Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Hotelbeoordeling Filippijnen

Gestart door Rich, vrijdag 19 juni 2009, 20:08:04

Vorige topic - Volgende topic

Mawibata

Citaat van: Phille op dinsdag  1 december 2009, 16:22:08

Ik heb er een paar foto's van, weet iemand hoe men die hier kan posten?


Phille  uitleg vindt je in dit topic :   :link: Hier klikken

Als het niet lukt, kan je in dat topic bijkomende vragen stellen.


Testen om te zien of het werkt, kan je   :link: Hier


Succes   :thumb:








Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Phille

#21
Hier zijn dan een paar foto's van het Mandarin Hotel in Makati City.

Ontbijt met zicht op het zwembad.




Ontbijt area.



Grandioos ontbijtbuffet met zo goed als alles wat men zich kan inbeelden.




Na het onbijt effe gaan relaxen aant zwembad, met lifeguards/poolboy/waiter




Van de kamer heb ik geen foto genomen, waren een tikkeltje ouderwets, maar ruim en proper.

[admin]De weergave is even aangepast met behulp van de door Mawibata geleverde links.  :thumb:[/admin]

g

hi, de meesten hier zijn duidelijke "luxebeesten"  :lachen:
wat moet een budgethotel ongeveer kosten om nog doenbaar te zijn
(niet bestolen of zo tijdens de slaap  :ikkeniebegrijp:
en liefst toch geen kakkerlakkenals slaapmutsje
thanks
wushu

xav

http://www.citygardenhotels.com/makati/index.php

hier gaan mijn asawa zeker nog verblijven... ga zelfs terug boeken wanneer ik terug ga in maart... zeer mooie kamers, zeer proper... de prijzen op hun site kloppen niet... ik denk dat we +- 1400 per persoon per nacht betaald hebben...

en dat is een zeer mooie prijs voor die klasse... en nog een voordeel( nadeel  :weetikniet:) , the redlight district is juist om de hoek  :lachen:

Phille

@ Wushu

Voor alle duidelijkheid ik ben geen luxebeest, ok op basis van dit hotel zou ik hetzelfde denken natuurlijk; maar dit is in Manila (Makati City); en geloof het of niet, de enige reden dat ik dit hotel heb geboekt is wegens het zwembad, ben je al eens in Manila geweest? Dan is een frisse duik op tijd en stond meer dan welkom; en vind maar is een hotel met een degelijk, aangenaam zwembad.

Ik heb net gekeken wat de Mandarin kost, er is een promotie 4.500,00 PHP per nacht, is nu ook niet de kop af he; maar zoals ik al zei, dit type hotel neem ik alleen maar in Manila.  Ik denk dat een budget hotel in Manila al snel 2.000,00 PHP kost en dan is dat echt wel budget. Maar veel ervaring heb ik niet met budget hotels in Manila.

Momenteel kan ik alleen over Puerto Galera, White Beach, oordelen en daar ben ik al twee keer geweest en telkens in hotel "Sea Jewel" overnacht, zeer basic, proper, bed, airco en douche ... 1.000 PHP per nacht ... aan een strand moet ik niet meer hebben! Aan het strand is men toch niet in zen kamer ... veel te gezellig aan het strand, leuke openlucht bars, BBQ overal, en fun  :dance:, pintjes aan 40PHP  :cheers:


g

1000 pesos is ongeveer 15 euro dacht ik : dat valt mee ;-)

dank voor de info en sorry voor de aantijgingen :-))

ik ga zo vlug als ik kan weg van manila (ergens aan zee moeten wel gratis koele duiken te nemen zijn ?) :-)
:thumb:

Phille

Inderdaad 1.000,00 PHP is ongeveer 15 Euro en ja, ik ben van dezelfde mening, als ge niet in Manila moet zijn (ik kon niet anders omdat mijn vriendin daar woont en studeert), dan daar zo rap als mogelijk weg, tis er duur, tis er druk, tis er vuil (lucht), in Makati is het behoorlijk proper en veilig op straat, in andere regio's van Manila is dat heel wat minder veilig.

In strand regio's is het zowizo koeler (wat is koel in de Filipijnen), in elk geval is er geen luchtvervuiling, tenzij ge u begeeft naar provincie stadjes, daar kennen ze er ook wat van, voornamelijk te wijten aan Jeepney's en trikes; der is hoop op dat vlak, er wordt ook aan het milieu gedacht, van die oude Jeepney's worden niet langer meer ingeschreven; maar het is wel een stukje cultuur natuurlijk!

Waar ging jij nu alweer naartoe Wushu?

O.B.Bommel

Citaat van: g op zaterdag  5 december 2009, 16:11:53
hi, de meesten hier zijn duidelijke "luxebeesten"  :lachen:
Robelle House in Makati heb ik jaren overnacht, maar het werd steeds een trapje minder schoon. Toen overgestapt naar Great Eastern. was een paar 100 duurder. Inmiddels na een aantal jaren begint daar ook de plee te lekken en de lampen breken zo van de wand. Ze doen weinig onderhoud. Dus misschien inderdaad volgende keer city garden, hoewel bijna dubbele prijs van Great Eastern. Makati is natuurlijk wel een beetje duurder, maar ik zit er liever dan de andere wijken.
Ach, luxe beesten, ik geef toe dat de hotels duurder worden naarmate mijn leeftijd stijgt, daarom ben ik blij in het verleden de backpacker te hebben uitgehangen. Doe ik alleen nu nog met de motor. Maar ik ga ook niet in de Dusit of Shangri-La sector, dat is me te overpriced.
Maar ja, alles is "doenbaar". 
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

Phille

Ik hou van een goed ontbijt en in de Mandarin ... wooooooooooooooooooow  :thumb: voor slechts 1.000,00 PHP, niet in de kamerprijs inbegrepen ... ben ik dan toch een luxebeest  :denk:

je kan er echt wel alles vinden, bedenk het maar en het zal er wel zijn ... zelfs lekker expresso koffie (Illy) ... moet men wel expliciet vragen maar niet voor bij betalen  :biggrinn: mag wel voor die prijs he!


g

ah ik ben gewoon te spartaans :-) :lachen: of nog niet oud genoeg ?  :biggrinn: