Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Miss Belgium 2018

Gestart door diky dik, zaterdag 13 januari 2018, 23:14:32

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

Citaat van: Rich op zondag 21 januari 2018, 13:57:00
Behalve het feit dat hij zoals te verwachten weer begint en te vergelijken met Moslims de zielepoot;
Misschien wel , maar het is wel de realiteit.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

innka3

Citaat van: Rich op zondag 21 januari 2018, 13:57:00
Behalve het feit dat hij zoals te verwachten weer begint en te vergelijken met Moslims de zielepoot;
:confused2: nog steed de oogkleppen op  :ikkeniebegrijp:

Fail_over

Citaat van: ganda op zondag 21 januari 2018, 11:05:17
tot de meerderheid van de moslims die zich wentelen

Lezen is een kunst. De toevoeging "Tot de meerderheid" is geen directie op racisme want je spreekt niet over de hele groep, maar over een gedeelte van de groep. (Da's politiek)
Ik ben er echter mee eens dat een grote hoeveelheid van de moslims, (niet allemaal) regelmatig in het nieuws komen omdat zij zich niet kunnen gedragen naar de hier landelijke normen en waarden.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Ik zie hier ook heel hard werkende mensen die via de nachtwinkel hun bestaan overeind houden. Toppie!

Maar ik ben wel eens met het feit dat van de meeste Aziatische mensen je geen geklaag hoort. Chinezen bedruipen zichzelf, of kunnen via hun netwerk aan financieringen komen al dan niet legaal. Ze stichten restaurants en nemen frituren over om zichzelf te kunnen bedruipen. Die gaan hun handje niet ophouden bij ocmw. Nope! Dan is hun te na.

(veel) Filippijnen hebben dezelfde inslag. Hard werken, sparen, geld overmaken naar hun familie want dat zit er toch in gebakken. Niet allemaal.
Zoals de Miss België nu, dat is echt een uitzondering. Hard werkend meisje. Heeft een toekomst visie en pikt een graantje mee om Miss België te worden. Helemaal toppie. Je zou de regels van het contest aan kunnen scherpen en de vereiste toevoegen dat een kandidaat zuiver Belgisch moet zijn. Maar wat is dan het resultaat?
Lompe koeien en domme wichten met overgewicht. (Laat mij dan nu maar eens racistisch en discriminerend zijn over mijn eigen mensen)

Ik blijf bij mijn statement dat de mooiste vrouwen uit de Filipijnen komen, en met name van Marinduque. (Mijn asawa  :lachen: )

Niet allemaal.
Ik ken in mijn omgeving ook Pinay die willen profiteren. Lui zijn.
Als mijn asawa ze een mogelijkheid geeft om werk te hebben, al is het maar in een keuken, schoonmaken of zo. dan haken ze na 1x af. Te min voor ze.

Het moraal van dit hele verhaal is dat je niet een hele groep mensen met 1 oordeel moet vellen. Bekijk iedereen per individu. Of tenminste wat de invloed van een groep op dat individu heeft gehad. Want wij zijn allemaal apart. Met een aparte manier van leven en overleven. ALs je daar respect voor hebt, en in kunt leven dat een ander het ook moeilijk kan hebben, dan voegt dat een heel stuk toe aan je leven.





Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Rich

Citaat van: innka3 op zondag 21 januari 2018, 17:44:09
Citaat van: Rich op zondag 21 januari 2018, 13:57:00
Behalve het feit dat hij zoals te verwachten weer begint en te vergelijken met Moslims de zielepoot;
:confused2: nog steed de oogkleppen op  :ikkeniebegrijp:


Met zijn uitspraken schoffeert hij alle Moslims die wel goed zijn ingeburgerd, die wel hard werken, die ook belastingen betalen, die nooit ruzie maken en waar je nooit last mee hebt. Doe jij je oogkleppen maar af  :jajaja:

De Winter maakt zoals gewoonlijk gebruik van dit soort momenten om zoals altijd haat te zaaien en mensen tegen elkaar op te zetten en op te jutten om reacties uit te lokken.
Dat doet hij al sinds 2004, en kan roepen en tieren als de beste. Voor mij is hij al 14 jaar de grootste kwal van Antwerpen.
Rich de Nederbelg.

stijn54

Citaat van: Fail_over op zondag 21 januari 2018, 21:47:23

Lompe koeien en domme wichten met overgewicht. (Laat mij dan nu maar eens racistisch en discriminerend zijn over mijn eigen mensen)

Je geeft het zelf al aan dat dit discriminerend is en veralgemenend.


Ik ben gisteren naar Sinulog geweest en de jonge mensen met shorts velen allemaal dikke bovenbenen met al cellulitus grrrr


De weinige keren dat ik met aanraking gekomen ben met moslims was niet postief en dan is het menselijk is om tegenover deze groep negatief te staan.


Mijn ervaring, opinie.


