Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Hotelbeoordeling Filippijnen

Gestart door Rich, vrijdag 19 juni 2009, 20:08:04

Vorige topic - Volgende topic

Robert

Citaat van: Phille op maandag 30 augustus 2010, 14:00:00
Het gaat er mij niet om, om zich op te sluiten op de hotelkamer; het gaat er mij om een leuk toevluchtsoord te hebben wanneer ik de drukte wil ontwijken, is ne frisse duik te kunnen nemen in het zwembad als het mij daar te warm (heet) wordt. Maar ieder zijn meug zou ik zeggen. Ik gaf alleen maar het advies om wel degelijk voor een goed hotel te kiezen, met de daarbij horende redenen. Das al!


begrijp dat je bij je vriendin was, maar ik had toch zeker een paar dagen lekker ergens naar toe gegaan.
subic,angeles, puerto het is toch allemaal niet zo ver.
dat je in het weekend bij je vriendin bent is logisch, maar als ze moet werken had ik toch echt ergens naar toe gegaan. ik vind het zonde om dan 2 weken in Manilla te verblijven.
Je had ook nog makkelijk vlucht ergens naar toe kunnen nemen, zo ver is het niet naar het vliegveld.
Misschien vind je het egoïstisch van mij, maar ik ga geen 13 of meer uur in een vliegtuig zitten om in Manilla te blijven. Ik blijf er meestal een paar dagen, daarna ga ik toch echt verder. 

Phille

Da klopt Robert,

Het hangt ervan af met welke doelstelling men naar de Filippijnen gaat hé; de mijne was om tijd met mijn vriendin te kunnen doorbrengen, goed wetende dat zij overdag geen tijd had, maar dan konden we wel van de momenten 's avonds samen genieten. En in het weekend moet zij ook werken, winkels zijn daar 7/7 open, haar enige vrije dag is op dinsdag.

En ja der zijn zoveel leukere bestemmingen, maar als ik er alleen naartoe moet gaan dan is het niet leuk meer voor mij. En Angeles is nu ook niet direct een leuke plek om naartoe te gaan, tenzij ... Puerto echter wel, vind ik super.

Robert

Citaat van: Phille op maandag 30 augustus 2010, 14:30:50
Da klopt Robert,

Het hangt ervan af met welke doelstelling men naar de Filippijnen gaat hé; de mijne was om tijd met mijn vriendin te kunnen doorbrengen, goed wetende dat zij overdag geen tijd had, maar dan konden we wel van de momenten 's avonds samen genieten. En in het weekend moet zij ook werken, winkels zijn daar 7/7 open, haar enige vrije dag is op dinsdag.

En ja der zijn zoveel leukere bestemmingen, maar als ik er alleen naartoe moet gaan dan is het niet leuk meer voor mij. En Angeles is nu ook niet direct een leuke plek om naartoe te gaan, tenzij ... Puerto echter wel, vind ik super.


Waarom is Angeles niet leuk, omdat er zoveel barretjes zijn, zijn ook leuke tenten waar je gewoon heerlijk een beirtje kan drinken, ben je er wel eens geweest?
Maar je moet het uiteraard zelf weten, maar niks voor mij zo lang in Manilla, dan had je vriendin beter een paar dagen vrij kunnen vragen, had je in ieder geval nog even weg kunnen gaan.

Phille

Citaatben je er wel eens geweest?

Uiteraard ben ik er eens geweest, anders zou ik er geen mening over hebben hé  :neeneenee:, het is een stad in de middle of nowhere bij wijze van spreken en heeft buiten z'n nachtleven niets bijzonder te bieden, ik weet niet met welke intentie jij naar de Filipijnen gaat; heb jij een vriendin/vrouw in de Filipijnen Robert?

En geloof mij, mocht ik er niet voor haar naartoe gegaan zijn dan zou er geen haar op mijn hoofd aandenken om langer dan één dag in Manilla te blijven er zijn veel leukere plaatsen  :jajaja:. Ze is pas aan het werk daar, dus paar dagen vrij nemen zat er niet in, hoe spijtig dat het ook was.

De eerstvolgende keer dat ik terug naar de Filipijnen ga is om te trouwen en dat zal in Februari volgend jaar zijn.

Amice

Zeg eh, zit Manila niet zo af te kraken.
Ik woon er al 6 jaar en kom nog steeds tijd te kort. Ben na 6 jaar hier te zijn eindelijk eens in edsa entertainment (complex)geweest verleden week.
Angeles heeft dan ook niets meer te bieden dan manila, buiten dan dat er relatief meer buitenlanders omgebracht worden.

Oh ja voor de liefhebbers even n bericht:
LA cafe is ook weer open, echter nu onder een andere naam: Manila Bay cafe(MBcafe)
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Robert

Citaat van: Phille op maandag 30 augustus 2010, 17:03:18
Citaatben je er wel eens geweest?

Uiteraard ben ik er eens geweest, anders zou ik er geen mening over hebben hé  :neeneenee:, het is een stad in de middle of nowhere bij wijze van spreken en heeft buiten z'n nachtleven niets bijzonder te bieden, ik weet niet met welke intentie jij naar de Filipijnen gaat; heb jij een vriendin/vrouw in de Filipijnen Robert?

En geloof mij, mocht ik er niet voor haar naartoe gegaan zijn dan zou er geen haar op mijn hoofd aandenken om langer dan één dag in Manilla te blijven er zijn veel leukere plaatsen  :jajaja:. Ze is pas aan het werk daar, dus paar dagen vrij nemen zat er niet in, hoe spijtig dat het ook was.

De eerstvolgende keer dat ik terug naar de Filipijnen ga is om te trouwen en dat zal in Februari volgend jaar zijn.

