Waar kan ik terecht voor het versturen van een Balikbayan Box ?

Gestart door Mawibata, zondag 7 juni 2009, 17:03:27

Vorige topic - Volgende topic

disnoke

Indien je duidelijk verrmeld dat het om persoonlijke goederen gebruikt en ouder dan 6 maand dan moet je niets betalen op gebied van btw en invoerrechten

Ook kun je niet zomaar een waarde erop zetten bv 10 euro terwijl het om 20 kg gaat.

Kan een dure affaire worden iets invoeren zeker kledij.

Johan En Elvie

Is juist je kan niet liegen op je packinglist als je iets naar België stuurt alles moet in detail weergegeven worden.
Je kan niet zoals balikbayan boxen die je naar de Filippijnen verstuurt vermelden, groceries, kleding, huishoudspullen enz.. dat is te vaag en aanvaarden ze niet.
Er zijn ook zaken die je niet zomaar kan invoeren.
Het is niet mogelijk om bijvoorbeeld houten kasten, paletten en zo meer in te voeren als deze niet behandeld zijn tegen ongedierte enz..
De wet is hierop heel streng.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

mmai

Ik heb mij eens kostelijk vermaakt met het lezen van dit topic.
Nu sturen mijn vrouw en ik zelf geen boxen naar de Filipijnen, we sturen wel wat eurootjes die kant op als het echt nodig is.

Ik vind deze markt van de aanbieders al een studie op zich. Ik vind dat men buiten het aanbieden van prijzen eigenlijk vergeet om welke inhoud men uiteindelijk verstuurd in combinatie met de prijs. Of is dit iets wat alleen die zuinige Hollanders belangrijk vinden??

Hoe vaak een container gaat zou ik zelf niet zo belangrijk vinden, maar wel hoelang de dozen erover doen. En zeg zelf, straks wil de vrouw 12 keer per jaar een doos versturen  :lachen:


jiggy

Heeft er iemand informatie (prijzen) over het eventueel versturen van grotere spullen (meubels of onderdelen) die niet in zo'n Balikbayan Box passen?

bvb. een gedemonteerd meubel dat dan een afmeting heeft van 100x70x25 cm ??

Cosyns Guy

Citaat van: jiggy op zaterdag 25 februari 2012, 21:22:32
Heeft er iemand informatie (prijzen) over het eventueel versturen van grotere spullen (meubels of onderdelen) die niet in zo'n Balikbayan Box passen?

bvb. een gedemonteerd meubel dat dan een afmeting heeft van 100x70x25 cm ??

Kiijk even op deze link,ben zeker dat deze firma je alle inlichtingen kan bezorgen.

http://www.wimbosman.be/service_center/filipijnen/air_en_ocean_freight.aspx

innka3

Citaat van: jiggy op zaterdag 25 februari 2012, 21:22:32
Heeft er iemand informatie (prijzen) over het eventueel versturen van grotere spullen (meubels of onderdelen) die niet in zo'n Balikbayan Box passen?

bvb. een gedemonteerd meubel dat dan een afmeting heeft van 100x70x25 cm ??

deze doet inboedel.
http://www.phil4you.nl/

Johan En Elvie

Citaat van: innka3 op zondag 26 februari 2012, 11:25:41
Citaat van: jiggy op zaterdag 25 februari 2012, 21:22:32
Heeft er iemand informatie (prijzen) over het eventueel versturen van grotere spullen (meubels of onderdelen) die niet in zo'n Balikbayan Box passen?

bvb. een gedemonteerd meubel dat dan een afmeting heeft van 100x70x25 cm ??

deze doet inboedel.
http://www.phil4you.nl/

Wij doen ook inboedels, we sturen zowat alles wat te versturen valt.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

alchris

#107
[mod]Bericht vewijderd[/mod]

boldy

zeg pleur ff op me je spammen . 1 keer reklame maken is al erg genoeg zonder je eigen voor te stellen en je plaats het nog in verkeerde topics ook .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

xav

#109
Citaat van: alchris op zaterdag 16 juni 2012, 15:42:29
hallo vanaf heden filipijns/belgisch restaurant te kortemark edewalle, met oa.
humba,tilapia,cebu style roast chicken, lechon,lecho flan, halo halo ,. . . .


edewallestraat 90a
8610 kortemark


krijg een virus waarschuwing wanneer ik uw site wil openen...!!!!

[mod]Bericht aangepast[/mod]