Waar kan ik terecht voor het versturen van een Balikbayan Box ?

Gestart door Mawibata, zondag 7 juni 2009, 17:03:27

Vorige topic - Volgende topic

Johan En Elvie

Xav,

We kregen in het verleden te veel klachten over de andere dienst waar we vroeger mee samenwerkten mede daarom doe ik het nu zelf en zal het beter verlopen dat kan ik beloven.

Het is een vreemd verhaal dat alsof het laden van een container er iets mee te maken zou kunnen hebben dat de dozen niet kunnen afgeleverd worden.
Normaal gezien wordt de container afgeladen en worden de dozen allemaal in het magazijn op regio geplaatst dus de dozen mogen zitten waar ze willen bij het afladen worden ze steeds in groepjes bij elkaar gebracht.
De containerdienst die alles in de container propt kan toch de schuld niet krijgen dat dozen te laat aankomen.
Volgens mij is steeds hun bedrijf hiervoor verantwoordelijk.

Misschien moet u uit dit verhaal begrijpen dat de container vol was en jouw dozen blijven staan zijn voor de volgende container? zou het niet weten daar krijg of kreeg ik van die mannen toch nooit bericht van.
Wat ons betreft wij plaatsen op onze website wanneer de container vertrekt en wanneer hij aankomt en alle dozen zijn vertrokken.
Indien de container vol is zal de klant wiens dozen blijven staan hiervan op de hoogte gebracht worden, dat zullen dan dozen zijn waarvan ik op voorhand weet dat het niet erg is dat ze later vertrekken maar als je naar daar gaat en je rekent er op dat je dozen tijdig aankomen dan moeten die dozen mee.
Maar dat zou een luxeprobleem zijn die zeker nog niet aan de orde is, als er echt te veel dozen zijn neem ik gewoon een 40 feet container en het probleem is opgelost.

Wat ik wel kan zeggen Xav. is dat je dozen wel zullen aankomen maar dat je veel geduld moet hebben.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.


boldy

jaja nou weten we het wel hoor  , je hoeft het niet 20 keer te posten
het leven is net een lul keihard en veel te kort

balikbayan

Precies en veel te duur bied maar eens iets concurerender aan.

De aanbieding 3 voor 2 is al oud en een lokkertje zeker als de prijs per doos te hoog is.

Ik zie alle zakelijke diensten ww op alle fronten zakken in prijs behalve bij de BB dozen.

3 dozen naar IloIlo voor 210 euro ?? Dan is het nog winstgevend.

Maak er 3 voor 180 euro en voor de hele PH dan praten we verder.

boldy

er zegt ook niemand dat je verplicht bent om met bb je dozen te verzenden he . als je denk dat je ergens anders voordelig uitbent moet je naar daar .
de dienst die florecel aanbied die stuurt pas weer over 2,5 maand een container ,das ook kut  dat ze dat niet elke maand doen . ikzelf ben tevreden met de dienst die ik gebruik en blijf daar ook bij ,maar das voor iedereen zijn eigen keus natuurlijk.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Johan En Elvie

Citaat van: balikbayan op donderdag 30 juni 2011, 12:07:59
Precies en veel te duur bied maar eens iets concurerender aan.

De aanbieding 3 voor 2 is al oud en een lokkertje zeker als de prijs per doos te hoog is.

Ik zie alle zakelijke diensten ww op alle fronten zakken in prijs behalve bij de BB dozen.

3 dozen naar IloIlo voor 210 euro ?? Dan is het nog winstgevend.

Maak er 3 voor 180 euro en voor de hele PH dan praten we verder.

Start er op die manier maar mee we zullen eens kijken hoe lang het gaat duren.
Reken jij uw kosten niet mee misschien.
Zal ze even kort opsommen.
1) grote bestelwagen kopen en afbetalen
2) lege dozen kopen liefst 1000 per keer
3) de formulieren laten drukken ook liefst 1000 per keer
4) Diesel om in uw wagens te doen waarmee u gans het land doorkruist
5) uw BTW ervan afdragen (in Belgie 21%)
6) Uw commissieloon voor uw agenten van betalen want helemaal alleen krijg je hem nooit gevuld.
7) uw verzending van hier naar Manila betalen
8) uw levering door to door betalen in de filipijnen gedaan door een altijd veel te dure firma (of anders moet je zelf op verschillende delen een kantoor openen en overal een vrachtwagen kopen en met Ned of Belg personeel werken die je dan ook veel meer moet betalen)
9) de veel te hoge douane kosten betalen (normaal zijn persoonlijke spullen gratis volgens de wet maar vergeet dat daar maar je weet hoe dat gaat)
10) als je start reken dan ook voor uw eerste container een veel te hoge extra kost die je éénmalig moet betalen en betaal je niet blijven uw dozen staan.

Een container is nooit volledig vol als je elke maand verzend dus moet je ook niet zoveel keer het ontvangen bedrag rekenen hé, wij komen nu juist uit onze kosten met onze naar uw mening veel te hoge prijzen.
Daarom doe het voor minder en zend elke maand.
In het verleden zijn er nog mee begonnen voor 1 of 2 containers tot ze gezien hadden dat het toch niet echt zo winstgevend is van bij het begin.

En dan maar hopen dat de firma die je daar kiest uw dozen allemaal mooi aflevert, wat ze ook beloven voor ze starten want ze zijn allemaal heel goed op papier.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

boldy

hoe oud ben je 12????  van mij mogen jum banne  wat een idioot
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Johan En Elvie

Heb ik hier iets gemist?
Wie is de idioot?
Wat was er nu weer gepost?
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.


boldy

hij had 4 keer  achter elkaar weer  dat citat van mawibata met al die lins zitten posten . vandaar  rare gast
het leven is net een lul keihard en veel te kort