de ambassade


Ja, Bruno, best mogelijk dat ze om de LAATSTE loonfiches zullen vragen bij indienen van de visumvraag. Op 4 juni vroegen ze de loonstrook van mei !!  :ikkeniebegrijp:
Gelukkig mocht ik dit naar mijn vriendin mailen die het dan wel per LBC aan de ambassade mocht bezorgen. Rechtstreeks mailen mocht niet. (Interne instructies blijkbaar en dat terwijl Minister Decroo "e-gouvernment" predikt !!
Wat de data van gebruik van het visum betreft zou ik mij minder zorgen maken. Bij goedkeuring wordt dit door de ambassade wel aangepast op de sticker, vermoed ik, maar.. je weet maar nooit....
Nog iets : het is een visum voor FAMILIEbezoek wellicht? Je vrouw als uitnodigende persoon en jijzelf als "sponsor" die de tenlasteneming tekende? Dan vermoed ik dat ze 2 uitnodigingsbrieven zullen vragen... Die mocht echter ook gemaild worden aan de aanvrager en dan via LBC bezorgd....

bruno13

Familiebezoek,ik ben de aanvrager en sponser ,opa is mijn schoonvader

jiggy

Citaat van: bruno13 op woensdag 17 juni 2015, 14:02:26
Familiebezoek,ik ben de aanvrager en sponser ,opa is mijn schoonvader
Achzo.. ik dacht dat het de opa van je asawa was, maar blijkbaar is het haar vader.
Zitten de nodige bewijsstukken (huwelijkakte? Geboorteakte echtgenote?) in het dossier om de FAMILIErelatie aan te tonen ?

bruno13

dat is allemaal inorde jiggy,nu maar afwachten tot 22 juli en nog wat andere loonfiches opsturen en zo gaan we verder he

Herbie

Wel opletten Bruno, 21 juli is een feestdag. Dat ze er geen twee dagen van maken, zou de eerste keer niet zijn. Best de week er voor nog eens contact opnemen.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bruno13

Opa is geweest en alles was volgens hem inorde  :jajaja:,ze hebben wel mijn nr en email gevraagd en Opa wist dat natuurlijk niet,nu moet hij dat telefonisch doorgeven :confused2:, en volgens mij hebben ze dat al
Wat een zomertrip moest worden zal waarschijnlijk een herfst winter worden :lachen:

jiggy

Citaat van: bruno13 op dinsdag 28 juli 2015, 19:53:51
Opa is geweest en alles was volgens hem inorde  :jajaja:,ze hebben wel mijn nr en email gevraagd en Opa wist dat natuurlijk niet,nu moet hij dat telefonisch doorgeven :confused2:, en volgens mij hebben ze dat al
Wat een zomertrip moest worden zal waarschijnlijk een herfst winter worden :lachen:

Dit zijn inderdaad gegevens die moeten ingevuld worden op het aanvraagformulier (Vak 31 over de uitnodigende persoon).
Raar dat ze daar dan nog naar vragen.

bruno13

inderdaad jiggy ,we hebben zelf gebeld naar de ambassade en mijn vrouw zei dat mijn gegevens toch op de aanvraag stonden maar blijkbaar was het niet duidelijk

Als ze mijn dossier bezien weten ze dat wel want ze hebben me al zeldf gebeld en gemaild