Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Back from the paradise.....

Gestart door Carpie, zondag 21 maart 2010, 14:39:21

Vorige topic - Volgende topic

boomerang

Ze cijferen zich volledig weg voor jou, zo erg dat het dus ongemakkelijk aanvoelt. Wij hebben daar al uren over gepraat, uiteindelijk geeft ze daar wel een beetje aan toe maar wees gerust, uiteindelijk doet ze toch haar zin en wordt jij letterlijk verwend als een koning. Dat valt mij ook op bij haar en andere vrouwen ginder, het zijn wel "keikoppen" maar dan bedoel ik dat niet in negatieve zin.

Wat ik nu ga schrijven zal misschien onozel klinken maar moest je het toelaten, je zou niet eens jouw eigen "kont" moeten afvegen, zover zou het gaan. Ze had altijd meerdere handdoekjes bij zich, zodra er zich ook maar 1 druppel zweet liet zien was die afgekuist nog voor ik die zelf voelde opborrelen. Als ik at en er hing een klein beetje saus aan de zijkant van mijn lip was het al afgekuist. Ik heb mij zelfs een paar keer boos (heel zachtjes trouwens) gemaakt dat ze dit niet mocht afkuisen want het was te lekker, ik kreeg niet eens de kans om het af te likken met mijn tong........


Heel herkenbaar Carpie, ik had het zelf kunnen schrijven en dit is bij mij zelfs na ruim een jaar eerder nog toe- dan afgenomen. Ik denk dat velen dit kunnen beamen.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Phille

Gelukkig doet mijn vriendin dat niet, ik denk dat ik gek zou worden!

Jongske

Hi Carpie,

Dit is een verhaal waar ik veel van mijn eigen ervaring in kan erkennen.
Wij zijn getrouwd 14 dagen nadat we elkaar voor het eerst gezien hebben, nu al bijna tien jaar,nog geen moment spijt van gehad.
Succes en ga ervoor.

Jongske  :vl: :smiley-philippines:

rudy1962

#13
Citaats'Morgens om 05.00u afgesproken met vriend uit  :belgiesmiley: om op dat uur online te zijn. Na een 20tal minuten te hebben gesproken komt hij met de woorden "alléé, laatste dag aangebroken.......", Ik zeg, pardon, is pas morgen hoor maar dat bleek een complete misrekening want geen van ons 2 had er bij stilgestaan dat vertrek voorzien was in de nacht van donderdag op vrijdag (vertrek vrijdag 19 maart om 01.05u te Manilla). Jezus, was dat een slag in het gezicht, wat een complete misrekening. Mijn vriendin is terplaatse ineengezakt van het schrikken en heeft ruim 2u onophoudelijk moeten wenen. Moet zeggen, het zweet brak mij ook goed uit toen ik realiseerde dat ik diezelfde dag kon vertrekken.



Vervolg in 3de deel ......

Ik heb het  ook te laat opgemerkt (gelukkig nog voor mijn vertrek) het is dus wel degelijk in de nacht van donderdag op vrijdag dat Etihad in Manila vertrekt Maar ..... als je op zaterdag de terugvlucht neemt, betaal je al gauw € 300 extra !

Budgie

Carpie Mooi verslag en gefeliciteerd dat je het goed heb getroffen Ze zijn daar inderdaad zeer zorgzaam
Wat betreft je constatering keikoppen ach ze zijn wat meer geleerd alles precieus zo te doen en niet af te wijken daarvan want dan zijn ze bang dat het verkeerd gaat
Maar ik moet wel zeggen mijn asawa was niet gewend om de huishouden zelf te doen en nu ze hier is en naar school gaat laat ze het dus vaak graag aan mij over omdat ik toch meer tijd heb Maar dat komt ook doordat ze niet gewend is iets machinaal te doen en doodsbang is voor electrische apparaten
Getting older beats the alternative -dying young

Rich

#15
Tof om te lezen Carpie............en nu komt er ongetwijfeld een hele moeilijke periode, maar om een beetje in de sfeer te blijven kan je hier nog terecht. :jajaja:

En wat die filipina's betreft................dat kan je de mensen hier in het land niet uitleggen want die begrijpen dat niet, maar één ding is wel zeker, zij weten hoe ze met een man moeten omgaan, dat heb je nu ook ondervonden.

Al een idee wanneer je volgende trip gaat plaatsvinden?





Rich de Nederbelg.

Phille

Citaat van: Budgie op maandag 22 maart 2010, 15:01:07
Carpie Mooi verslag en gefeliciteerd dat je het goed heb getroffen Ze zijn daar inderdaad zeer zorgzaam
Wat betreft je constatering keikoppen ach ze zijn wat meer geleerd alles precieus zo te doen en niet af te wijken daarvan want dan zijn ze bang dat het verkeerd gaat
Maar ik moet wel zeggen mijn asawa was niet gewend om de huishouden zelf te doen en nu ze hier is en naar school gaat laat ze het dus vaak graag aan mij over omdat ik toch meer tijd heb Maar dat komt ook doordat ze niet gewend is iets machinaal te doen en doodsbang is voor electrische apparaten


Budgie, dit klopt als een bus, ik heb het hier is over gehad met mijn vriendin (verloofde) en ze hebben idd de grootste schrik van machines. Wassen wordt met de hand gedaan, een machine kan dit niet zoals zij dat kunnen, zij denkt echt dat een wasmachine haar spullen zal stuk maken. Hier zal ik nog een beetje werk aan hebben vermoed ik, de dag dat ze in België zal zijn (was dat maar morgen).

En Rich, wat jij schrijft klopt ook als een bus, de vele positieve kanten van een filipina wegen niet op tegen de enkele negative; het zorgzame is een zeldzaamheid geworden bij de westerse vrouwen. Maar, dit mag niet verward worden met slaafs zijn, naar mijn gevoel zijn er meerdere mannen die het onderscheid niet kunnen maken, met alle gevolgen van dien. Behandel een filipina met respect en je krijgt er zoveel voor terug, zie ze zeker niet als een slaafje, want dan .... vul het maar zelf in!

JFK

Tof verslag Carpie.
Enne ......het is je heel erg gegund.
Na al die spanning vooraf nu eindelijk dat geweldige gevoel van de ware gevonden te hebben.
Is een goed antwoord overigens voor het onderwerp van G "Hoe de ware te vinden "  :thumb:
JFKJFK

JFK

Citaat van: Phille op maandag 22 maart 2010, 17:16:50
.................................
En Rich, wat jij schrijft klopt ook als een bus, de vele positieve kanten van een filipina wegen niet op tegen de enkele negative; ....................................
Zou het kunnen Phille dat je bedoelt: "de vele positieve kanten ven een filpina wegen MEER DAN RUIMSCHOOTS op tegen de enkele negatieve" ?  :denk: :happy2:
JFKJFK

Phille

Oeps, precies ne kleine lapsus ... uiteraard bedoel ik dat ... dank je wel voor het aandachtig lezen  :biggrinn: