Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorrijbewijs halen in de Filippijnen?

Gestart door TheDolphin, zondag 7 juni 2015, 23:05:45

Vorige topic - Volgende topic

Luke

Citaat van: Herbie op zondag 14 juni 2015, 15:23:29
Vorige week zondag hier nog met een automaat gereden. Ik heb ook maar 12 op mijn rijbewijs staan.
Wat zou er gebeuren als ze mij tegen houden, of een accedent hebben, dan ben ik de pieneut zekers :denk:
Volgend jaar moet ik hem toch weer vernieuwen, zal kijken of ik die 4 daar bij kan krijgen.

Ik heb jaren met een automaat gereden en verschillende keren met de "Krokodillen" te maken gehad. Geen eentje die daar over valt. Volgens LTO website is het 2 OF 4. 

bananacreek

Heb vanmorgen met de monteur gesproken en die beweert hetzelfde want een vriend van hem werkt bij de LTO en die heeft de stukken erbij gehaald en restriction 2 is ook voor automaten.....en restriction 4 zou zijn voor speciale grote automaten zoals je zou zien in Manila zoals bussen, trucks ...maar dat is niet erg duidelijk.

Maar met een 2 restriction mag je een "normale" automaat rijden

1996 Plymouth Sattelite........... :thumb: :thumb: :happy:

Herbie

Bedankt zo is dat probleem ook al opgelost :thumb:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Ronny55

Citaat van: bananacreek op maandag 15 juni 2015, 07:51:22
Heb vanmorgen met de monteur gesproken en die beweert hetzelfde want een vriend van hem werkt bij de LTO en die heeft de stukken erbij gehaald en restriction 2 is ook voor automaten.....en restriction 4 zou zijn voor speciale grote automaten zoals je zou zien in Manila zoals bussen, trucks ...maar dat is niet erg duidelijk.

Maar met een 2 restriction mag je een "normale" automaat rijden

1996 Plymouth Sattelite........... :thumb: :thumb: :happy:


ook effen nagevraagd, Idd met 2 mag je ook met een automaat rijden , als je alleen 4 hebt dan mag je ENKEL met een automaat rijden....Meestal mensen met een handicap waarbij normaal schakelen een probleem zou zijn.... 4 tot 4500 kg.....5 alles van 4500 kg tot ....

Wel lijkt me een beetje raar, heb je 3 of 5 dan mag je enkel met voertuigen boven de 4500 kg rijden  :floet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.