Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Tampo

Gestart door Pjottr, zondag 6 juni 2010, 13:43:43

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Citaat van: koy op maandag 13 juni 2011, 21:13:09
Citaat van: balikbayan op maandag 13 juni 2011, 21:02:18
Shit

hebben " jullie " daar ook last van ?

En ik maar denken dat ik als laatste uitweg nog altijd kon overlopen naar de andere partij  :confused2:

:lachen:



Nog maar een bewijs dat wij ook "normaal" zijn  :lachen:
maar idd ik geef je gelijk en ik wordt ook zot van die stilte, maar kan aannemen dat sommigen dat niet erg vinden.

Voor NLders die toch erg communicatief zijn ingesteld, moet dat nog erger zijn, niet?


Ik heb het al eens eerder aangehaald. Ben het volkomen met je eens. Uitpraten is de boodschap want ik wil weten wat er aan de hand is. :jajaja:
Rich de Nederbelg.

balikbayan

Zo is dat gewoon niet zaniken en je kaarten op tafel leggen.

Ik ben niet helderziend  :floet:

Roland

Helemaal in het begin ook aan handje gehad. Is na wat wederzijds ahum begrip  :congratualtionsis0: afgelopen. Als er dan tampo is dan is hij maar heel kort want we lullen we het snel uit. Ben ik wel blij om want het is van de zotte dat je dan je staat af te vragen wat er nu precies mis ging en de luiken zijn dicht.
Allways look on the bright side of life!

Kijk ook eens op : http://www.vivacomputers.nl voor als je hulp nodig heb met je computer!

boomerang

#43
Citaat van: Roland op dinsdag 14 juni 2011, 18:31:26
Helemaal in het begin ook aan handje gehad. Is na wat wederzijds ahum begrip  :congratualtionsis0: afgelopen. Als er dan tampo is dan is hij maar heel kort want we lullen we het snel uit. Ben ik wel blij om want het is van de zotte dat je dan je staat af te vragen wat er nu precies mis ging en de luiken zijn dicht.

Heb van het internet een boekje gedownload : 'How to win every argument'.

2MB in pdf.

Eventuele belangstellenden kunnen mij een pm sturen met hun e-mailadres en ben dan graag bereid dit door te zenden.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Amice

 :ikkeniebegrijp:

Is het niet handiger om die downloadlink hier op het forum te zetten?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

boomerang

Citaat van: Amice op woensdag 27 juli 2011, 14:08:24
:ikkeniebegrijp:

Is het niet handiger om die downloadlink hier op het forum te zetten?

Als je mij instrueert hoe deze link te plaatsen ben ik daar graag toe bereid.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

boomerang

Citaat van: pierrevanwies op woensdag 27 juli 2011, 14:27:56
@ Boomerang, werkt het ook met filipinas ?   :floet:

waarschijnlijk niet....

Ik zei altijd tegen mijn partner " dili ako makaserbi amang santos"    :lachen:   

Of het met Filipinas werkt weet ik nog niet want het is lang geleden dat er een tampo was, maar heb het klaar staan als 'gebruiksaanwijzing'.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

callebaut


jaco2702

#48
:lachen:    Toen was ik net getrouwd met mijn man, heb ik veel moeilijkheden om te aanpassen. Ten eerste , de taal en dan de gewoonte. Het is beter als uw vrouw heeft TAMPO laat haar een beetje gerust. Serenade her and we have a saying "actions speaks louder than words." So just give her some sweet thoughts and gestures. Filipinas love sweet and caring guys, we are head over heels about such things.  :kusxe8:

balikbayan

Nee beter van niet

We Dutch dont stimulate bad behaviour or spoiled ego's we stimulate good behaviour and stable ego's  :floet:

We dont want to create a monster in the process, but thanks for the insight i always wanted to know where things went wrong in the PH  :denk: