Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Samen sterker en wijzer?

Gestart door jiggy, woensdag 7 oktober 2015, 05:27:04

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Self employment in Antwerpen......


jiggy

't Heeft nog lang geduurd.
Beetje  :ontopic:

jiggy

@ Pierre. Wees gerust, wat ik betracht, met de groep is om pertinente zaken ivm dienstverlening aan de kaak te stellen. Niet "op de man te spelen".
Want als wij de zaken niet objectief trachten te stellen, dan zal ook geen objectief gehoor gevonden worden...

pierrevanwies

 jiggy succes met [je]de kruistocht   :thumb:

   

jiggy

Dank je Pierre.
We gaan hier geen "verslagen" posten van de activiteiten van de groep, doch als er concrete stappen genomen worden en ook hopelijk resultaten wellicht wel, doch.., hoe en wat gaan we eerst democratisch binnen de groep bespreken uiteraard. 

Cosyns Guy

Citaat van: pierrevanwies&segers op zondag 13 maart 2016, 04:31:03
 
    :denk:  die mevrouw die bijna iedereen zo verachte op de ambassade is eruit getreiterd en nu wordt er nog veel meer gezaagd en geklaagd.[euforie was van kore duur].   :jajaja:

   ik had het al zien aankomen dat het een en ander zou mislopen met een pinay in haar plaats   :lachen: 

    .
Er uitgetreiterd ? Moet je ons even uitleggen.
Daarbij haar job was gewoon een Marriage Capacity verstrekken wat ze wettelijk gezien zelfs niet mocht weigeren en wat gaf haar het recht om te beslissen met wie of wat je wou huwen ? Huw je verkeerde,pech gehad,had zij ze zich niet mee te moeien.
Vechten tegen de administratie is meestal vechten tegen de bierkaai hebben velen al ondervonden,maar ja,zij hebben de macht,denken ze toch,dus hebben wij maar slaafs hun streken maar te volgen....denken ze toch.

pierrevanwies

ja guy ik weet natuurlijk ook dat ze op pensioen is.....  en dacht wel dat je jou reageren   :daag:

ze deed daar heus veel meer dan dat marriage capacity verstrekken of dacht je terloops dat ze niks anders te doen had dan de hele dag te zitten  wachten op[meestal] oude lelijke belgische bokken die [ook veelal] met een net volwassen pinay langkomen die op zoek is naar" el dorado" en niet naar een oude bok.......   :lachen: :lachen: :thumb: :biggrinn:  .

  het zijn altijd diezelden die de revue passeren en commentaar op haar hadden en jij bent er een van, straks kom je nog vertellen dat ze de ambassade daar speciaal voor u gebouwd hadden en dat iedereen er naar je pijpen moet dansen omdat je een   :belgiesmiley:  bent.   :yesmaster:     
   :daag:

Ronny55

Effe een update. Vandaag dan eindelijk een reactie van Mev Thoen gehad .


Thoen Cécile - Belgium - Manila   
Aan: xxxxxxxxx@xxxxxx.xxx

Geachte Heer xxxxxx


Ik bied u mijn  oprechte excuses voor het late antwoord.

Na het ontvangst op 11 januari van het gescande kopie van de gevraagde documenten voor een eerste controle, heeft het gehele consulaire team het zeer druk gehad met gevallen van bijstand aan Belgen in nood en wenste ik u ook uw vorige dossier terug te vinden. Uw email van 26 februari heeft ook enige belangrijke informatie gegeven over het dossier.

Inderdaad om dingen makkelijker te maken en om helemaal zeker te zijn van de te volgen procedure en de nodige documenten, heb ik uw dossier overgemaakt naar onze bevoegde autoriteiten in Brussel om specifieke instructies te ontvangen.

Ik zal  toekomstig contact met u opnemen met een volledige informatie en u op dat ogenblik verder helpen met de door uw te ondernemen stappen.

Ik dank u voor uw geduld.

Hoogachtend


  Dat is toch al iets, maar wel nog geen meter vooruit . In Brussel zijn ze ook niet echt vlot , dus nog maar wat geduld hebben.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Cosyns Guy

Citaat van: pierrevanwies&segers op maandag 14 maart 2016, 00:20:33
ja guy ik weet natuurlijk ook dat ze op pensioen is.....  en dacht wel dat je jou reageren   :daag:

ze deed daar heus veel meer dan dat marriage capacity verstrekken of dacht je terloops dat ze niks anders te doen had dan de hele dag te zitten  wachten op[meestal] oude lelijke belgische bokken die [ook veelal] met een net volwassen pinay langkomen die op zoek is naar" el dorado" en niet naar een oude bok.......   :lachen: :lachen: :thumb: :biggrinn:  .

  het zijn altijd diezelden die de revue passeren en commentaar op haar hadden en jij bent er een van, straks kom je nog vertellen dat ze de ambassade daar speciaal voor u gebouwd hadden en dat iedereen er naar je pijpen moet dansen omdat je een   :belgiesmiley:  bent.   :yesmaster:     
   :daag:

Ronny55

@pierrevanwies&segers: straks kom je nog vertellen dat ze de ambassade daar speciaal voor u gebouwd hadden en dat iedereen er naar je pijpen moet dansen omdat je een   :belgiesmiley:  bent.   :yesmaster: 

Dat ze de ambassade niet special voor mij of voor wie dan ook gebouwd hebben weet ik ook. Maar ze zijn er wel om ons bij te staan , Ik heb op een beleefde en correcte manier een aanvraag gedaan , dan moet dat geen 2 - 3 maanden duren voor ik antwoord krijg . Heb het dossier al eens samengesteld , maar Consul Verbeeck vond niet beter dan het 2 maand onder het stof te laten liggen, dat gaf hij nog zelf toe , vooraleer hij het naar FOD BZ stuurde tegen dat ik het dossier kon gaan tekenen waren de  :smiley-philippines: Papieren ouder dan 6 maanden en vervallen ... +/- 100.000 peso heeft me dat toen gekost ....nergens geen verhaal te halen . Tot zelfs de 19.500 peso kosten voor de legalisatie door de  :belgiesmiley: Ambassade kon ik niet recupereren.  Nu weer een bediening van de lange baan , ge zou voor minder gaan panikeren  :weetikniet: ....   
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.