Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Verkiezingen 13 juni 2010

Gestart door Phille, zondag 13 juni 2010, 23:26:06

Vorige topic - Volgende topic

Phille

Waarschijnlijk mensen afkomstig van landen waar Nederland bilaterale akkoorden heeft mee afgesloten, zoals Belgie met onder andere Marokko ... die toestanden kennen wij hier ook wel!

Fail_over

Citaat van: stijn54 op maandag 14 juni 2010, 23:06:59
Hoe kun je in godsnaam schijnhuwelijken traceren?

Er is in Be nu ook een woonstcontrole. Doe dat ook na 6 maanden, na 1 jaar. da
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Fail_over

Citaat van: Phille op maandag 14 juni 2010, 23:09:12
Waarschijnlijk mensen afkomstig van landen waar Nederland bilaterale akkoorden heeft mee afgesloten, zoals Belgie met onder andere Marokko ... die toestanden kennen wij hier ook wel!

Breek me de bek niet los over bilaterale verdragen. Ons huwelijk ingeschreven in NL. Onderzocht door IND op schijnhuwelijk, en ingeschreven in een NL gemeente wordt NIET erkend door BE. Die willen hun eigen onderzoek naar schijnhuwelijk.

Dus bilateraal verdrag mijn neus!!!!
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Phille

CitaatBreek me de bek niet los over bilaterale verdragen. Ons huwelijk ingeschreven in NL. Onderzocht door IND op schijnhuwelijk, en ingeschreven in een NL gemeente wordt NIET erkend door BE. Die willen hun eigen onderzoek naar schijnhuwelijk.

Dus bilateraal verdrag mijn neus!!!!


Kan ik begrijpen, met Nederlanders weet je maar nooit  :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: graptje he

Tot dusver het schengen gebied denk ik dan maar  :jajaja:

Fail_over

 :lachen: :lachen: :lachen: Ja, klopt, met Nederlanders weet je maar nooit.

Nee, maar vindt het echt belachelijk.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Fail_over

K mag er wel wonen, huren, belastingen betalen. Ze zitten hier echt te springen om de kids op school te krijgen. Erg gastvrije gemeente, maar qua papieren, nee hoor. Ze willen zelf onderzoek doen. gekke Belgen. Enfin, gekke Nederlanders ook, ja
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Phille

Daar zal je je moeten bij neerleggen Fail_Over, nikske aan te doen ... gewoon ondergaan! In welke gemeente woon je?

Fail_over

Hamont-Achel, net over de grens. Echt gezellig hier.  :thumb:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......