Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Walking ATM

Gestart door Phille, woensdag 17 maart 2010, 14:27:13

Vorige topic - Volgende topic

Phille

 :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Ben benieuwd wat voor reacties hier nog gaan volgen  :biggrinn:

nils

Rebonding is inderdaad duur en is om de haarstructuur glansend te maken.
Dus als het een simpele kapbeurt betreft is 3000+ pesos wel erg veel.
Je kan het zo gek maken als je wilt, maar ik zou persoonlijk wel grenzen stellen.

Je moet het per slot van rekening ook niet overdrijven. Anders wek je wellicht de verwachting dat dat hier ook dagelijks gebeurd.
Probeer dan nog maar achteraf eens duidelijk te maken dat je niet zoveel geld hebt.  :lachen:

nils

Rebonding is zo speciaal dat vrouwen er zelfs een blog over schrijven.
http://www.heritage-tech.net/151/my-rebonding-experience/

Adriaan

Digos zei:

"Wat ik ervaar is dat alles wat er omgaat in de phils van de amerikaanse leest komt en dat het tijd word dat ze eens iets anders aannemen."

Ja maar dat betreft dan wel voornamelijk vormen en uiterlijkheden. Kijk naar het politieke systeem. Men heeft, net als in de VS, een 'House of Representatives" en een 'Senaat' maar men heeft niet de Amerikaanse politieke cultuur. Ik ben allerminst geneigd die cultuur te idealiseren maar ze is, voor mij, toch altijd nog een haartje beter dan het naastbije equivalent in de Filippijnen. Er is in de VS een fungerende oppositie hoe 'lousy' die ook vaak is. In de Filippijnen heeft men in de volksvertegenwoordiging voornamelijk opportunistische individuen die dan achter de ene en dan achter de andere banier aan lopen. Men heeft in de VS ook geen 'local warlords' die jarenlang in hun omgeving een ware tyrannie kunnen uitoefenen totdat ze het te gortig maken. Het recente geval met de Amputuan clan is maar een voorbeeld.

Ook heeft het Amerikaanse leger niet zijn eigen programma om dissidenten uit te roeien en journalisten zijn er niet vogelvrij zoals in de Filippijnen.

Verkijk je niet op het vaak fake Amerikaanse accent en de popsongs. Dat zijn trivia vergeleken bij wat werkelijk telt.


Robert

Citaat van: Phille op woensdag 17 maart 2010, 23:49:29
Voor wie het niet gelooft, hier ne link naar de prijslijst van het David Salon http://www.davidsalon.com.ph/Salon_Services.pdf  :harenuittrekkenpg2:
:jajaja:






is ook niet voor niks 1 van de meest rijke filipijnen, de oprichter van deze salon.
ja is echt stukje status voor de filipinas om daarheen te gaan.

stip66

Citaat van: Rich op woensdag 17 maart 2010, 23:44:29
Vorig jaar in Cebu met mijn fiancée naar de kapper geweest. Hebben daar bijna 2 uur gezeten.

Kapper inclusief pedicure en manicure voor haar, en pedicure voor mij. totale prijs 1200 Peso.

7000 Peso is er echt wel over.

Voor ons hetzelfde, 3 uur heeft dat geduurd. Wassen, knippen, wassen er terug knippen. Dan manicure en pedicure en tenslotte massage  :haha:
Totale kostprijs was PHP 600. En het was een hypermodern kapsalon met airco.... ( en ja, alle mannen waren gay  :lachen: )






opinie



:lachen: Stip, ze hadden blijkbaar gedacht dat jouw nagels heel hard waren vermits je de pedicure kreeg van de forse dame.

Mijn zoon betaalde PhP 50 voor een knipbeurt (wassen, knippen en drogen) in een salon en mijn vrouw betaalde PhP 30 aan een gay-kapper die aan huis kwam maar de shampoo gaf haar haar een stro-effect.

Niet iedereen is tevreden over die Hair straightening zoals het buiten Z.O.-Azië heet. Zie: The Truths About Hair Rebonding

Citaat van: http://en.wikipedia.org/wiki/Hair_straightening
The idea that straight hair is "good" and natural hair, for the most part is bad, stems from a long standing history of racism and white supremacy in the United States.
Wederom de angst om eruit te zien als een Ati of Negrito?
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

stip66

Citaat van: opinie op donderdag 18 maart 2010, 09:44:09
:lachen: Stip, ze hadden blijkbaar gedacht dat jouw nagels heel hard waren vermits je de pedicure kreeg van de forse dame.

:lachen:  :lachen:  :lachen: Opinie, nu ik er aan terugdenk heb je gelijk...........
Die vollere vrouw moest beide handen gebruiken om door mijn nagels te gaan, we moesten er nog om lachen  :lachen:

Rich

Die bij mij was ook een beetje voller.........maar ze deed het heel goed :thumb:





Ik kon me soms niet houden van lachen...........ik ging buiten met roze gelakte nagels.................dada :daag: :lachen: :lachen:
Rich de Nederbelg.

stip66

Citaat van: Rich op donderdag 18 maart 2010, 10:02:27
Ik kon me soms niet houden van lachen...........ik ging buiten met roze gelakte nagels.................dada :daag: :lachen: :lachen:

Dank je Rich, dwz dat ik niet de enige was met roze nagels, ik dacht dat die speenridders dit met opzet deden  :lachen:  :lachen: , but who cares ? Het had wel iets  :lachen: