Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Kosten Belgische ambassade bellen

Gestart door Kuya Danny, maandag 28 november 2016, 11:47:20

Vorige topic - Volgende topic

Kuya Danny

Mijn vriendin probeerde vandaag de Belgische ambassade in Manila te bellen om een afspraak te maken voor "personal appointment",altijd "on hold",de kosten liepen zo hoog op dat Globe haar telefoon voorlopig deactiveerde,ze belde met Globe landline,enige tips? :ikkeniebegrijp:

Luke

Toch het juiste nummer begeld?

1 909 1014545 (PLDT only through landline or SMART mobile phone)
1 903 1014545 (Bayantel only through landline)
1 900 1014545 (Globe through landline and GLOBE mobile phone)

Kuya Danny

Ja juiste nummer gebeld,ze ging dadelijk geholpen worden maar het bleef maar duren

Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Kuya Danny

goed om te weten,wij hadden altijd gedacht dat het alleen via telefoon mogelijk was,dank u  :dagobertduck:

Kuya Danny

Heb email gestuurd maar geen antwoord,ik denk dat dit niet mogelijk is,ik vraag me af,is het mogelijk dat mijn asawa daarheen gaat om een afspraak te maken voor personal appearance :ikkeniebegrijp: want nog steeds geen succes met telefoon

mars

Citaat van: Danny Jonalyn op woensdag 30 november 2016, 18:41:18
Heb email gestuurd maar geen antwoord,ik denk dat dit niet mogelijk is,ik vraag me af,is het mogelijk dat mijn asawa daarheen gaat om een afspraak te maken voor personal appearance :ikkeniebegrijp: want nog steeds geen succes met telefoon

mijn vrouw heeft ook een paar dagen geprobeerd voordat ze aan afspraak had kunnen maken. over 2500 pesos aan kosten. lukte haar alleen via landline and niet met globe of smart.

Luc

Het duurt verschillende dagen eer je antwoord krijgt op een mail. Indien het niet in het Egels is duurt het nog langer want degene die de mails leest kan geen Nederlands.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Kuya Danny

Maandag is de email verstuurd,in perfect Engels,afwachten maar :biggrinn:

kristof19

Citaat van: Luc op donderdag  1 december 2016, 01:01:20
Het duurt verschillende dagen eer je antwoord krijgt op een mail. Indien het niet in het Egels is duurt het nog langer want degene die de mails leest kan geen Nederlands.


mooi is dat  :thumb: :thumb: