Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

maestro ATM kaart Argenta

Gestart door JoenAileen, donderdag 9 september 2010, 21:17:10

Vorige topic - Volgende topic

JoenAileen

Werkt de maestro zichtrekening kaart van Argenta nu in de filipijnen? Want myn vrouwtje heeft al op de ATM's van alle banken in Batangas geprobeert en die zeggen dat ze de kaart niet kunnen verwerken.


Ik belde mijn argenta kantoor vandaag en die vertelde mij dat er geen probleem is met de kaart en er staat geld op de rekening.



Doei, Jo :benweg:

Phille

Hey Jo,

Mijn vriendin gebruikt mijn kaart zonder enig probleem!

JoenAileen

Hey Phille, ja dacht ik wel... Ik gebruikte mijn maestro van KBC daar ook op de ATM van metrobank.

Wat zou het probleem kunnen zijn?

buizesmurf

Hier in Tacloban en Ormoc acepteren niet alle ATM,s Maestrokaarten.Indien wel vragen ze eerst of u akoord bent met een extra fee van 150 tot 250 peso naargelang de bank,en als dat nog niet genoeg is,is er meestal een limiet van 3000 of 5000 peso per afhaling.Je raad het al dus meer afhalingen voor u de 10000 heeft bereikt is meerdere fee,s,kassa,kassa,  Gebruik nu de Masterkaart van Argenta en een Visa kaart van fortis of hoe die bank nu mogen heten.Die werken wel in alle ATM,s hier,geen fee,s en 10000 per afhaling.
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

Digos


Wij hebben ook problemen soms met de twee Argenta kaarten in Digos, bij alle banken, en wanneer je dan s'namiddags terug probeerd werkt het plotseling wel.

Op onze trip naar Samal dachten we van in Davao nog gauw wat te pinnen......wala kwarta.....niet met Argenta, ING en VISA kaart en we hebben daar meer dan een uur rondgereden en alle banken geprobeerd, uiteindelijk was er dan eentje die kwarta gaf.

Die ATM's zijn dikwijls offline en daarmee kunnen ze de transactie niet verwerken. De pinoy voor je kan meestal wel pinnen met een lokale kaart.

Soms is er ook een probleem met de Argenta kaart op naam van de vrouw die niet werkt, als we dan mijn kaart gebruiken is het ok  :ikkeniebegrijp:

Als we hebben kunnen pinnen, hebben we altijd al 10000 peso in één keer kunnen afhalen en iedere keer met 150 peso kosten maakt niet uit bij welke bank.

We hebben nu een rekening bij Metrobank geopend en volgend jaar zetten we ons geld gewoon daar op en kunnen we pinnen met een lokale kaart.

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

JoenAileen

De kaart staat op myn naam. Maar op myn KBC kaart staat nog een extra logo van cirrus. Metrobank en cirrus gaan goed samen zag ik op hun site. Ik heb nooit problemen gehad bij metrobank met men KBC maestro.

Omdat hier iemand op het forum Argenta zo aanprijsde :thumb:, dacht ik dat het wel zou werken.  :floet:




xav

op palawan kan het soms ook wel es lukken dat het niet werkt... maar omdat ik meestal cash geld mee neem heb ik eigenlijk weinig mijn maestro nodig...

Gago

m'n vrouw heeft ook Argenta bankkaart en heeft gisteren nog gepind met succes.

in Ormoc pinden wij altijd in de Metrobank. Nooit problemen gehad.

Luc

Bij BPI en Metrobank in Ormoc ook geld kunnen afhalen met Argenta kaart. Bij BPI was dat max 10000PHP. Daar moet je wel aan de linkse ATM gaan die briefjes van 1000PHP geeft. De rechtse waar meestal de Filipinos gaan is het max lager en krijg je briefjes van 500PHP.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

JoenAileen

Ik heb haar recu gezien van metrobank en daar staat inderdaad op dat de transactie niet kon verwerkt worden.
Zou zy misschien een verkeerde menu kiezen? Ik herinner mij dat je "quick withdrawal" kan kiezen bij "credit" of "savings", of zo iets.