Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

china phone

Gestart door xav, zondag 19 september 2010, 06:53:23

Vorige topic - Volgende topic

xav

#10
Citaat van: vvjoris op zondag 19 september 2010, 11:26:54
Citaat van: xav op zondag 19 september 2010, 06:53:23
Citaat van: Amice op woensdag 15 september 2010, 08:35:23
CitaatHet probleem met het kopen van een goedkope GSM telefoon hier is dat je hem na enkele weken gebruik bij het vuil kan gooien omdat het meestal een Chinese copie betreft.

Achteraf blijkt het dan een dure aankoop geweest te zijn  

Dan zal ik wel geluk gehad hebben. :weetikniet:
De 1e (N95 china)heb ik weggegeven na 3 jaar omdat het keyboard niet mer te lezen was, en diegene gebruikt hem nu nog steeds.

de 2e ( Iphone china) heb ik nog steeds( 2 jaar nu) en werkt perfect, zelfs de dubbele camera maakt goede foto's en met de dubbele batterijen die je er bij krijgt kan ik gerust n week n brownout hebben.

Ik prefereer die dingen vanwege de dubbele SIm en zijn lekker goedkoop( ik zag de black berry nu al liggen voor P1999)' t zijn leuke hebbedingetjes, dus als ze gejat worden , hoef ik manila niet af te breken om ze terug te krijgen.  :biggrinn:

hoeveel kost dat hebbe ding Amice...? die iphone...

heb die onlangs op ebay zien staan... die kerel had een volledige webwinkel met die chinese spullen... voor een iphone china vroeg die 145 euro...
en volgens mij zijn die verboden in belgenland... dus die kerel zal waarschijnlijk vlug zijn webwinkel mogen sluiten...


Heb je soms de URL van die webwinkel?


http://stores.benl.ebay.be/BuyNow365Days

dit is die webwinkel op ebay... staat vanalles tussen...


PS... nu ik op de link van Mawibata ging kijken zag ik de volgende link staan... http://www.lightinthebox.com/wholesale-Dual-Sim-Phones_c1295?currency=EUR&gclid=CLPgtcG8k6QCFQcsDgodLzBeGw

staat er nog maar van die gsm's op... en veel goedkoper...

Fail_over

Inderdaad. Ik ben niet gek om zo'n duur wireless internet op m'n GSM te zetten. Er zijn overal waar ik het nodig heb zat Wireless access points. Gewoon ff het wachtwoord vragen.

Ik thuis heb Telenet internet via de kabel. TP-Link draadloos routertje erachter met een versterkte antennee en hop! Wireless internet in heel het huis.

9 euro voor de tv kabel, 19 euro voor het internet.

Mij asawa heeft smart-bro internet, met een draadloze router. php 999,- p,m.

Beidde een e71 met wifi. Zo communiceren we al 2 jaar.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

dolfijn76

Fail over,

Kan je mij in een berichtje of hier eens uitleggen hoe je dat juist doet met die tp router ertussen?  Kan dat ook bijvoorbeeld om een tweede computer aan te sluiten op een ander verdiep. Of heb je daar een andere oplossing voor?  Jij kent er precies wel wat van.

Sorry is wel  :offtopic:

xav

Citaat van: dolfijn76 op zondag 19 september 2010, 14:35:17
Fail over,

Kan je mij in een berichtje of hier eens uitleggen hoe je dat juist doet met die tp router ertussen?  Kan dat ook bijvoorbeeld om een tweede computer aan te sluiten op een ander verdiep. Of heb je daar een andere oplossing voor?  Jij kent er precies wel wat van.

Sorry is wel  :offtopic:


op die router kan je dan idd meerdere pc's op aan sluiten... bij de meeste is het 4 met kabel en 1tje wireless... er zijn waarschijnlijk wel andere optie's ook...

Phille

CitaatFail over,

Kan je mij in een berichtje of hier eens uitleggen hoe je dat juist doet met die tp router ertussen?  Kan dat ook bijvoorbeeld om een tweede computer aan te sluiten op een ander verdiep. Of heb je daar een andere oplossing voor?  Jij kent er precies wel wat van.

@Dolfijn
Zowel Belgacom als Telenet leveren een draadloze router. Ik heb Belgacom en daarmee kan je probleemloos met meerdere computers tegelijkertijd connecteren, ik doe dat vaak met mijn laptop, die van het werk en mijn iPhone. Is zeer eenvoudig te doen, je vraagt aan je PC/laptop om een draadloos netwerk te zoeken en dan zal die van jou er tussen staan; als je het met een paswoord beveiligd hebt dan geef je je paswoord in en klaar is kees.

Hoe groot is de afstand tussen de plaats waar de router staat en je andere kamer? Want daar moet je wel opletten.

Als je geen draadloze router hebt, dan neem je contact op met je provider (Belgacom ofzo) en vraag je om er eentje te hebben; of dit iets kost weet ik niet, kan ik mij niet meer herinneren of ik daarvoor iets betaald heb.




stip66

Citaat van: xav op zondag 19 september 2010, 14:38:05
op die router kan je dan idd meerdere pc's op aan sluiten... bij de meeste is het 4 met kabel en 1tje wireless... er zijn waarschijnlijk wel andere optie's ook...

Gewoon een hub ( of router ) tussenzetten, kostprijs ongeveer â,¬ 14,95.
Dan kan je tot maximaal 124 wireless internetconnecties inloggen

stip66

Citaat van: Phille op zondag 19 september 2010, 13:25:33
@Amice, kan je met die iPhone je software up to date houden, hoe zit dat? Want je moet je toch registreren bij Apple en hoe zit het met iTunes, kan je online net zo gemakkelijk nummers kopen als met een legaal aangekochte iPhone?

URL hebben waar je gratis je I-Phone kan legaliseren ? Hardware koop je, software download je  :jajaja:

Phille

CitaatURL hebben waar je gratis je I-Phone kan legaliseren ? Hardware koop je, software download je

En hoe denk je dat je de software kan downloaden?

stip66

Citaat van: Phille op zondag 19 september 2010, 15:38:43
CitaatURL hebben waar je gratis je I-Phone kan legaliseren ? Hardware koop je, software download je

En hoe denk je dat je de software kan downloaden?

Zeg me wat, welke je zoekt.....

Windows 8 ? Office 2010 ? I-Phone Soft ?, ...... just name it  :biggrinn:

Phille

CitaatWindows 8 ? Office 2010 ? I-Phone Soft ?, ...... just name it

Windows, office, dat soort dingen ja; iPhone doet z'n updates via iTunes; ben benieuwd of dat je dat voor mekaar krijgt ...