bewijs terugkeer filipijnen bij schengen visa

Gestart door Stefano, donderdag 1 december 2016, 11:25:24

Vorige topic - Volgende topic

Adik

Stefano, ik denk dat Joost verstandige dingen zegt. Besef ook goed hoe een geweigerde visum aanvraag kan staan voor een eventuele vervolg aanvraag als je wil dat ze permanent naar Nederland wil komen.

Een geweigerd toeristenvisum kan de oprechte motivatie van jullie (duurzame en exclusieve) relatie een dubieuze motivatie doen opleveren. Als je serieus bent, doe dan alleen een aanvraag als je een gerede kans van slagen hebt. Zolang je je in allerlei bochten moet wringen omdat de terugkeer garantie zwak is heroverweeg je opties dan nog eens.

Stefano

Goed nieuwe :) visum is goedgekeurd
2 keer bij ambassade geweest omdat ik eerste keer een document was vergeten maar die kon ik paar dagen later brengen
bedankt allen voor uw hulp :)


Rich

Rich de Nederbelg.

klootzakken (voorheen Jens)

super nieuws  :congratualtionsis0: Stefano.kijk de aanhouder windt .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.


toyoke

Citaat van: stijn54 op donderdag  1 december 2016, 12:45:13
Nederland is wel soepeler dan Belgie.

dat is waar
voor  :belgiesmiley: kijk je even op de site van kruispunt dacht ik staat veel geode geupdated info

Stefano

Bedankt

Nog even een vraagje, wat is er nu verder nog nodig ?
visa is in orde, ik heb een uitnodiging van mijn gemeente met stempel getekent door familielid
Is dit alles, ik lees iets over Affidavit of Support with Undertaking
getekend door de ambassade in den haag

Of is dit hetzelfde als de uitnodiging die ik al heb van de gemeente ?

Stefano


joost

Hallo Stefano.
Ik heb je in 'n reactie van mij aan jou ( 06-12-2016 ) al aangegeven wat te doen. Ga nu eens op Google zoeken .Op Google is alles te vinden.  Bel naar de IND of de Nederlandse ambassade. Ik kan je verder niet helpen met je vragen omdat ik nooit te maken heb gehad met 'n visum. Mijn vrouw is naar hier gekomen en gebleven.

Groeten en succes.
Joost.