Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Luchtvaartnieuws / binnen en buitenland.

Gestart door Rich, woensdag 7 april 2010, 21:22:11

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Amice op woensdag  6 augustus 2014, 01:36:55
Als dat zo allemaal doorgaat kun je straks enkel nog over de zuidpool vliegen, vermitst de pinguins niet in oorlog zijn dan.  :haha:

Ze zijn allemaal gemobiliseerd sedert vorige week................dus die vlieger gaat ook niet op?......... :weetikniet: :weetikniet:


Pinocchio


Rich

Philippine Airlines retires B747 fleet

September 1, 2014
END OF AN ERA. The last commercial flight of PAL's Boeing 747-400 arrived early morning September 1st, 2014, from San Francisco (PR105) greeted by a water-canon salute at NAIA Terminal 2 as tribute to 35 memorable years of flying passengers across vast distances. PAL crew and loyal PAL passengers became nostalgic in bidding goodbye the jumbo jet that revolutionized air travel starting in the 1980s. PAL's B747s have been replaced by the ultra-modern B777-300ER.

Lees verder Bron: http://www.abs-cbnnews.com/business/09/01/14/philippine-airlines-retires-b747-fleet

                                                                            ----------------------------------------------------------------------------------

Jammer, want ik vind de 747 en de DC10 die al wat langer uit de running is, de mooiste en aangenaamste vliegtuigen om in te vliegen. Bij Cathay Pacific is het helaas ook zowat afgelopen met de 747.

De Airbus 380 zal ook wel de moeite zijn neem ik aan, maar ik vind het een lomp model.
Rich de Nederbelg.

josv

Citaat van: Rich op dinsdag  2 september 2014, 10:39:04
Philippine Airlines retires B747 fleet

September 1, 2014
END OF AN ERA. The last commercial flight of PAL's Boeing 747-400 arrived early morning September 1st, 2014, from San Francisco (PR105) greeted by a water-canon salute at NAIA Terminal 2 as tribute to 35 memorable years of flying passengers across vast distances. PAL crew and loyal PAL passengers became nostalgic in bidding goodbye the jumbo jet that revolutionized air travel starting in the 1980s. PAL's B747s have been replaced by the ultra-modern B777-300ER.

Lees verder Bron: http://www.abs-cbnnews.com/business/09/01/14/philippine-airlines-retires-b747-fleet

                                                                            ----------------------------------------------------------------------------------

Jammer, want ik vind de 747 en de DC10 die al wat langer uit de running is, de mooiste en aangenaamste vliegtuigen om in te vliegen. Bij Cathay Pacific is het helaas ook zowat afgelopen met de 747.

De Airbus 380 zal ook wel de moeite zijn neem ik aan, maar ik vind het een lomp model.

Ik had het toevallig vandaag nog over met een  :nederlandsevlag: kennis hier. 747 is voor mij een VLIEGTUIG, alle andere zijn maar verlengde stadsbussen. 'n Tijdje heeft PAL er mee op Davao gevlogen en als zo'n bak dan op 250 meter hoogte over ons huis vloog vond ik het altijd "mooi". Het was ook mijn 1e vliegtuig naar Azie en wat me altijd bij is gebleven is dat wenteltrapje naar de 2e verdieping  :happy2: :happy2: :happy2:

Sorry, jeugdsentiment  :happy2:

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Rich

Laat ze maar doen  :jajaja:

Ik blijf lekker verder vliegen met m'n boeing 747  :happy:  (foto Rich, microsoft flightsimulator) Approach Mactan Cebu Int'l airport.

Rich de Nederbelg.

josv

Citaat van: Rich op dinsdag  2 september 2014, 14:26:50
Laat ze maar doen  :jajaja:

Ik blijf lekker verder vliegen met m'n boeing 747  :happy: 

:applaus: Wanneer kom je eens langs in Davao ? Leuk shotje van m'n huisje zou wel leuk zijn ;)
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Pinocchio

Citaat van: Rich op dinsdag  2 september 2014, 10:39:04
Philippine Airlines retires B747 fleet
Bij Cathay Pacific is het helaas ook zowat afgelopen met de 747.

Ook Cathay Pacific heeft zijn laatste vlucht met een B747 uitgevoerd in augustus 2014.

http://www.engadget.com/2014/08/15/747-grounded/

Rich

Citaat van: josv op dinsdag  2 september 2014, 14:44:07
Citaat van: Rich op dinsdag  2 september 2014, 14:26:50
Laat ze maar doen  :jajaja:

Ik blijf lekker verder vliegen met m'n boeing 747  :happy:

:applaus: Wanneer kom je eens langs in Davao ? Leuk shotje van m'n huisje zou wel leuk zijn ;)


Landing Davao.
Zoeken maar Jos  :lachen:

Rich de Nederbelg.

Cosyns Guy

Citaat van: josv op dinsdag  2 september 2014, 14:44:07
Citaat van: Rich op dinsdag  2 september 2014, 14:26:50
Laat ze maar doen  :jajaja:

Ik blijf lekker verder vliegen met m'n boeing 747  :happy: 

:applaus: Wanneer kom je eens langs in Davao ? Leuk shotje van m'n huisje zou wel leuk zijn ;)

Woon je dan in het verlengde van de startbaan Josv ?
Mijn schoonzus en schoonbroer wonen ter hoogte van de luchthaven,op de kaart bekeken,haaks op de startbaan aan de andere zijde van de hoofdweg.

Amice

Citaat van: Rich op dinsdag  2 september 2014, 14:26:50
Laat ze maar doen  :jajaja:

Ik blijf lekker verder vliegen met m'n boeing 747  :happy:  (foto Rich, microsoft flightsimulator) Approach Mactan Cebu Int'l airport.



Toch minstens een markante hobby te noemen.   :thumb:
Zijn die vlieguren nu hetzelfde als met een echte vlucht, alsook de bediening van zo'n apparaat? (geen flauw benul hebbende)  :biggrinn:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent