Jambers : Boer Joël met zijn Filippijnse vrouwen

Gestart door ladgar, donderdag 27 mei 2010, 15:55:46

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)

ik kan de reactie van de meeste members goed begrijpen, zelf vind ik dat deze boeren ook walgelijk overkomen en zeker vernederend voor hun vrouwen .

maar laat iedereen zijn hand ééns in eigen boezem steken.

waar hebben wij mannen dan een vrouw voor nodig?  

zijn onze vrouwen dan zo zielsgelukkig?  

doen onze vrouwen dan niet de huishouding en meer?

en wat jambers betreft , het is in mijn ogen één grote dramatizeur . de 1 zijn dood is een ander zijn brood nietwaar. maar goed aan iedereen mankeerd wel iets , die gene die het tegendeel beweerd is een grote stakker.

de boer in quwesti is zo dom geweest dat die in geuren en kleuren zijn verhaal tegenover de media vertelde en er waarschijnlijk nog een schep boven op deed ook , [al dan niet door jambers een handje geholpen] . de mafkees.
de wous is waarschijnlijk zo dom dat hij het zelf niet ééns in de gaten heeft wat hij er uitkraamt, wat een gek.

één ding is zeker , op een boerderij heerst geen honger en de vrouwen hebben een lullig inkomen.
ik neem aan dat de dames ook in belgie vrij zijn om te vertrekken.

jens..........
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Kano

Met verbijstering heb ik naar de video's gekeken. Onbegrijpelijk dat in deze gevallen visa zijn verstrekt, want men kende elkaar nauwelijks.  Als deze vrouwen vertrekken hoop ik dat zij er in elk geval financieel beter van worden.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

boomerang

Citaat van: jens op vrijdag 28 mei 2010, 16:19:35
ik kan de reactie van de meeste members goed begrijpen, zelf vind ik dat deze boeren ook walgelijk overkomen en zeker vernederend voor hun vrouwen .

maar laat iedereen zijn hand ééns in eigen boezem steken.

waar hebben wij mannen dan een vrouw voor nodig?  

zijn onze vrouwen dan zo zielsgelukkig?  

doen onze vrouwen dan niet de huishouding en meer?

en wat jambers betreft , het is in mijn ogen één grote dramatizeur . de 1 zijn dood is een ander zijn brood nietwaar. maar goed aan iedereen mankeerd wel iets , die gene die het tegendeel beweerd is een grote stakker.

de boer in quwesti is zo dom geweest dat die in geuren en kleuren zijn verhaal tegenover de media vertelde en er waarschijnlijk nog een schep boven op deed ook , [al dan niet door jambers een handje geholpen] . de mafkees.
de wous is waarschijnlijk zo dom dat hij het zelf niet ééns in de gaten heeft wat hij er uitkraamt, wat een gek.

één ding is zeker , op een boerderij heerst geen honger en de vrouwen hebben een lullig inkomen.
ik neem aan dat de dames ook in belgie vrij zijn om te vertrekken.

jens..........


In ieder geval zijn deze dames beter af dan velen die onvrijwillig de prostitutie in gedwongen worden.

Bovendien ben ik het met Jens eens dat een dergelijk programma na veel knip- en plakwerk uitgezonden wordt om de kijkers te amuseren.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Luc

Citaat van: jens op vrijdag 28 mei 2010, 16:19:35


één ding is zeker , op een boerderij heerst geen honger en de vrouwen hebben een lullig inkomen.
ik neem aan dat de dames ook in belgie vrij zijn om te vertrekken.

jens..........


Het zijn/waren tabaksboeren. Sigaren roken konden ze goedkoop. Eten  :weetikniet:
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Kano op vrijdag 28 mei 2010, 16:21:47
Met verbijstering heb ik naar de video's gekeken. Onbegrijpelijk dat in deze gevallen visa zijn verstrekt, want men kende elkaar nauwelijks.  Als deze vrouwen vertrekken hoop ik dat zij er in elk geval financieel beter van worden.
ik hoop dat ze gehuwd zijn in gemeenschap. bij het overlijden van de ouwe komt er zwaar strond aan de knikker . of kun je in belgie kinderen onderven?.

:lachen: ik zie het zo voor mij , de halfe boerderij naan de filippijnen , de ouwe gek draait zich nog om in zijn kist van woede. de oudste zoon een hartaanval en de heele boerderij gaat naar de filippijnen.

het is de dames gegund.

jens.....
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Baliw-katok

Citaat van: opinie op vrijdag 28 mei 2010, 15:31:38
Ja maar ik kan dat dialect niet verstaan zonder ondertiteling. Nogmaals lijkt dat een zaak voor Baliw-katok.  :jajaja:

yup, Baliw-katok verstaat dit maar al te goed.  Die twee vetzakken wonen op zo'n 5 kilometer van mijn deur.  Zillebeke is een deelgemeente van Ieper.

