Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Goedkope ticketten

Gestart door joselito, dinsdag 16 juni 2009, 10:32:55

Vorige topic - Volgende topic

joselito

Misschien de moeite om via Hong Kong te gaan, zeker als je niet naar Manilla gaat


                       
    Lufthansa   LH4577   Brussels (National/Zaventem)    Frankfurt (Intl.)Term. 1    10/12/09  14:35   10/12/09  15:35   Boeing 737-300       
       190 miles, Duration 1:00 h, refreshment, non smoking class economy   
    Lufthansa   LH738   Frankfurt (Intl.)Term. 1    Hong Kong (Intl.)Term. 1    10/12/09  17:35   11/12/09  11:15   Boeing 747-400       
       5708 miles, Duration 10:40 h, meal, non smoking class economy   
    Lufthansa   LH739   Hong Kong (Intl.)Term. 1    Frankfurt (Intl.)Term. 1    15/01/10  13:40   15/01/10  19:00   Boeing 747-400       
       5708 miles, Duration 12:20 h, meal, non smoking class economy   
    Lufthansa   LH4592   Frankfurt (Intl.)Term. 1    Brussels (National/Zaventem)    15/01/10  21:15   15/01/10  22:10   Boeing 737-300       
       190 miles, Duration 0:55 h, refreshment, non smoking class economy   

   
   
           
    No.   Item   Price   Taxes   Total (incl. taxes)
1   Adult   217.00 EUR   316.38 EUR   533.38 EUR
    Service fee             Service fee included

g

zeer goede prijs ! hoe en waar kom je eraan?

nils

Kijk even op etihad.com is een arabische olieboer.
Tevens biedt kuwait airways goedkope vluchten aan van Manila-kuwait-Frankfurt.(530-550 euro)
Wijzigen en annuleren voor slechts 10 kuwait dinar/25 euro, uiteraard zal wijzigen bijna onmogelijk zijn omdat alle tickets zeer vroeg zijn uitverkocht.
Maar altijd handig als eerste reservering bij een visum aanvraag.
btw. Vanuit frankfurt heb je dacht ik vanaf 60 euro een retourtje HSL naar Nederland.

joselito


joselito

Lufthansa     LH4571     Brussels (National/Zaventem)
     Frankfurt (Intl.)
Term. 1     20/05/10
09:10    20/05/10
10:10    Airbus A319    economy    
     190 miles, Duration 1:00 h, refreshment, non smoking class economy
     Lufthansa    LH738    Frankfurt (Intl.)
Term. 1     Hong Kong (Intl.)
Term. 1     20/05/10
18:00    21/05/10
10:45    Boeing 747-400 pax    economy    
     5708 miles, Duration 10:45 h, meal, non smoking class economy
     Lufthansa    LH739    Hong Kong (Intl.)
Term. 1     Frankfurt (Intl.)
Term. 1     21/06/10
13:05    21/06/10
18:55    Boeing 747-400 pax    economy    
     5708 miles, Duration 11:50 h, meal, non smoking class economy
     Lufthansa    LH4592    Frankfurt (Intl.)
Term. 1     Brussels (National/Zaventem)
     21/06/10
21:15    21/06/10
22:10    Boeing 737-300 pax    economy    
     190 miles, Duration 0:55 h, refreshment, non smoking class economy

   


   
   
      
   
No.    Item    Price    Taxes    Total (incl. taxes)
1    Adult    241.00 EUR    217.63 EUR    458.63 EUR
     Service fee              Service fee included



Het is niet te geloven, 459 â,¬ om naar Hong Kong te vliegen

Luc

Citaat van: nils op woensdag  2 december 2009, 21:23:31
Kijk even op etihad.com is een arabische olieboer.
Tevens biedt kuwait airways goedkope vluchten aan van Manila-kuwait-Frankfurt.(530-550 euro)
Wijzigen en annuleren voor slechts 10 kuwait dinar/25 euro, uiteraard zal wijzigen bijna onmogelijk zijn omdat alle tickets zeer vroeg zijn uitverkocht.
Maar altijd handig als eerste reservering bij een visum aanvraag.
btw. Vanuit frankfurt heb je dacht ik vanaf 60 euro een retourtje HSL naar Nederland.


