Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

china phone

Gestart door xav, zondag 19 september 2010, 06:53:23

Vorige topic - Volgende topic

xav

Citaat van: Amice op woensdag 15 september 2010, 08:35:23
CitaatHet probleem met het kopen van een goedkope GSM telefoon hier is dat je hem na enkele weken gebruik bij het vuil kan gooien omdat het meestal een Chinese copie betreft.

Achteraf blijkt het dan een dure aankoop geweest te zijn 

Dan zal ik wel geluk gehad hebben. :weetikniet:
De 1e (N95 china)heb ik weggegeven na 3 jaar omdat het keyboard niet mer te lezen was, en diegene gebruikt hem nu nog steeds.

de 2e ( Iphone china) heb ik nog steeds( 2 jaar nu) en werkt perfect, zelfs de dubbele camera maakt goede foto's en met de dubbele batterijen die je er bij krijgt kan ik gerust n week n brownout hebben.

Ik prefereer die dingen vanwege de dubbele SIm en zijn lekker goedkoop( ik zag de black berry nu al liggen voor P1999)' t zijn leuke hebbedingetjes, dus als ze gejat worden , hoef ik manila niet af te breken om ze terug te krijgen.  :biggrinn:

hoeveel kost dat hebbe ding Amice...? die iphone...

heb die onlangs op ebay zien staan... die kerel had een volledige webwinkel met die chinese spullen... voor een iphone china vroeg die 145 euro...
en volgens mij zijn die verboden in belgenland... dus die kerel zal waarschijnlijk vlug zijn webwinkel mogen sluiten...

Amice

P3000 dat is dus ca. 55 euro, verdient hij nog lekker aan ook zo te zien.

Waarom zouden die dingen verboden moeten zijn in belgie?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

vvjoris

Citaat van: xav op zondag 19 september 2010, 06:53:23
Citaat van: Amice op woensdag 15 september 2010, 08:35:23
CitaatHet probleem met het kopen van een goedkope GSM telefoon hier is dat je hem na enkele weken gebruik bij het vuil kan gooien omdat het meestal een Chinese copie betreft.

Achteraf blijkt het dan een dure aankoop geweest te zijn 

Dan zal ik wel geluk gehad hebben. :weetikniet:
De 1e (N95 china)heb ik weggegeven na 3 jaar omdat het keyboard niet mer te lezen was, en diegene gebruikt hem nu nog steeds.

de 2e ( Iphone china) heb ik nog steeds( 2 jaar nu) en werkt perfect, zelfs de dubbele camera maakt goede foto's en met de dubbele batterijen die je er bij krijgt kan ik gerust n week n brownout hebben.

Ik prefereer die dingen vanwege de dubbele SIm en zijn lekker goedkoop( ik zag de black berry nu al liggen voor P1999)' t zijn leuke hebbedingetjes, dus als ze gejat worden , hoef ik manila niet af te breken om ze terug te krijgen.  :biggrinn:

hoeveel kost dat hebbe ding Amice...? die iphone...

heb die onlangs op ebay zien staan... die kerel had een volledige webwinkel met die chinese spullen... voor een iphone china vroeg die 145 euro...
en volgens mij zijn die verboden in belgenland... dus die kerel zal waarschijnlijk vlug zijn webwinkel mogen sluiten...


Heb je soms de URL van die webwinkel?
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

boldy

alle i-phones worden gemaakt in china dus het is allemaal van chinese makelij :jajaja:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Fail_over

Ik heb eind 2008 2 Nokia's e71 gekocht in de Phils. 1tje voor mij, een zwarte, en 1tje voor mijn asawa, een witte.
toen 18 k voor betaalt, zo'n 280, 290 euro. Kostte in Europa toen over de 350 euro.

Ze doen het beidde nog prima nu. Wireless internet erop, en we hebben dagelijks contact via Fring/yahoo of MSN.  :applaus:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Mawibata

#5
Mihmi wilde een tijdje geleden een dual-sim GSM. De goedkoopste kostte op dat moment in   :belgiesmiley:  â,¬ 399,00.



Dan maar deze chinees gekocht:  â,¬ 129,99





Geleverd met een extra batterij.

Dual Sim : beiden gelijktijdig actief ( :belgiesmiley: +  :smiley-philippines: )
Radio : zeer goed
TV : DVB-T  (in  :belgiesmiley: slechts weinig zenders, en slechte ontvangst, spijtig)
Mp3 : uitstekend
Mp4 : uitstekend

Films kunnen op Micro-SD kaartjes gezet worden, en bekeken op het goede scherm. Prachtige kwaliteit.


Geen problemen mee, only de 5 MP is softwarematig, echte resolutie is 1600*1200.


