Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

maestro ATM kaart Argenta

Gestart door JoenAileen, donderdag 9 september 2010, 21:17:10

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Wij hebben altijd "savings" gekozen.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Mawibata

Citaat van: Luc op vrijdag 10 september 2010, 17:47:03
Wij hebben altijd "savings" gekozen.


idem




bij "quick withdrawal" kreeg ik een klein (vast bepaald) bedrag.


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Robert

Citaat van: JoenAileen op vrijdag 10 september 2010, 16:59:11
Ik heb haar recu gezien van metrobank en daar staat inderdaad op dat de transactie niet kon verwerkt worden.
Zou zy misschien een verkeerde menu kiezen? Ik herinner mij dat je "quick withdrawal" kan kiezen bij "credit" of "savings", of zo iets.

Je moet eens aan haar vragen of ze een bedrag moet invullen, of dat ze op een bepaalde toets voor een bedrag toetst, als zij een bedrag intoetst wat net een 0 teveel is kan de transactie worden geweigerd, dat zit je boven de limiet, het is maar een suggestie, dus vraag het eens na.

JoenAileen

Vandaag ging ze terug naar metrobank en ze kon geld afhalen. :happy: Ze weet zelf niet wat er is mis gegaan :ikkeniebegrijp: maar zou kunnen dat het enkele dagen duurt, als je hier geld op de rekening zet, voor je het daar kan afhalen.



Tnx, Jo :benweg:

ladgar

Ik heb dit jaar met de maestro-functie dikwijls geen geld kunnen afhalen ( niet alleen met Argenta) . Met Visa ging het dan wel steeds. En dat was bij alle Filippijnse ATM's zo.De verbinding tussen de Filippijnse banken en het Maestro-netwerk is blijkbaar dikwijls "verstoord".

xav

Citaat van: JoenAileen op zaterdag 11 september 2010, 18:30:34
Vandaag ging ze terug naar metrobank en ze kon geld afhalen. :happy: Ze weet zelf niet wat er is mis gegaan :ikkeniebegrijp: maar zou kunnen dat het enkele dagen duurt, als je hier geld op de rekening zet, voor je het daar kan afhalen.



Tnx, Jo :benweg:

het kan idd soms enkele dagen duren voor ze daar weten dat er geld op de rekening staat... het zelfde geld ook als er geen meer op staat... kunnen ze meestal wel nog afhalen als je rekening al in het rood staat...

boldy

mijn vriendin heeft me ing kaart is met meastro logo erop en moet zeggen heeft 1 keer problemen gehad om geld te pinnen  gaat verder altijd goed .
ik stort me geld erop en binnen half uur kan ze zeker het geld eraf halen .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

daan en babeth

hallo,
Is het mogelijk een bankrekening te openen waar ik dan maandelijks een vast bedrag kan op storten.
Ik bedoel dan een zichtrekening gekoppeld aan een spaarrekening op naam van mijn asawa zodat het makkelijker is voor de thuisbasis te kunnen voorzien van valuta, tevens hoe of wat moet ik doen dat deze in goede orde blijft bestaan.( heb vernomen als je niet iedere maand hetzelfde bedrag stort, dat daar dan een negatieve interest op wordt geïnd), of dat klopt hoop ik echt van niet maar mijn asawa verteld me dit.
Alle info welkom en dank alvast voor helping  :thumb: :thumb: :benweg:
dsdanbl

Amice

Citaat van: daan en babeth op zaterdag 30 maart 2013, 17:48:04
hallo,
Is het mogelijk een bankrekening te openen waar ik dan maandelijks een vast bedrag kan op storten.
Ik bedoel dan een zichtrekening gekoppeld aan een spaarrekening op naam van mijn asawa zodat het makkelijker is voor de thuisbasis te kunnen voorzien van valuta, tevens hoe of wat moet ik doen dat deze in goede orde blijft bestaan.( heb vernomen als je niet iedere maand hetzelfde bedrag stort, dat daar dan een negatieve interest op wordt geïnd), of dat klopt hoop ik echt van niet maar mijn asawa verteld me dit.
Alle info welkom en dank alvast voor helping  :thumb: :thumb: :benweg:


Dat laatste klopt helaas wel maar dat geldt bij een bedrag lager dan P5000 en inactiviteit van de rekening. Er wordt dan P100-200 iedere maand van de rekening geplukt totdat er niets meer opstaat en aldus de rekening wordt gesloten.

Alternatief is om haar een visa wallet te laten halen. 1 ID en kost P100, iedere storting kost P10, je kunt er maximaal P100000 op zetten, en is als visacard alsmede als atm card te gebruiken. je kunt er ook mee betalen in winkels. en je kunt vanuit belgie geld erop storten en ook bij een saldo van p10 bljift het actief.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Koen

Bij BDO kun je een Kabayan rekening openen. Voorwaarde is dat je 1x per jaar vanaf een buitenlandse rekening geld stort. Saldo speelt geen rol.
Om de BDOrekening te 'laden' gebruik ik LCC.  zie website lccmt.be