Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Tampo

Gestart door Pjottr, zondag 6 juni 2010, 13:43:43

Vorige topic - Volgende topic

Kano

#30
Mis ook de plaatjes uit het dagelijks leven en de ervaringen van Bananacreek  Tampo?? :crying1:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

josv

Citaat van: boomerang op maandag 13 juni 2011, 13:48:25
Ik vermoed dat er velen onder ons dezelfde mening toegedaan zijn en hoop dan ook van harte op een continuering  :jajaja: :jajaja:

Zeker weten. de volgende x dat je hem ziet gewoon 'n schop onder die kl*te reet van 'm geven en zeggen dat ie moet posten ! tampo of geen tampo !!
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

callebaut

Citaat van: pierrevanwies op maandag 13 juni 2011, 15:18:36
Zag gisteren nog zijn   :belgiesmiley:   vriend hier in stad en die vertelde me dat ie met zijn truck vertrokken was naar Santa-Catalina om een nieuwe huishoudster aftehalen,

meer weet ik ook niet,maar wat ik dan wel weet is dat het daar door de vele regenval goed modderig zal zijn en ook dat het daar vergeven is van NPA,s,je weet wel de mannen van Sison....

Zo dus geen tampo...


Naam:     bananacreek
Berichten:    1.941 (6,982 per dag)
Positie:    Forumlid
Laatst actief:    Vandaag om 05:26:31

Misschien toch tampo ..... :ikkeniebegrijp:

boldy

 :lachen:  ja op grote voet leven doet hij wel ja . maar mister kloot mag zeker gauw weer wat posten hoor , ik mag er graag naar kijken en lezen .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

boomerang

Citaat van: boldy op maandag 13 juni 2011, 15:54:38
:lachen:  ja op grote voet leven doet hij wel ja . maar mister kloot mag zeker gauw weer wat posten hoor , ik mag er graag naar kijken en lezen .

BANANACREEK !!!  IK HOOP DAT JE GEHOOR GEEFT AAN 'DE ROEPENDEN IN DE WOESTIJN'
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

koy

Tampo is blijkbaar iets van alle geslachten idd, ik herrinner me één voorval in de Mall in Cebu City. We waren op zoek naar een short voor hem en hij liep naar zijn favoriete winkel en haalde er een leuke short uit "die wil ik hebben" ok ik ging akkoord want we waren echt al een tijdje aan 't zoeken en ik was blij dat hij  uiteindelijk z'n keuze had gevonden (net zoals meiden zeker...) enfin ikke zoals altijd gaan vragen of er niets aan af kon want was laatste exemplaar.... oei dat viel niet in goede aarde want dat kon toch niet buiten solden periode met als gevolg TAMPO time maar niet met deze zelle effe HALT toegeroepen en uitgepraat, cultuur of niet, communicatie is toch wel belangrijk en ik heb zo het idee als je ze laat doen met hun tampo dat er straks geen einde meer aan komt en ze de taktiek van de stilte op elk moment kunnen toepassen en daar wordt ik wel zot van  :negatief:
leven en laten leven...

balikbayan

Shit

hebben " jullie " daar ook last van ?

En ik maar denken dat ik als laatste uitweg nog altijd kon overlopen naar de andere partij  :confused2:

:lachen:

Maar zonder gekheid ik wist niet eens dat ze dat Tampo noemen, ik heb het wel eens aan de hand gehad en ik heb daar kompleet lak aan.

Het leid tot niets / Het dient tot niets / Het lost niets op het is kompleet onzinnig.

Als ze het hier proberen ga ik het alleen maar erger maken, blijf ik etteren tot ze ontploffen en ik geef er helemaal niks.

Rot op zeg goh wat erg een vrouw die niets zegt  :lachen:

Fail_over

Citaat van: balikbayan op maandag 13 juni 2011, 21:02:18
Rot op zeg goh wat erg een vrouw die niets zegt  :lachen:

Kan eruuug realaxing werken hoor.   :jajaja:    :biggrinn:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

koy

Citaat van: balikbayan op maandag 13 juni 2011, 21:02:18
Shit

hebben " jullie " daar ook last van ?

En ik maar denken dat ik als laatste uitweg nog altijd kon overlopen naar de andere partij  :confused2:

:lachen:



Nog maar een bewijs dat wij ook "normaal" zijn  :lachen:
maar idd ik geef je gelijk en ik wordt ook zot van die stilte, maar kan aannemen dat sommigen dat niet erg vinden.

Voor NLders die toch erg communicatief zijn ingesteld, moet dat nog erger zijn, niet?
leven en laten leven...

Fail_over

Citaat van: koy op maandag 13 juni 2011, 21:13:09
Voor NLders die toch erg communicatief zijn ingesteld, moet dat nog erger zijn, niet?

Tampo?

:stomstomstom: :explotieren: :mauer: :moord: :shoot13lj7: :fluestern: :friends: :nietverdervertellen: :yupi: :lol84qv7: :copulatie:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......