Lees een    :link: review




Hij is blijkbaar nog verkrijgbaar : http://product.madeinchina.com/5pcs-Dual-Sim-MP4-PDA-silver-Camera-Touch-T200_10052459.shtml         $675.03




Specifications:
3.0 Inch High Sensitive Touch Screen
Dual SIM Card Dual Standby, Unlocked
5.0M CCD Camera 3X Optical Zoom
Language: English, Arabic, French, Russian, Spainish, Italian, Simplified Chinese
Analog TV Receiver
FM Radio JAVA NES GAME
Bluetooth MP3 MP4 Mobile Phone
GSM 900/1800MHz Dual Band Mobile Phone
Network System GSM 900/1800MHz
Screen 3.0 Inch 260, 000 color TFT, Touch Screen
Camera 5.0 Mega Pixels CCD Camera, 3 Times Optical Zoom, FlashLight
Ringtone 64 Poly / MP3 Ringtone, Music MP3 Player
Movie MP4 Player, Support 3GP/MP4, Support Full Screen Play
Bluetooth Bluetooth 2.0 Support with A2DP
Game NES Game Emulator, Support Java
Internt connection WAP/GPRS/MMS/SMS
Interface Bluetooth/ USB2.0 /U disc
Telephone directories 300 groups, incoming ringtone, MP3 as ringtone
SMS & MMS 200 messages, MMS
Schedule power on/off support auto start/close, can set user-defined photo of start/close


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Phille

Citaatde 2e ( Iphone china) heb ik nog steeds( 2 jaar nu) en werkt perfect, zelfs de dubbele camera maakt goede foto's en met de dubbele batterijen die je er bij krijgt kan ik gerust n week n brownout hebben.

@Amice, kan je met die iPhone je software up to date houden, hoe zit dat? Want je moet je toch registreren bij Apple en hoe zit het met iTunes, kan je online net zo gemakkelijk nummers kopen als met een legaal aangekochte iPhone?

De laatste keer dat in in de Filippijnen was, in Pasig, heb je de Francis Square, en op het gelijkvloers vind je 100derden standjes met allerhande elektronische gadgets, waaronder een zeer uitgebreid gamma aan telefoons. Maar ik vertrouwde dat toch niet helemaal, dus heb maar niets gekocht.


vvjoris

Citaat van: Fail_over op zondag 19 september 2010, 13:11:41
Ik heb eind 2008 2 Nokia's e71 gekocht in de Phils. 1tje voor mij, een zwarte, en 1tje voor mijn asawa, een witte.
toen 18 k voor betaalt, zo'n 280, 290 euro. Kostte in Europa toen over de 350 euro.

Ze doen het beidde nog prima nu. Wireless internet erop, en we hebben dagelijks contact via Fring/yahoo of MSN.  :applaus:

Via welke provider heb je wireless internet? Kost?
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Phille

CitaatVia welke provider heb je wireless internet? Kost?

Ik vermoed dat wireless internet via Belgacom of Telenet draadloos netwerk zal gaan, doe ik bij mij thuis ook.

Datacommunicatie via mobiel netwerk is en blijft een kostelijke zaak. Het hangt er natuurlijk wat men precies doet, ik gebruik het ook voor mijn mail van het werk en dat gaat het hard. 

Amice

Citaat van: Phille op zondag 19 september 2010, 13:25:33
Citaatde 2e ( Iphone china) heb ik nog steeds( 2 jaar nu) en werkt perfect, zelfs de dubbele camera maakt goede foto's en met de dubbele batterijen die je er bij krijgt kan ik gerust n week n brownout hebben.

@Amice, kan je met die iPhone je software up to date houden, hoe zit dat? Want je moet je toch registreren bij Apple en hoe zit het met iTunes, kan je online net zo gemakkelijk nummers kopen als met een legaal aangekochte iPhone?

De laatste keer dat in in de Filippijnen was, in Pasig, heb je de Francis Square, en op het gelijkvloers vind je 100derden standjes met allerhande elektronische gadgets, waaronder een zeer uitgebreid gamma aan telefoons. Maar ik vertrouwde dat toch niet helemaal, dus heb maar niets gekocht.




Citaatals met een legaal aangekochte iPhone?

Laat ik nou denken dat ik dat ding gewoon legaal gekocht heb in n winkel hier? Vertel op wat is er zo illegaal aan mijn aankoop van dat ding in die winkel hier, als ze gewoon te koop aangeboden worden alom in de filippijnen en daarbuiten? je maakt me nu toch echt nieuwsgierig.  :jajaja:

Wie zegt vervolgens dat je verplicht bent om alles bij apple te kopen dan?
Wat is up to date bij apple dan? hun modellen zijn na 1 jaar net zo verouderd als de rest omdat ze weer met iets nieuws komen of ben ik nu helemaal van de pot gerukt?
CitaatMaar ik vertrouwde dat toch niet helemaal, dus heb maar niets gekocht

Inderdaad veel beter voor je dat je zonder cellphone blijft zitten of nog maar even door moet sparen om de hoofdprijs te betalen.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent