KLM : Nieuwe bagageregels vanaf 28 maart

Gestart door Mawibata, donderdag 1 april 2010, 18:54:35

Vorige topic - Volgende topic

Phille

Ik blijf die regeltjes met hoeveel kilo bagage je mag mee hebben absurd, 2 kg teveel en 135 euro betalen, tja, KLM ... what can i say  :floet: ... moet er dan toevallig  iemand voor je staan die netjes de toegelaten kiloootjes (bagage) bij heeft en als persoon dubbel weegt  :denk: zoals ik tov mijn toekomstig vrouwtje  :jajaja:

Als men er rekening mee houdt dat op een vlucht naar Manilla het aantal Filipijnen in de meerderheid zijn en gezien hun gemiddelde lichaamsbouw kan men toch geen probleem maken over een bagage met een paar kilootjes teveel, maar ja, KLM he ... voelt echt aan dat men vervoerd wordt met een ambulance, doedidoedadoedidoeda  :floet:




Johan En Elvie

Een beetje langer onderweg is toch helemaal geen probleem in dit jachtige leven hé.
Als je op verlof bent (of zelfs voor je werk vliegt) is het toch aangenamer dat je daar uw tijd kunt voor nemen, daarentegen zijn de luchthavens bij de tussenstop in de immiraten heel mooi en kan je daar rustig genieten van de omgeving en winkeltjes en een waaier aan verschillende nationaliteiten en klederdracht.
Zo'n tussenstop is een avontuur op zich.

Wat bagage betreft: iedereen neemt altijd te veel mee en in de Filippijnen is het heel goedkoop om daar een nieuwe garderobe van T-shirts en zo meer te kopen. Vesten en winterkleding heb je daar niet nodig hé.
Zo denk ik er over maar natuurlijk zijn er allerhande mensen.
Er zijn ook mensen die veel meer eigen kleding willen meebrengen en die regel bij KLM vind ik er echt over 2kg meer is 135 euro bijbetalen waar zijn ze mee bezig, zijn ze daar niet slimmer zo jaag je uw klanten weg naar anderen toch.
Uiteraard gaan ze met deze regel in het begin wat meer omzet draaien omdat het even zal duren voor de mensen dit echt door hebben en daar gaan op reageren maar het is alvast geen goede langer termijn visie.
Ze zullen het later wel merken als ze met halfvolle toestellen moeten vliegen.

Ik weet nog niet zo lang geleden moesten Belgen eerst naar een andere europeese luchthaven vliegen (London, Parijs, Zurich, Amsterdam e.a.) voor ze naar de immitaten (Abu dhabi e.a.) konden maar nu kan dit direkt wat heel veel beter is.
Amsterdam via KLM heb je alvast helemaal niet meer nodig vanuit Brussel.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Phille

Citaat van: Johan En Elvie op zaterdag  3 april 2010, 10:14:19

Ik weet nog niet zo lang geleden moesten Belgen eerst naar een andere europeese luchthaven vliegen (London, Parijs, Zurich, Amsterdam e.a.) voor ze naar de immitaten (Abu dhabi e.a.) konden maar nu kan dit direkt wat heel veel beter is.
Amsterdam via KLM heb je alvast helemaal niet meer nodig vanuit Brussel.


Gelukkig maar  :happy:

Mawibata

Citaat van: Johan En Elvie op zaterdag  3 april 2010, 10:14:19

Wat bagage betreft: iedereen neemt altijd te veel mee en in de Filippijnen is het heel goedkoop om daar een nieuwe garderobe van T-shirts en zo meer te kopen. Vesten en winterkleding heb je daar niet nodig hé.




Ik weet niet hoe het zit bij jullie,
maar de asawa stopt wel wat anders dan T-shirts in onze koffers.    :lachen:

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Budgie

Inderdaad Mawibata maar je kan er geen chocolade van maken wat ze allemaal niet heen meenemen Terug is gemakkelijker Je ruikt het wel als je de koffer open doe.Vuile kleding met gedroogde vis.
Getting older beats the alternative -dying young