Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

filipijnse contacten gezocht

Gestart door her, woensdag 17 juni 2015, 20:51:21

Vorige topic - Volgende topic

her

Hallo allemaal,

Mijn Filipijnse vrouw zoekt andere Filipijnse vrouwen in de omgeving van de gemeente Ede/Veenendaal om contact mee te maken.

Hierbij een oproepje om te reageren als je een Filipijnse vriendin of vrouw hebt die ook contact wilt maken met een andere Filipijnse dan kun je dat in dit topic aangeven.


innka3

Citaat van: her op woensdag 17 juni 2015, 20:51:21
Hallo allemaal,

Mijn Filipijnse vrouw zoekt andere Filipijnse vrouwen in de omgeving van de gemeente Ede/Veenendaal om contact mee te maken.

Hierbij een oproepje om te reageren als je een Filipijnse vriendin of vrouw hebt die ook contact wilt maken met een andere Filipijnse dan kun je dat in dit topic aangeven.


pasop niet meer als 3,anders  :run:  :biggrinn:

Luke


Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Adik

Cobra had hier een poos terug mooi beschreven hoe dat kan gaan met 'vriendinnen'. Zal als ik thuis ben nog even de link opzoeken. Beslist de moeite waard te lezen.

Verder diverse groepen op facebook al geprobeerd? 'Pinay in nederland' 'philippines holland' staan regelmatig als suggestie bij mij in FB. Geen idee of het wat is?



joost

Citaat van: Adik op donderdag 18 juni 2015, 16:03:29
Cobra had hier een poos terug mooi beschreven hoe dat kan gaan met 'vriendinnen'. Zal als ik thuis ben nog even de link opzoeken. Beslist de moeite waard te lezen.

Verder diverse groepen op facebook al geprobeerd? 'Pinay in nederland' 'philippines holland' staan regelmatig als suggestie bij mij in FB. Geen idee of het wat is?



Ik heb hier dus ervaring mee gehad. Vriendinnen en nog meer vriendinnen. Op het laatst. Ruzie en nog meer ruzie. Wat ik je wil ontraden is dus dat je niet teveel "vriendinnen" moet gaan zoeken. Doe je dat wel? Dan kan ik je op voorhand vertellen dat jullie relatie niet lang zal duren. Waar de dames heel veel last van hebben dat is dus jaloezie. Jij hebt , ik heb niet. Jij krijgt , ik krijg niet. Jullie hebben , wij hebben niet. Enzovoort.

groeten.
Joost.


jamietagabundok

  Goed uitgelegd Cobra , hoe dat kapot maken van een relatie in zijn werk gaat   :thumb:    Vraagje : Komt dat roddelen , afgunst en jalouzie, nou voornamelijk voor bij laagopgeleide  :smiley-philippines:  Of bezondigen ze zich daar vrijwel allemaal aan ?   Zit gewoon in de cultuur misschien ?

nils

Citaat van: jamietagabundok op donderdag 18 juni 2015, 20:31:01
  Goed uitgelegd Cobra , hoe dat kapot maken van een relatie in zijn werk gaat   :thumb:    Vraagje : Komt dat roddelen , afgunst en jalouzie, nou voornamelijk voor bij laagopgeleide  :smiley-philippines:  Of bezondigen ze zich daar vrijwel allemaal aan ?   Zit gewoon in de cultuur misschien ?
Ik denk zeker niet dat iedere Filipina zo is, maar met Nederlands onderling in het buitenland klikt het ook niet altijd.
Contact opbouwen kost gewoon tijd en moet je ook kritisch zijn met wie je je inlaat.
Zelf heb ik in het verleden wel wat Filippijnse feestjes bezocht,
en liepen daar genoeg types rond zoals Cobra beschreven heeft.  :fluestern: :whataboobs: :sexhq0:

Mijn vrouw heeft inmiddels een vriendinnen clubje met 10-12 vrouwen, waar ze een keer maand bij iemand gaan eten.
Met een paar daarvan is ze goed bevriend, maar de meeste zijn gewoon bekenden.
Daarentegen komt er wel eens een rotte appel voorbij, die niet in de groep past.
Die wordt dan niet meer uitgenodigd en is dat hoofdstuk ook weer gesloten.

Blauwvinger

Vooral vriendinnen opzoeken met veel  :dollareyes: :lachen: