Jambers : Boer Joël met zijn Filippijnse vrouwen

Gestart door ladgar, donderdag 27 mei 2010, 15:55:46

Vorige topic - Volgende topic

opinie

Citaat van: Fail_over op dinsdag 29 juni 2010, 13:36:57
Zo stom als het achtereind van een zeug is.

Hé, een beetje respect voor de zeugen!  :biggrinn:

CitaatMark maakt vooral veel fouten met de voorrang van rechts

De oplossing staat in de zin. Hij verwacht voorrang te krijgen van rechts in plaats van het te geven aan rechts.
Hij rijdt met de brommer.  :denk: Een veilige situatie. :eek: Baliw-katok, voel je je nog veilig op de Ieperse wegen?  :benweg:
Met de tractor rijdt hij ook al niet!  :confused2: Dat mocht ik de eerste keer alleen op de weg toen ik tien was. Sinds ik 5 à 6 jaar was, moest ik de tractor tussen de rijen strobalen manuvreren. Toen nog rechtopstaand tussen de versnellingspoken het stuur bedwingen. Gaandeweg leerde je waarvoor welke pedaal diende en hoe je moest schakelen. Ok, in het begin was dat met een schok vertrekken omdat je nog niet de koppeling voldoende soepel losliet.
Zeer tot ongenoegen van degene die bovenop de aanhanger stond.  :kwaad:

Stel dat hij op het idee komt in de winter een paar maanden zijn adres in de Filippijnen te plaatsen. Een bijdrage aan een medewerker van de LTO en hij komt terug met een rijbewijs. Even bij de balie van het gemeentehuis â,¬ 11,= en twee foto's inleveren en
vroooooooooooeeeeeeeeeeeeem, i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i , pats!

Citaat van: ladgar op dinsdag 29 juni 2010, 13:45:16
En baliw hoe is het nu afgelopen met boer joel en zijn zoon , zijn die filipina's daar nog ?

Ja, vertel ons wat de plaatselijke chismosa's wisten. Nu je nog leeft!  :biggrinn:  :biggrinn:  :biggrinn:
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus


Rich

Onverantwoord dat zo'n uilskuiken met een IQ van een doodgevallen mus de kans heeft gekregen om een Filipina naar hier te halen.

De overheid had hem beter eerst een cursus beschaving laten volgen.

Serieuze mensen met de beste bedoelingen botsen op de hoogste muren en zo'n individu krijgt dan nog de kans ook om op televisie te laten zien hoe je een vouw als een mesthoop behandelt.

Onze incompetente overheid zou beter wat meer respect tonen voor deze dames !



Rich de Nederbelg.

Fail_over

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Phille

Wel Fail-Over, een mens zou geneigd zijn om te denken dat het onrecht is naar de dames in kwestie, maar de dames in kwestie zijn niet gedwongen; althans daar ga ik niet vanuit ... dus is dit onrecht? Wat heeft die dames aangezet om met die uilskuikens te trouwen? Hun onwetendheid? Zijn ze ervan uit gegaan dat elke westerling de facto een goeie keuze is? In dit geval is het in elk geval een slechte keuze en ja, ik vind dat die dames onrecht is aangedaan!

Ik durf het haast niet zeggen, maar hebben die dames er zelf ook niet een beetje schuld aan? Niemand verdient dit, echt niet! Maar zoals ik eerder zei, wij hebben ze niet gedwongen!


Rich

Die dames hebben het risico genomen. Alles achter gelaten voor een beter leven. Slechter hadden ze het niet kunnen treffen.
Rich de Nederbelg.

xav

die oude knikker zal ze natuurlijk de mooiste dingen verteld hebben... een groot stenen huis... zeer veel (landbouw)grond erbij....

die vrouwtjes natuurlijk denken dat ze met hun gat in de boter gevallen waren...

groot was hun verbazing  :ikkeniebegrijp: :weetikniet:

Fail_over

Citaat van: Phille op dinsdag 29 juni 2010, 23:18:45
Wel Fail-Over, een mens zou geneigd zijn om te denken dat het onrecht is naar de dames in kwestie, maar de dames in kwestie zijn niet gedwongen;
Nee
Citaat van: Phille op dinsdag 29 juni 2010, 23:18:45
althans daar ga ik niet vanuit ... dus is dit onrecht?
Ja
Citaat van: Phille op dinsdag 29 juni 2010, 23:18:45
Wat heeft die dames aangezet om met die uilskuikens te trouwen? Hun onwetendheid?
Ja
Citaat van: Phille op dinsdag 29 juni 2010, 23:18:45
Zijn ze ervan uit gegaan dat elke westerling de facto een goeie keuze is?
Ja
Citaat van: Phille op dinsdag 29 juni 2010, 23:18:45
In dit geval is het in elk geval een slechte keuze en ja, ik vind dat die dames onrecht is aangedaan!
Ja
Citaat van: Phille op dinsdag 29 juni 2010, 23:18:45

Ik durf het haast niet zeggen, maar hebben die dames er zelf ook niet een beetje schuld aan? Niemand verdient dit, echt niet! Maar zoals ik eerder zei, wij hebben ze niet gedwongen!

Nee, we hebben ze niet gedwongen. Maar bepaalde onwetendheid dient beschermt te worden. Door onze overheid. Tenminste dat willen ze ons laten geloven. Waar dient dan het onderzoek naar schijnhuwelijk voor? De woonstcontrole dat de buitenlandse vrouw een fastoendelijk onderkomen krijgt?

De voorgenomen controle naar eerdere (buitnelandse) huwelijken? Waar blijft de DVZ dan, in deze zaak? Huh! Huh?

Niet enkel voor die vrouwen. Die, net als vele daar, een dikke bier buik, smerige taal, ruften, boeren, vreemdgaan, en minachting voorlief nemen voor een beter leven. Dat neem ik hun niet kwalijk. Vergeeft hun, want zij weten niet beter.

Die lui hier weten wel beter, en toch gebeurt het.

Woonstcontrole vooraf, oke, prima! Maar kom dan ook eens 3 maanden daarna met de BP praten hoe het gaat. He! Wijkagent! Is dat dan zoveel moeite?
Ik denk dat je veel meer bereikt zo.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

collins

ha ha ha ha ha ha ha ha oe ha ha ha ha ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ha ha ha slik oe ha ha ha aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ha ha  ik vraag me af hoe hij zijn vrouwtje heeft kunnen verleiden  .

ladgar

Die vrouw van zoon Mark was een vriendin van de vrouw van boer Joel , de vrouw van boer Joel heeft haar vriendin aan Mark gekoppeld , zij was reeds minstens een jaar bij boer Joel , zij wist dan toch hoe de vork er in de steel zat , en wat er te verwachten viel. Volledig naief en onschuldig waren die meisjes dan toch ook niet.

IK ben per toeval eens bij een nederlander beland die al drie jaar op de filippijnen woonde , hij had ook geen rijbewijs kunnen halen in NL en kende nog steeds geen engels. Hij was reeds 15 jaar geleden getrouwd in NL met zijn Filipina , die kende ondertussen wel goed nederlands. Die filipina was voor mij toch een toonbeeld van iemand die er alles voor deed om een huwelijk te laten lukken.