Mijn vrouwtje stond eens in de post aan te schuinen en rara wie stond er achter haar : boer en zoon.  Ongegeneerd waren ze mijn vrouw van kop tot teen aan het keuren en was er twijfel of ze wel Filipina was.  De jongste viezerik vroeg dan in zijn beste Engels "You are Philippines ?", maar mijn asawa antwoordde zonder verpinken : "no Singapore".  Fier als een gieter zei de ouden tegen zijn zoon : "zie je wel dat ik gelijk had, 't is gene van de Filipijnen".  En zo kon mijn vrouwtje ontsnappen aan meer obscene vragen, die er ongetwijfeld zouden gekomen zijn.

Hoe het nu zit met hen en hun onfortuinlijke bruiden weet ik niet.  Zal eens de plaatselijke chismosa's raadplegen.  :biggrinn:

Fail_over

Oiy! Maar goe da oew vrouwke zo pienter was!  :thumb:

Ben benieuwd naar de rest van deze soap.

Over welk gedeelte van Belgie hebben we het hier? Ik ben nog niet zo goed, geografisch in Belgie.

Maar ik vindt het hier helemaal top! Ze kunne in ieder geval betere liederkes maken als  :nederlandsevlag:  :lachen:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Baliw-katok

Citaat van: Phille op vrijdag 28 mei 2010, 12:28:26
Als ik hier vele berichten lees dan stel ik mij de vraag hoe dat die daar in geslaagd zijn, het is nu wel al een jaar of 7 geleden en zal het wel mede dankzij die kloefkappers zijn dat velen onder ons nu problemen ondervinden.

De "plaatselijke peetvader van de Filipina's hier te Ieper", iemand die al zo'n 25 jaar gehuwd is met een Pinay en al honderden mensen geholpen heeft in woord en daad (ook ik, toen ik huwde) heeft toendertijd (bij het spaaklopen van hun (de boeren) eerste huwelijk) een brief geschreven naar de Belgische ambassade te Manila, met een volledige beschrijving van de mensonwaardige toestanden waarin die Filipina's verbleven bij de Martins.  Wat dacht je ... reactie nul, en beiden gingen gewoonweg voor de tweede keer een mensenleven kapotmaken.  Begrijpe wie begrijpen kan.  En voor iemand met de allerbeste bedoelingen kost het bloed, zweet en tranen om de nodige visas te krijgen.  :weetikniet:

Fail_over

Citaat van: Baliw-katok op vrijdag 28 mei 2010, 20:07:33
Citaat van: Phille op vrijdag 28 mei 2010, 12:28:26
Als ik hier vele berichten lees dan stel ik mij de vraag hoe dat die daar in geslaagd zijn, het is nu wel al een jaar of 7 geleden en zal het wel mede dankzij die kloefkappers zijn dat velen onder ons nu problemen ondervinden.

De "plaatselijke peetvader van de Filipina's hier te Ieper", iemand die al zo'n 25 jaar gehuwd is met een Pinay en al honderden mensen geholpen heeft in woord en daad (ook ik, toen ik huwde) heeft toendertijd (bij het spaaklopen van hun (de boeren) eerste huwelijk) een brief geschreven naar de Belgische ambassade te Manila, met een volledige beschrijving van de mensonwaardige toestanden waarin die Filipina's verbleven bij de Martins.  Wat dacht je ... reactie nul, en beiden gingen gewoonweg voor de tweede keer een mensenleven kapotmaken.  Begrijpe wie begrijpen kan.  En voor iemand met de allerbeste bedoelingen kost het bloed, zweet en tranen om de nodige visas te krijgen.  :weetikniet:

Misschien beter een biefje naar de Fhilippijnse ambassade, net als die Belg die z'n Flipje met baby het ziekenhuis in sloeg. Blacklisted.
De Fhilipijnen weten tenminste van aanpakken. Van Brussel hoef je niets te verwachten.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Baliw-katok

Citaat van: Fail_over op vrijdag 28 mei 2010, 20:01:57
Over welk gedeelte van Belgie hebben we het hier? Ik ben nog niet zo goed, geografisch in Belgie.


west-vlaanderen, provincie tegen de Noordzee