Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

china phone

Gestart door xav, zondag 19 september 2010, 06:53:23

Vorige topic - Volgende topic

stip66

#70

Fail_over

Citaat van: Carpie op woensdag 22 september 2010, 22:32:58
Ik vraag mij af wat een gesprek via Fring kost, stel ik wil van hier naar PH bellen via Fring, wat kost mij dat?


Niks, jou je internet abbo, en de ontvanger zijn-haar internet abbo. Bellen is via internet. Ook beeld bellen.

Wij doen het via onze Nokia e71, en ik met Telenet, goedkoopste abbo, en zij via smart bro. Al 3 jaar......
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Amice

Citaat van: stip66 op dinsdag  9 november 2010, 16:35:18
Net tegen gekomen op Facebook:


http://www.facebook.com/?ref=logo#!/album.php?aid=2093228&id=1522969628



Klopt, die zijn hier in de winkel inmiddels al gezakt tot Php 3600.

Nog iets te melden:
n nederlander hier had n Iphone meegenomen vanuit nederland maar die was door Apple gelockt.
Hij had die hier laten unlocken  en toen deed dat ding t wel.

Nu heeft hij de laatste software voor zijn Iphone gedownload, en hup het ding zit weer zo vast als n huis.
Lekker hoor, veel geld uitgeven voor een originele Iphone en er per saldo niks aan hebben.
Originele Iphones behoren blijkbaar in de vuilnisbak.

Ik ben met mijn clone dan toch op zijn minst beter voor het milieu  :lachen:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

xav

heb dus vorige keer zo'n ding gekocht voor 2800P... werkte daar goed al was het geluid wat min...

ik had die dus in mijn koffer gestopt toen ik terug kwam... eens thuis wilde het ding niet meer opstarten  :lachen:

nu ik het eens kunnen proberen heb zal ik het daar wel bij laten... je krijgt waar voor je geld en zeker niet meer dan dat...

Amice

Mijn chinaphone gaat t 3e jaar levensduur in en werkt perfect, geluid is eerder te hard en dien dan het volume te reduceren.
enkel de charger heeft t begeven maar met n universele charger laad ik de beide batterijen die ik erbij kreeg nu ook op.

Voor mij enkel nog n real chinaphone  :lachen:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent