Waar kan ik terecht voor het versturen van een Balikbayan Box ?

Gestart door Mawibata, zondag 7 juni 2009, 17:03:27

Vorige topic - Volgende topic

Johan En Elvie

Die Nederlander hé haha, oh ja er zijn ook nog goeie zoals boldy hehe.

Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Johan En Elvie

Zijn prijzen zullen misschien nog zakken, ik hoop het alvast dan zal het zeker zijn eerste en laatste keer zijn dat hij een container stuurt dan zijn we er onmiddellijk van af
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

balikbayan

#62
Ik zal wel te lang op logistiek en inkoopgebied werkzaam zijn maar je kan ipv elkaar doodconcurreren elkaar ook aanvullen.

Dit drukt de kostprijs (dus ook voor de consument)
Je hebt snellere doorloop en levertijden.

Plus 1 container naar manilla en 1 naar cebu en mischien 1 naar Mindanao

Krijg je prijzen die lager zijn voor ons 70 euro was het manilla dan kan het voor de gehele ph

Dan kom je op 3 voor 210 of zelfs 180  :weetikniet:

Maar mensen ik stuur ook boksen naar de ph 3 voor 50 euro



Ja brabantse boksen  :lachen:

Admin

Citaat van: boldy op donderdag 30 juni 2011, 17:49:22
hij had 4 keer  achter elkaar weer  dat citat van mawibata met al die lins zitten posten . vandaar  rare gast

Die werden zelf opgeruimd en ik heb de andere berichten opgeruimd. Enkel de twee berichten met prijzen waarop gereageerd werd, heb ik laten staan.

Het is gezelliger voor de medeleden als er meer dan enkel een advertentiebericht verschijnt. Zeker voor een zaak als dit waar men een inschatting wil doen naar de betrouwbaarheid van de persoon. Men geeft goederen en geld in vertrouwen dus wil men weten of men het kan vertrouwen.

Zoals in een ander topic waar een nieuw lid een dienst aanbood en te maken kreeg met de natuurlijke argwaan van de gemiddelde internetter. Daar werd door het betrokken lid dan aanvullende informatie verstrekt. Hier zou zulks ook op zijn plaats zijn!
Ook zal het algemeen op prijs gesteld worden als men ook buiten de "nuttige topics" actief en positief meewerkt aan het forum.
Hallo gast. :welcome:

Budgie

Citaat van: balikbayan op donderdag 30 juni 2011, 19:55:45

Maar mensen ik stuur ook boksen naar de ph 3 voor 50 euro



Ja brabantse boksen  :lachen:

Ja ja Brabantse boksen Made in Philipines denk ik  3 voor 5 euro inkoop  Goede handel en gaat dan met de Balikanbox terug naar de Philipines.
Getting older beats the alternative -dying young

florecel

#65
â,¬ 70.00 Metro Manila
â,¬ 80.00 Bataan Batangas Bulacan Cavite Laguna Nueva Ecija Pampanga Pangasinan Quezon Rizal Tarlac Zambales
â,¬ 85.00 Aurora Camarines Norte Ilocos Sur Isabela La Union Nueva Vizcaya Quirino
â,¬ 90.00 Abra Albay Apayao Benquet Cagayan Camarines Sur Ifugao Ilocos Norte Kalinga Mountain Province Sorsogon
â,¬ 95.00 Catanduanes Marinduque Mindoro Romblon
â,¬ 100.00 Aparri Batanes Masbate
â,¬ 105.00 Visayas cebu bohol dumaguete
â,¬ 115.00 Mindanao.
â,¬ 115.00 sulu and tawi taw we request the consignee to pick it up from our agent's location
box 75 x 55 x 62 cm = â,¬ 5,00

http://www.balikbayantophil.nl

elke 2e box naar een adres halve prijs
the second box half price at the same address

for info mail florecel@home.nl

wij zenden balikbayan boxen van Holland België Duitsland naar de Filipijnen
we werken met de grootste firma,s al hier maar ook in de Filipijnen
en wat erg belangrijk is we zenden 4 x per jaar met onze eigen container,s
zodat als wat er veel gebeurd in stuk goed verzendingen dat er boxen verloren gaan is bij ons niet mogelijk
een totaal container gaat niet zo snel verloren

callebaut

@ Johan ...een kleine tip = staat een taalfout op uw website =  Misschien is het een moeilijk te berijken plaats en dan is de prijs steeds Offshore Island.  :atyourservice:

Johan En Elvie

Citaat van: callebaut op vrijdag  1 juli 2011, 02:33:53
@ Johan ...een kleine tip = staat een taalfout op uw website =  Misschien is het een moeilijk te berijken plaats en dan is de prijs steeds Offshore Island.  :atyourservice:

Bedankt voor de melding ik heb het aangepast
Groetjes,
Johan
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Johan En Elvie

Verzenden per stuk goed hebben we tot op heden ook nog nooit moeten doen, we hebben steeds al kunnen verzenden met container en ook nog nooit is er een doos bij ons verloren gegaan, zelfs nog nooit niets uit gestolen.
Natuurlijk sluit ik dit nooit uit je werkt met Filippijnen hé maar als dit gebeurt zal dit steeds opgelost worden in het voordeel van de klant.
Uiteraard zorgen wij ervoor dat wij onze mensen goed kiezen zodat dit zoveel mogelijk uitgesloten wordt.

Wat er vorige keer wel is gebeurt is dat een klant van ons een TV flatschreen in een balikbayan doos goed had verpakt met daarrond ook nog een doos wijn en andere harde materialen en je kan het al raden het TV scherm was gebroken. Het is nooit aangewezen om zo'n materialen in een balikbayan doos te verzenden ook al pak je dit heel goed in krijgt die doos toch hier en daar rake klappen, op zee, bij het inladen en afladen wat meermaals moet gebeuren tijdens zo'n transport.

Na een lange discussie waar de klant ons hiervan alle schuld wilde toeschuiven zijn we tot een vergelijk gekomen en dragen wij beiden toe voor het herstel van dat scherm.
En dit enkel omdat de klant niet kon inschatten dat dit kon gebeuren omdat zij ook niet goed wist hoe zo'n zendingen verlopen. Ikzelf van mijn kant had haar gevraagd of haar TV wel goed was ingepakt en dat dit wel een risico was maar ik heb het haar niet expliciet afgeraden omdat ik ook het beste verhoopte.
Dit was ook van mij een verkeerde inschatting en daarom heb ik mee betaald, je moet ook je schuld hierin durven bekennen.

Nu weet ik wel beter en zal nooit meer een TV in een gewone balikbayan doos meer verzenden en als de klant dit toch wenst te doen is dit voor zijn eigen verantwoordelijkheid, wij kunnen hiervoor toch niet steeds opdraaien.
Zo is er nu terug een TV in een balikbayan doos ingepakt voor verzending maar de klant is op de hoogte van het risico en als hij breekt zal hij daar ook de volle verantwoordelijkheid voor dragen.
Dit neemt natuurlijk niet weg dat wij ervoor zorgen dat die dozen met zorg worden behandeld en op de buitenkant kleven wij hier ook onze stickers "Fragil Handle with care" op.
Maar ik zeg het tijdens het afladen kan een doos eens op de grond vallen door een verkeerde manipulatie en dan weet je niet wat er binnenin gebeurt.

Er zijn al TV schermen heel goed aangekomen die verpakt waren in de originele dozen met het inpak materiaal van die dozen zelf waardoor je dit toch wel heel stevig kan inpakken (ze komen trouwens allemaal eerst van China langs hier in die dozen per container, maar niet tussen andere zaken in niet gepaste dozen)

Wij zijn dus in geen enkel geval verantwoordelijk voor gebroken goederen in de dozen, zo was er eens iemand die een foto van een gebroken houten pollepel naar ons stuurde (wel verzonden met onze vroegere agent maar dan nog) wat hiervan de bedoeling was weet ik nog niet goed.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Johan En Elvie

Citaat van: florecel op donderdag 30 juni 2011, 23:18:17
â,¬ 70.00 Metro Manila
â,¬ 80.00 Bataan Batangas Bulacan Cavite Laguna Nueva Ecija Pampanga Pangasinan Quezon Rizal Tarlac Zambales
â,¬ 85.00 Aurora Camarines Norte Ilocos Sur Isabela La Union Nueva Vizcaya Quirino
â,¬ 90.00 Abra Albay Apayao Benquet Cagayan Camarines Sur Ifugao Ilocos Norte Kalinga Mountain Province Sorsogon
â,¬ 95.00 Catanduanes Marinduque Mindoro Romblon
â,¬ 100.00 Aparri Batanes Masbate
â,¬ 105.00 Visayas cebu bohol dumaguete
â,¬ 115.00 Mindanao.
â,¬ 115.00 sulu and tawi taw we request the consignee to pick it up from our agent's location
box 75 x 55 x 62 cm = â,¬ 5,00

http://www.balikbayantophil.nl

elke 2e box naar een adres halve prijs
the second box half price at the same address

for info mail florecel@home.nl

wij zenden balikbayan boxen van Holland België Duitsland naar de Filipijnen
we werken met de grootste firma,s al hier maar ook in de Filipijnen
en wat erg belangrijk is we zenden 4 x per jaar met onze eigen container,s
zodat als wat er veel gebeurt in stuk goed verzendingen dat er boxen verloren gaan is bij ons niet mogelijk
een totaal container gaat niet zo snel verloren


En wat is het verschil door dit te zenden in jullie eigen container en wij die het met een firma doen.
Onze container gaat ook niet verloren hé.
En dan die dozen die er in staan moeten jullie toch ook met andere forwarders (jullie grootste firma's) door to door leveren. Wij werken ook met deze firma's dus wat is het verschil. Wij verzenden 12 keer per jaar
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.