Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

terug naar huis

Gestart door buizesmurf, woensdag 17 maart 2010, 10:06:28

Vorige topic - Volgende topic

stip66

 :thumb: Boomerang.

Wordt het dan niet te zoet van smaak ?

boomerang

Citaat van: stip66 op zondag 21 maart 2010, 11:29:49
:thumb: Boomerang.

Wordt het dan niet te zoet van smaak ?

Na het zacht koken insmeren met de gebruikelijke kruiden en daarna braden.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Digos


Ik vind het maar niks, vlees in 7up of Sprite  :ikkeniebegrijp:

Voor een goede biefsteak is het misschien wel beter om terug naar huis te gaan.....zijn we ineens terug ontopic  :floet:

LIVE ONCE - LIVE IT

Limburger

Vanmorgen, tijdens de preek, gaf een Italiaanse Pater uitleg over hoe je spaghetti moest koken. Het laatste was: direct, als het klaar is, opdienen lauwe Spaghetti is niet te eten! De echtgenoot zou wel eens boos kunnen worden als de spaghetti lauw is en er mee gaan gooien in de richting van zijn vrouw.

De Flipjes snapten er niets van Het is toch dezelfde spaghetti? Zij eten toch ook al hun eten koud of bijna koud?
:lachen:

Om lekker te eten kun je inderdaad beter "Terug naar Huis" een alternatief is Thailand of Vietnam.

Luc

"thuis" foefelen ze ook dikwijls om de biefstuk malser te maken.

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Lenn

Gellukig maar dat ik dat soort praktijken niet hoef toe te passen voor mijn biefstukje, want die is al boterzacht.

buizesmurf

#26
Frieten,de mayonaise,brood,kaas etccc...maak ik al een tijdje zelf.Maar kijk er toch naar uit tijdens mijn vakantie in juli een paar keer een frituur,broodjesbar,cafee,etc.te bezoeken.Na mijn terug keer ook nog ne keer ne verhuis,al de 4e keer hier in de phils..Omdat ik hier dankzij traag internet geen foto,s geplaatst krijg,hier een link..
http://www.facebook.com/profile.php?id=1418507948 huisje met tuintje moet de volgende woonlocatie,voor hoelang :denk: :ikkeniebegrijp:   :benweg: :weetikniet: :happy:  van,t leven genieten zolang het kan,de rest volgt wel
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch