Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Vraag over vriendin

Gestart door Waskonius, maandag 22 augustus 2016, 12:29:48

Vorige topic - Volgende topic

Jan69

Citaat van: Waskonius op dinsdag 23 augustus 2016, 12:41:49
Ja. Er is gesproken geweest van eennhuwelijkscontract en daar is de notaris mee bezig. Haar reactie was niet bepaald gelukkig, maar ze heeft het toch aanvaard

Zelfder reactie hier, "that's unfair" maar uiteindelijk zal ze het toch aanvaarden. Maar ik ga toch de helft van een nuis niet riskeren? Zou iko erigs nooit doen met een Belgische.schoonzuster getrouwd met dilipino die als kapitein werkt en waarzchijnlijk met2500€ netto en pak meer verdient als topic starter (afgaande van zijn spaargeld van 4000€). En dieschoonzuster geeft nauwelijks iets af aan haar familie.


Bjorn

Ik denk dat die kapitein wel een stuk meer pakt dan die schamele 2500
Dat is een beetje het gage van een chef op een gemiddelde boot  :offtopic:

MadRed

1ste enigeneer is ongeveer 6000 dollar/maand. Dus neem maar aan dat de kapitein het niet slechter heeft.

Ronny55

Citaat van: Cosyns Guy op dinsdag 23 augustus 2016, 20:29:59
Citaat van: Waskonius op dinsdag 23 augustus 2016, 17:10:35
Ik ben 30 zij is er 27
Nu wil ik je zeker de les niet spellen maar je bent 30,woont nu pas alleen kan het niet zijn dat nu pas je beseft wat alleen wonen of met je partner  betekend ?
Denk dat Guy hier de nagel op de kop slaat. Bij je ouders inwonen of samen met een vriendin (zonder inkomen) gaan samenwonen is een hemelsbreed verschil. Dan maakt het niet veel verschil welke afkomst je vriendin heeft. Als je dan een appartementje moet huren , een auto moet onderhouden plus alle nutsvoorzieningen en vaste kosten , blijft er met 1 inkomen weinig over om te sparen. ken uiteraard je inkomen niet, zijn ook mijn zaken niet ....Maar als je tot je dertigste bij je ouders ingewoond heb is een spaarpotje van 4000 euro ook niet om over te pochen, ik wil zeggen zo spaarzaam was je ook niet  :weetikniet: .... Zij gerust , je bent niet de enige die moet vechten om rond te komen, wil je dan nog kunnen sparen moet je al een meer dan gemiddeld inkomen hebben (2000 euro + netto BV) en niet veel (geen) zotte dingen doen.
Iedere relatie heeft wat aanpassing nodig , zou zeggen zie je ze graag? Geef jullie relatie dan een kans....Alle begin is moeilijk.

Is mijn loon is te klein of zijn de maanden te lang???lol
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

opinie

 :offtopic:
Citaat van: Jan69 op woensdag 24 augustus 2016, 21:24:18
... Zou iko erigs nooit doen met een Belgische. (opgelet: punt) schoonzuster getrouwd met dilipino die als kapitein werkt en waarzchijnlijk met2500€ netto

Kapitein van een internationale dienst of een vissersboot? Een hemelsbreed verschil in de portemonnee.

:ontopic:
Hoeveel jaar afgestudeerd? Hoeveel jaar aan het werk? Laten we niet te veel de rekening van een ander maken. Of is een  :smiley-philippines: alleen voor oudere rijke venten?
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Jan69


Ifugao

Gaat dit Topic nu verder over de inkomens van zeevarenden  :confused2:

Blauwvinger

Citaat van: Ifugao op vrijdag 26 augustus 2016, 00:49:29
Gaat dit Topic nu verder over de inkomens van zeevarenden  :confused2:
Ja,  :jajaja: wat doet jouw vriendin bij thuis komst met jouw soldij  :lachen:
:benweg:

Ronny55

Citaat van: Rich op maandag 22 augustus 2016, 14:41:31
Ik word al misselijk als ik het lees. En zo'n rot attitude als ze haar zinnetje niet krijgt noemen ze TAMPO Waskonius  :jajaja:  Zou het geen week uithouden  :benweg:

Dat ben ik van jou niet gewend Rich  :weetikniet: Je hoort hier maar ene kant van het verhaal en je oordeel is er al. Je kent geen van beiden van haar noch pluim?? Met jouw ervaring, een verrassend verdickt  :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

klootzakken (voorheen Jens)

dat meisje heet toch niet toevallig Maicold  ?
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.