Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Luchtvaartnieuws / binnen en buitenland.

Gestart door Rich, woensdag 7 april 2010, 21:22:11

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Nou.....met de ICE trein naar koln en dan voor â,¬199 naar thailand is niet gek maar dat zal dan enkele reis betreffen neem ik aan.
Retourtje kost wellicht meer dan het dubbele.  :weetikniet:
All in ben je dan toch nog een â,¬ 600 kwijt want die ICE trein kost ook geld.
Vroeger had Lufthansa wel de ICE trein bij de ticketprijs inbegrepen men diende dan enkel het nederlandse gedeelte van de reis bij te betalen. Vanaf Arnhem was dat toen 39 gulden(heen en terug), maar of dat nog zo is en of Eurowings die deal ook heeft.  :weetikniet:

Als ik het zo lees dan is een reis met Eurowings naar de phils niet echt veel goedkoper, men moet immers met een andere maatschappij bijboeken vanaf bangkok naar manila.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Rich

Citaat van: Amice op woensdag 11 maart 2015, 08:19:23
Nou.....met de ICE trein naar koln en dan voor â,¬199 naar thailand is niet gek maar dat zal dan enkele reis betreffen neem ik aan.
Retourtje kost wellicht meer dan het dubbele.  :weetikniet:
All in ben je dan toch nog een â,¬ 600 kwijt want die ICE trein kost ook geld.
Vroeger had Lufthansa wel de ICE trein bij de ticketprijs inbegrepen men diende dan enkel het nederlandse gedeelte van de reis bij te betalen. Vanaf Arnhem was dat toen 39 gulden(heen en terug), maar of dat nog zo is en of Eurowings die deal ook heeft.  :weetikniet:

Als ik het zo lees dan is een reis met Eurowings naar de phils niet echt veel goedkoper, men moet immers met een andere maatschappij bijboeken vanaf bangkok naar manila.


We zullen nog even afwachten tot ze operationeel zijn, maar ik denk dat er wel goeie deals mogelijk zijn.
Rich de Nederbelg.

Luke

Ach ja, binnekort nog goedkoper.
Gewoon rechtstaan zoals in de tram en 50 EUR om naar het toilet te gaan.
Een C130 zal dan de prijzenklopper zijn.  :daag:

Pinocchio

Citaat van: Amice op woensdag 11 maart 2015, 08:19:23
All in ben je dan toch nog een â,¬ 600 kwijt want die ICE trein kost ook geld.

Voor een lang verblijf ben je dan vanuit Brussel goedkoper met KLM.

BRUSSEL (BRU)  BANGKOK (BKK)  Heenreis 23.08.2015, Terugreis 02.03.2016

Totaal EUR 587

Vertrek 13:52 Brussel Midi Railway Station (ZYR)   zo 23.08.2015 Aankomst 09:50 Bangkok, Suvarnabhumi Airport (BKK) +1 dag   Reistijd 14:58   2 stops Overstaptijd in: Amsterdam (2:36)

Vertrek 12:25 Bangkok, Suvarnabhumi Airport (BKK)   wo 02.03.2016 Aankomst 21:08 Brussel Midi Railway Station (ZYR)   Reistijd 14:43   2 stops  Overstaptijd in: Amsterdam (1:03)

Te boeken bij Kilroy

Pinocchio

Citaat van: Pinocchio op woensdag 11 maart 2015, 08:48:10
Citaat van: Amice op woensdag 11 maart 2015, 08:19:23
All in ben je dan toch nog een â,¬ 600 kwijt want die ICE trein kost ook geld.

Voor een lang verblijf ben je dan vanuit Brussel goedkoper met KLM.

BRUSSEL (BRU)  BANGKOK (BKK)  Heenreis 23.08.2015, Terugreis 02.03.2016

Totaal EUR 587

Ter aanvulling een reis met dezelfde data maar dan naar Manila kost 816 Euro

Adik

Weet niet of het hier al vermeld is maar stond gister een artikel in AD.nl over google flights. Werd omschreven als 'mother of all flight finders'.

Amice

Tja en nu dit weer!!

Copiloot liet toestel Germanwings moedwillig neerstorten

http://www.nu.nl/vliegramp-germanwings/4019088/copiloot-liet-toestel-germanwings-moedwillig-neerstorten.html

Als die copiloot zelfmoord wilde plegen had hij daar gevarieerde mogelijkheden toe. Waarom dan met een vol vliegtuig?

Niet alle terroristische aanslagen worden opgeeist  en de mogelijkheid bestaat nog steeds dat zowel deze als de MH370 en Air asia terroristische aanslagen zijn, waarvan bewust  de aanslagen niet worden opgeist om nog meer  slachtoffers te kunnen maken op dezelfde manier.
Er bestaat grote kans dat juist piloten het slachtoffer zijn van ronselingen danwel manipulaties.

Ik denk dat het tijd wordt om piloten hierop te screenen.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Rich

Rich de Nederbelg.

Lorre

Citaat van: Rich op donderdag 26 maart 2015, 14:11:46
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150326_01599582

Vooral de laatste zin uit het artikel: Maar als een piloot beslist om toch te vliegen, is dat zijn verantwoordelijkheid.' :weetikniet: :weetikniet: :floet: :floet:

Amice

Citaat van: Lorre op donderdag 26 maart 2015, 14:14:27
Citaat van: Rich op donderdag 26 maart 2015, 14:11:46
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150326_01599582

Vooral de laatste zin uit het artikel: Maar als een piloot beslist om toch te vliegen, is dat zijn verantwoordelijkheid.' :weetikniet: :weetikniet: :floet: :floet:

Tja en dan enkel bij aanwerving psygologisch getest.  :ikkeniebegrijp:

Zover ik uit de nieuwsberichten heb begrepen was de man al 10 jaar in dienst . :confused2:

Daar schort denk ik toch het en en ander aan.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent