Waar kan ik terecht voor het versturen van een Balikbayan Box ?

Gestart door Mawibata, zondag 7 juni 2009, 17:03:27

Vorige topic - Volgende topic

innka3

Citaat van: Johan En Elvie op vrijdag  1 juli 2011, 08:57:09
Wat er vorige keer wel is gebeurt is dat een klant van ons een TV flatschreen in een balikbayan doos goed had verpakt met daarrond ook nog een doos wijn en andere harde materialen en je kan het al raden het TV scherm was gebroken.
dan ben je wel heeeeeeeeel  meegaand  :hoedjeaf: maar van mij hadden ze nixs gekregen .
zelf inpakken ,eigen risico anders is het eind zoek. maar  :thumb: voor jouw

florecel

â,¬ 70.00 Metro Manila
â,¬ 80.00 Bataan Batangas Bulacan Cavite Laguna Nueva Ecija Pampanga Pangasinan Quezon Rizal Tarlac Zambales
â,¬ 85.00 Aurora Camarines Norte Ilocos Sur Isabela La Union Nueva Vizcaya Quirino
â,¬ 90.00 Abra Albay Apayao Benquet Cagayan Camarines Sur Ifugao Ilocos Norte Kalinga Mountain Province Sorsogon
â,¬ 95.00 Catanduanes Marinduque Mindoro Romblon
â,¬ 100.00 Aparri Batanes Masbate
â,¬ 105.00 Visayas cebu bohol dumaguete
â,¬ 115.00 Mindanao.
â,¬ 115.00 sulu and tawi taw we request the consignee to pick it up from our agent's location
box 75 x 55 x 62 cm = â,¬ 5,00

http://www.balikbayantophil.nl

elke 2e box naar een adres halve prijs
the second box half price at the same address

for info mail florecel@home.nl

wij zenden balikbayan boxen van Holland België Duitsland naar de Filipijnen
we werken met de grootste firma,s al hier maar ook in de Filipijnen
en wat erg belangrijk is we zenden 4 x per jaar met onze eigen container,s
zodat als wat er veel gebeurd in stuk goed verzendingen dat er boxen verloren gaan is bij ons niet mogelijk
een totaal container gaat niet zo snel verloren

xav

volgens mij is het nu wel welletjes geweest... dat je het 1 keer plaatst, ok... maar dit is duidelijk proberen mensen te ergeren...

callebaut

Citaat van: xav op zaterdag  2 juli 2011, 05:42:07
volgens mij is het nu wel welletjes geweest... dat je het 1 keer plaatst, ok... maar dit is duidelijk proberen mensen te ergeren...


:jajaja:  :thumb: :jajaja:


boldy

ik ook , maar die gast spoort gewoon niet ,irritante spammer is het ,ik zeg weg erme met die knakker .

@florecel  NOOIT ZAL IK BIJ JULLIE DOZEN BRENGEN .
het leven is net een lul keihard en veel te kort


Amice

Tja,wat denkt die persoon daar nu mee te bereiken? kwartjes zoekers winnen die bij het minst of geringste beginnen te piepen dat er iets mis is. :weetikniet:
De berichten lezende neemt die persoon zijn eigen zaken niet eens serieus, anders had hij het wel anders aangepakt.


Admin verlos ons van die spammer.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Budgie

Ach laten we ons niet te druk over @ Florecel maken want gezien zijn manieren geloof ik niet dat er ooit veel gebruik van zijn diensten zullen maken Dus bloed de handel snel dood

Als hij een wat meer collegiale houding had aangenomen denk ik dat hij meer goedwill had gekweekt en wat had kunnen opzetten
Getting older beats the alternative -dying young

florecel

ik wil mij er niet voor lenen om op dit kleuter gedrag te reageren wij helpen de filepijense mensen hier en we zijn geen zakken vullen,s eigen belang staat in België
helaas er hoog heb ik gemerkt
erg dat dat zo is
Florecel
http://www.balikbayantophil.nl