Kuwait gaat vanaf januari ook vanaf Brussel vliegen: Brussel-Frankfurt-Kuwait-Manila.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Robert

Citaat van: Luc op donderdag  3 december 2009, 08:22:19
Citaat van: nils op woensdag  2 december 2009, 21:23:31
Kijk even op etihad.com is een arabische olieboer.
Tevens biedt kuwait airways goedkope vluchten aan van Manila-kuwait-Frankfurt.(530-550 euro)
Wijzigen en annuleren voor slechts 10 kuwait dinar/25 euro, uiteraard zal wijzigen bijna onmogelijk zijn omdat alle tickets zeer vroeg zijn uitverkocht.
Maar altijd handig als eerste reservering bij een visum aanvraag.
btw. Vanuit frankfurt heb je dacht ik vanaf 60 euro een retourtje HSL naar Nederland.


Kuwait gaat vanaf januari ook vanaf Brussel vliegen: Brussel-Frankfurt-Kuwait-Manila.

Daar ga ik nog niet gratis mee, wat een rampenvlucht heb ik daar mee meegemaakt. Stewardessen die werden afgesnauwd door een soort supervisor, geen drank aan boord, je mag wel zelf drank meenemen. stampvol met pakistani en indiase mensen die strontvervelend waren, tig keer naar de wc en gewoon nooit de deur sluiten. en ja dan zit je daar precies naast. konden ook geen kant op, stampvol dat toestel. ik vond het een zeer slechte maatschappij, maar wie weet is het nu een stuk verbetert. praat al over wat jaren terug, dus dat kan altijd natuurlijk.

Phille

@Robert

Ik ben in juli 2009, dus nog niet lang geleden, met Etihad naar Manila gevlogen, was echt wel goed, een wereld van verschil vergeleken met KLM. Ik kan alleen maar positief zijn over deze maatschappij! Nu in december heb ik ze weer geboekt, hopelijk mag ik je nog steeds ongelijk geven, verslag als ik terug ben in Januari.

Luc

#8
Citaat van: Robert op donderdag  3 december 2009, 10:26:21
Citaat van: Luc op donderdag  3 december 2009, 08:22:19
Kuwait gaat vanaf januari ook vanaf Brussel vliegen: Brussel-Frankfurt-Kuwait-Manila.

Daar ga ik nog niet gratis mee, wat een rampenvlucht heb ik daar mee meegemaakt. Stewardessen die werden afgesnauwd door een soort supervisor, geen drank aan boord, je mag wel zelf drank meenemen. stampvol met pakistani en indiase mensen die strontvervelend waren, tig keer naar de wc en gewoon nooit de deur sluiten. en ja dan zit je daar precies naast. konden ook geen kant op, stampvol dat toestel. ik vond het een zeer slechte maatschappij, maar wie weet is het nu een stuk verbetert. praat al over wat jaren terug, dus dat kan altijd natuurlijk.

Drank is er nog steeds niet. Althans geen alcoholische drank.

Vliegtuig zit nog steeds vol met Indiërs, Pakistani en van Bangla Desh. Zijn voor mij de meest ongedisciplineerde mensen die ik nu ken. 100derden keer zeggen dat ze hunne gsm moesten afzetten. Terwijl het vliegtuig al opsteeg zaten ze nog te texten. Ik had hun die gsm afgepakt. Vrouw die bij landing vertikte om te gaan zitten en haar gordel om te doen. Ze bleef gewoon liggen. Vliegtuig zat dus niet vol. Ze lag bij de landing in Rome bijna tegen de grond. Ze kon nog net op tijd de zetel voor haar vasthouden. Was wel enkel tussen Rome en Koeweit die Pakis en Indiërs. Van Koeweit tot Manila is het de oestrogeen vlucht. Allemaal Filipina OFW. En er is precies een politiek om geen vrouwen naast onbekende mannen te zetten. Er waren 2 blanke mannen op de vlucht. Zowel de zetel naast mij bleef leeg en ook die van de andere blanke. Dat waren de enige 2 lege zetels op het vliegtuig. Toeval?
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Rich

Tja, dat heb je dan als je goedkoop wilt vliegen. Mij niet gezien in ieder geval. :neeneenee:

En toch zijn er mensen die er goede ervaringen mee hebben, wat ook kan natuurlijk. Ieder zijn goesting.
Ach jongens het is zo'n beetje met alles zo. Je moet wat geluk hebben wie er naast je zit en zo.

Ik boek nooit de goedkoopste vlucht uit principe. Ik ben ervan overtuigd dat dat ten koste gaat van de veiligheid, en dat blijkt uit bovenvermelde ervaring.

Ik hoop echter dat ik ongelijk heb.

Rich de Nederbelg.