:daag:

Adik

Heren,
"Don't judge a book by it's cover"
was getekend, Miss België
:hoedjeaf:

Trouwens  :congratualtionsis0: met deze Miss vanuit  :nederlandsevlag:    :applaus:







tjenn

Citaat van: Rich op zondag 21 januari 2018, 22:18:09
Citaat van: innka3 op zondag 21 januari 2018, 17:44:09
Citaat van: Rich op zondag 21 januari 2018, 13:57:00
Behalve het feit dat hij zoals te verwachten weer begint en te vergelijken met Moslims de zielepoot;
:confused2: nog steed de oogkleppen op  :ikkeniebegrijp:
De Winter maakt zoals gewoonlijk gebruik van dit soort momenten om zoals altijd haat te zaaien en mensen tegen elkaar op te zetten en op te jutten om reacties uit te lokken.
Dat doet hij al sinds 2004, en kan roepen en tieren als de beste. Voor mij is hij al 14 jaar de grootste kwal van Antwerpen.
Ik moet ook niets hebben van dienen vent maar hij slaat wel dikwijls nagels op de kop. Hij maakt gebruik van die situaties maar dat doen andere politieker ook. En de meeste Marokkanen maar dat woord mag je niet meer uitspreken in België zonder racist genoemd te worden, over die gemeenschappen heeft hij het willen niet werken of zich aanpassen. Daar is nu toch al bewijs genoeg van en niet alleen in België. Verkeerd van hem moslims in het algemeen te noemen .

Ronny55

Citaat van: Rich op zondag 21 januari 2018, 22:18:09
Citaat van: innka3 op zondag 21 januari 2018, 17:44:09
Citaat van: Rich op zondag 21 januari 2018, 13:57:00
Behalve het feit dat hij zoals te verwachten weer begint en te vergelijken met Moslims de zielepoot;
:confused2: nog steed de oogkleppen op  :ikkeniebegrijp:


Met zijn uitspraken schoffeert hij alle Moslims die wel goed zijn ingeburgerd, die wel hard werken, die ook belastingen betalen, die nooit ruzie maken en waar je nooit last mee hebt. Doe jij je oogkleppen maar af  :jajaja

De Winter maakt zoals gewoonlijk gebruik van dit soort momenten om zoals altijd haat te zaaien en mensen tegen elkaar op te zetten en op te jutten om reacties uit te lokken.
Dat doet hij al sinds 2004, en kan roepen en tieren als de beste. Voor mij is hij al 14 jaar de grootste kwal van Antwerpen.
Rich, je hebt gelijk, tot op een bepaalde hoogte , heb in mijn vorig leven met moslims gewerkt , ja, harde werkers. met sommige heb ik nog steeds contact. Als het thema gaat over aanslagen of rellen van moslimjongeren in Molenbeek of Borgerhout , dan kruipen ze in hun schulp. Dat openbaar veroordelen dat kunnen, mogen of durven ze niet. Als ik dan zeg dat zij onrechtstreeks de grootste slachtoffers zijn. De Belgische regering moet maar harder ingrijpen, het is de schuld van de jongeren, aha , jullie kinderen dus. In Genk heb je ook zones waar je als autochtoon beter wegblijft. Genk heeft ongeveer 11000 van Trukse afkomst met alle noord Afrikaanse moslims zo'n 20.000 moslims. In totaal zijn er in Genk 35.000 inwoners van vreemde afkomst. Hoeveel Turken of moslims wonen in uw stad? Hoeveel in uw wijk? Iedereen heeft het recht op zijn mening, maar die kan erg  verschillen naargelang je in een ivoren toren zit of er jaren tussenin gezeten hebt. Mijn punt. Zolang België politiek correct blijft, zijn de "brave" moslims de enige die het kunnen oplossen, helaas die vertikken het. Ja, dan krijg je van die onnozel "Dewinter en Wilders" uitspraken, zeker niet mijn beste vrienden, maar welke keus geeft dit beleid U ?
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Riens

Volgens mij doen de "goede moslims" niets omdat ze bang zijn voor elkaar. Degene die uit het geloof stappen moeten vrezen voor hun leven. Van de "goeden" is dat volgens mij de enige reden dat ze nog moslim zijn.
10 jaar geleden kwam ik wel eens in Den Haag bij mijn zus en dan zag ik het volk wat de moskee inging, de meeste vrouwen ongesluierd en tegelijk met de mannen. Als ik daar nu kijk zijn de vrouwen zeer zwaar gesluierd, en gaan de mannen en vrouwen apart van elkaar.
Dan vraag ik mij af waarom kon het vroeger wel en nu niet?

Maar we dwalen wel flink af, ik vind miss België gewoon een streling voor het oog. En respect voor haar wil om hogerop te komen.

Baliw-katok

Citaat van: Riens op vrijdag 26 januari 2018, 13:51:54
Maar we dwalen wel flink af, ik vind miss België gewoon een streling voor het oog. En respect voor haar wil om hogerop te komen.

Idd een mooie en sympathieke dame