Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Luchtvaartnieuws / binnen en buitenland.

Gestart door Rich, woensdag 7 april 2010, 21:22:11

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

600euro voor de vlucht ze kunnen hem houden, ik blijf lekker hier
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Herbie

Beste landgenoot,

Vernomen van de Nederlandse ambassade:

Tomorrow April 2nd a KLM rescue flight for Dutch citizens will depart from Manila via Kuala Lumpur to Amsterdam. Thirty seats are available for other European nationals. If your citizens wish to book this flight, they are requested to call the KLM office in Manila through following numbers between 09.00 and 18.00 hrs:
0920-952-1532
0920-952-1536
0998-593-8709
0956-051-8396
0956-388-9922
Details of the flight:
KL810 ETD 13.05
Costs: € 600 pp
Passengers are requested to make their own travel arrangements from Amsterdam to their respective countries.


Voor wie tijdig in Manila kan geraken is dit wellicht een kans om tegen een goedkoper tarief weer thuis te geraken
Pour ceux qui peuvent se rendre à Manille à temps, ceci est probablement une opportunité pour rentrer en Belgique à un tarif moins cher.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Herbie

Voor de gene die naar Milaan willen ook nog een vlucht, of naar Londen, wees er snel bij :run:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

stijn54

Ik verblijf in Cebu. De vluchten die me aangeboden worden door de Belgische ambassade zijn allemaal via Manila en moeilijk doenbaar gezien deze 2 dagen na ontvangst mail al vertrekken en in de veronderstelling dat je een vlucht hebt van Cebu-Manila

Hier langer blijven zou geen probleem zijn MAAR ik heb slechts medicijnen mee tot 13 mei.

Zou het volgens jullie en gezien de corona virus situatie nog steeds veel kans maken om deze medicijnen per DHL of andere koerier naar mij te laten opsturen?

Herbie

Kan je die medicijnen hier niet krijgen, onder een andere naam, zou toch eens googlen of eens mailen naar je huisdokter voor andere medicijn die hier verkrijgbaar is.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

opinie

Citaat van: Herbie op woensdag  1 april 2020, 08:04:01
Kan je die medicijnen hier niet krijgen, onder een andere naam, zou toch eens googlen of eens mailen naar je huisdokter voor andere medicijn die hier verkrijgbaar is.

Ik maakte en nieuw topic aan hierover. Laten we elkaar helpen en informeren!

https://www.filippijnen.org/index.php?topic=17200.msg167461#msg167461
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

tjenn

Blijkbaar ga ik toch een full refund krijgen van Thai air het proces is ingezet kan wel een deel maanden duren zeiden ze wegens een lange lijst van terugbetalingen. Ben benieuwd het zou alvast fantastisch zijn mijn geld terug te krijgen zonder teveel zever.
Weet niet wanneer ik terug ga hoop na de zomer maar ik twijfel sterk dat dan alles al opgelost is.

Fail_over

Asawa kreeg gisteren een bericht van KLM dat de vlucht van haar en de kids op 30 juni gecanceld is. Vindt dit toch wel erg voorbarig 2 maanden voordien.
Hebben ze daar een kristallen bol of zo?

Kan enkel een voucher krijgen voor de vlucht, voor zover ik zie is er geen refund. En een voucher is een jaar geldig, dus als ik die nu aanvraag is hij tot 26 april 2021 geldig terwijl de schoolvakanties in 2021 pas op 30 juni startten en ze dus dan pas weg kunnen.  :weetikniet:  Gaat hier wel over 4 k+.  :floet:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

opinie

Citaat van: Fail_over op zondag 26 april 2020, 18:14:11
Kan enkel een voucher krijgen voor de vlucht, voor zover ik zie is er geen refund. En een voucher is een jaar geldig, dus als ik die nu aanvraag is hij tot 26 april 2021 geldig 

Is het tot dan geldig om bestellen of om te vertrekken?
In het eerste geval is er geen probleem als je de vlucht besteld voor 26 april 2021 om in de zomer te vertrekken.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Ton Hasselt

Ik vraag me af wanneer ze dan weer gaan vliegen. :denk: