Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Luchtvaartnieuws / binnen en buitenland.

Gestart door Rich, woensdag 7 april 2010, 21:22:11

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: robert van dijck op woensdag  4 september 2013, 08:10:25
Goed nieuws voor bananacreek als hij naar  :eu: op bezoek gaat

Als ik een flinke korting kan krijgen dan zit ik graag in het bagageruim...... :thumb: :thumb:


Cosyns Guy

Citaat van: Rich op woensdag  4 september 2013, 09:08:09
Citaat van: daf105paccar op woensdag  4 september 2013, 08:14:20

Ik zou graag een vlieg aan de muur zijn als je tegen een jonge moeder verteld dat je haar schatjes in het bagageruim wilt steken.
Denk dat er de vonken van af vliegen. :shoot13lj7:

:lol84qv7: :lol84qv7:

Beetje koud ook denk ik  :cold: :cold:
Kunnen ze verwarmen als het nodig is hoor.

Herbie

Honden, katten en andere dieren steken ze toch ook beneden, dus denk niet dat het zo koud is :weetikniet:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Rich

Citaat van: Herbie op woensdag  4 september 2013, 22:40:59
Honden, katten en andere dieren steken ze toch ook beneden, dus denk niet dat het zo koud is :weetikniet:

De temperatuur in de laadruimte/bagage is meestal rond de 5°C. In compartimenten met bijv dieren kunnen ze de ruimten verwarmen.
Rich de Nederbelg.

Digos

Dieren steken ze in een compartiment voor in het vliegtuig, onder de piloten. Staat ook onder druk en is verwarmd.

Van het geblaf blijven de piloten dan wel wakker  :lachen:

Zo ver ik weet en hoorde.
LIVE ONCE - LIVE IT

Ronny55

Citaat van: Digos op donderdag  5 september 2013, 00:09:27
Dieren steken ze in een compartiment voor in het vliegtuig, onder de piloten. Staat ook onder druk en is verwarmd.

Van het geblaf blijven de piloten dan wel wakker  :lachen:

Zo ver ik weet en hoorde.
alle bagage ruimte wordt verwarmt, zoniet was het daar tot -60 celsius....enkel de ruimte voor levende wezens tot +18 de rest net boven het vriespunt...zoniet zou je geen vloeistoffen in je check-in bagage kunnen steken.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

mork2007

Citaat van: Digos op donderdag  5 september 2013, 00:09:27
Dieren steken ze in een compartiment voor in het vliegtuig, onder de piloten. Staat ook onder druk en is verwarmd.

Van het geblaf blijven de piloten dan wel wakker  :lachen:

Zo ver ik weet en hoorde.

Kan ook in het staart gedeelte zijn

bananacreek


Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Rich

KLM zet shuttle in tussen Antwerpen en Schiphol

Passagiers van KLM die vanuit Schiphol vertrekken, kunnen sinds 1 september op twee momenten per dag de bus nemen vanuit Antwerpen naar Schiphol. Dat meldt de Nederlandse luchtvaartmaatschappij in een persbericht. KLM startte de shuttleservice naar eigen zeggen op naar aanleiding van "overvolle treinen" en "om meer vervoersmogelijkheden te geven".
Vanop het Antwerpse Koningin Astridplein, vlakbij het NMBS-station Antwerpen-Centraal, rijdt sinds 1 september dagelijks op twee momenten een bus naar de Nederlandse nationale luchthaven Schiphol. De shuttleservice is enkel voor KLM-passagiers en de kostprijs zit in het vliegticket begrepen. De passagiers geven het gebruik ervan op bij hun boeking.

"Enerzijds hebben passagiers te maken met treinen die overvol zaten, waarop we zo een antwoord gegeven", klinkt de motivatie. "Anderzijds bieden we zo een extra manier aan om vlot en comfortabel in Schiphol te raken, bijvoorbeeld voor wie liever rustig op de bus zit."

De KLM-bus zal naast andere verbindingen staan. Zo heeft KLM nog vijf dagelijkse vluchten van Brussel naar Schiphol, en er is ook de Thalys van Antwerpen-Centraal en Brussel-Zuid naar Schiphol.

Vanuit Antwerpen vertrekt de shuttle telkens om 6.00 uur en om 13.00 uur. In de omgekeerde richting is er enkel een rit om 12.00 uur. De voorziene rittijd is telkens 2,5 uur.

Bron; http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisnieuws/article/detail/1699467/2013/09/05/KLM-zet-shuttle-in-tussen-Antwerpen-en-Schiphol.dhtml
Rich de Nederbelg.