Veel mensen hebben een oordeel zonder er geweest te zijn, maar ok jij bent er geweest.
Ik heb een vriendin in Manilla, die werkt ook gewoon, net zoals die van jou, prima meid, doet haar best en zeker niet dom. In Angeles heb ik vrienden die daar of net er buiten wonen, dus ben ik altijd een paar dagen, vroeger zat ik er wel langer dan nu. Ga altijd naar Puerto Galera, ben daar nu wel 20keer geweest denk ik, ken daar ook veel mensen.
Ik heb er altijd veel lol gehad in Angeles en meestal van daaruit gingen we reizen, niet alleen naar Puerto, maar ook andere plaatsen, in de loop der jaren afgesproken met andere gasten. Wonen totaal niet in de buurt van elkaar, 2 dan wel dat zijn gasten uit omgeving Rotterdam, nader in Maastricht en ik midden van het land. Prachtig toch, we willen allemaal daar gaan wonen, hebben het wel gehad hier in Nederland.
Mijn vriendin wil blijven werken als ik daar kom wonen, maar maakt haar niet uit waar, dus ben goed aan het kijken waar ik naar toe wil. En ik vind het alleen maar goed dat zij wil werken.

Phille

CitaatIk woon er al 6 jaar en kom nog steeds tijd te kort. Ben na 6 jaar hier te zijn eindelijk eens in edsa entertainment (complex)geweest verleden week.

CitaatLA cafe is ook weer open, echter nu onder een andere naam: Manila Bay cafe(MBcafe)

Tja, dat zijn idd dingen die men kan doen in Manilla, maar dat interesseert mij niet. Ben één keer iets gaan drinken in het LA Café en werd overrompeld door nen heel grote tros meiden. Voor het ego nen serieuze boost natuurlijk, maar dat is het dan. Het EDA Entertainment comlex heeft ook maar één ding als doel hé ... maar dat is niet het soort entertainment diat ik in gedachten heb.

Ik bedoelde eerder bezienswaardigheden, zoals wij die kennen in vele europese steden, Brussel, Gent, Brugge, Parijs, Wenen, Venetie, Rome, Madrid, Londen, enzovoort ..., ofwel heb ik erover gekeken ofwel bestaat dat gewoon niet in Manilla, ik denk dat het laatste van toepassing is.

CitaatIk woon er al 6 jaar en kom nog steeds tijd te kort.

Dan ben ik benieuwd met wat jij je daar zoal bezig houdt, misschien kan je hier een paar suggesties posten, dan weet ik ook wat doen de volgende keer dat ik daar ben. In elk geval bedankt hiervoor! :thankyoufw5:

Phille



CitaatIn Angeles heb ik vrienden die daar of net er buiten wonen, dus ben ik altijd een paar dagen, vroeger zat ik er wel langer dan nu. Ga altijd naar Puerto Galera, ben daar nu wel 20keer geweest denk ik, ken daar ook veel mensen.

Wat Puerto Galera betreft kan ik je alleen maar overschot van gelijk geven, behoort ook tot één van mijn favoriete plaatsen; wat Angeles betreft, tja wat kan ik zeggen; is in ieder geval mijn ding niet!

Als ik moet kiezen, tussen pinten gaan pakken met vrienden in Angeles of overdag alleen zijn en weten dat mijn vriendin er 's avonds voor mij is, dan is mijn keuze snel gemaakt!  :jajaja: Dan zal ik overdag wel een boekje lezen aan het zwembad en haar in mijn armen nemen 's avonds  :jajaja:  :happy:

Robert

Citaat van: Amice op dinsdag 31 augustus 2010, 00:13:51
Zeg eh, zit Manila niet zo af te kraken.
Ik woon er al 6 jaar en kom nog steeds tijd te kort. Ben na 6 jaar hier te zijn eindelijk eens in edsa entertainment (complex)geweest verleden week.
Angeles heeft dan ook niets meer te bieden dan manila, buiten dan dat er relatief meer buitenlanders omgebracht worden.

Oh ja voor de liefhebbers even n bericht:
LA cafe is ook weer open, echter nu onder een andere naam: Manila Bay cafe(MBcafe)

is niet zo bedoeld amice, maar als ik op vakantie kom wil ik niet op 1 plaats blijven.
dus la cafe is weer open, zal wel wat geschoven zijn denk ik.
ik heb er altijd wel gelachen daar moet ik zeggen, ene keer gezelliger dan andere keer.

Robert

Citaat van: Phille op dinsdag 31 augustus 2010, 11:05:56


CitaatIn Angeles heb ik vrienden die daar of net er buiten wonen, dus ben ik altijd een paar dagen, vroeger zat ik er wel langer dan nu. Ga altijd naar Puerto Galera, ben daar nu wel 20keer geweest denk ik, ken daar ook veel mensen.

Wat Puerto Galera betreft kan ik je alleen maar overschot van gelijk geven, behoort ook tot één van mijn favoriete plaatsen; wat Angeles betreft, tja wat kan ik zeggen; is in ieder geval mijn ding niet!

Als ik moet kiezen, tussen pinten gaan pakken met vrienden in Angeles of overdag alleen zijn en weten dat mijn vriendin er 's avonds voor mij is, dan is mijn keuze snel gemaakt!  :jajaja: Dan zal ik overdag wel een boekje lezen aan het zwembad en haar in mijn armen nemen 's avonds  :jajaja:  :happy:


zit ook wel een grote kans in dat ik op puerto ga wonen, heb al rondgekeken en ken er veel mensen, dus dat maakt het onderhandelen dan wat makkelijker.