Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

china phone

Gestart door xav, zondag 19 september 2010, 06:53:23

Vorige topic - Volgende topic

Amice

CitaatJa Amice, het was een vraag, daar ik benieuwd was hoe dit dan gebeurt als men een illegale iPhone koopt, hoe kan men deze dan updaten, het kan zijn dat dit niet belangrijk is; dat het je een worst zal wezen of je nu OS 3 of 4 of later updates hebt, als je maar kan bellen dan is het ok. Hoe zit het met de integratie met iTunes, kan je via je iPhone muziek downloaden, of is dit ook niet aan de orde; naar dit soort dingen was ik nieuwsgierig.

Waar ik in eerste instantie op ageer is jou stelling dat iets illegaal is als je het niet bij apple of andere licentie houders hebt gekocht.
En die stelling is aldus niet juist.
Daarnaast kun je ook niet spreken over illegaal aangezien ik al eerder heb aangegeven dat ook met een volgens jou mening "legaal" aangekocht toestel dusdanig in het nauw gedreven wordt dat je het toestel in de lade dient te laten liggen, als je het meeneemt naar het buitenland. Iphones zijn gesimlocked en nog een andere hoop locken die updates etc onmogelijk maken in andere landen ook al heb je die "legaal" aangekocht. Wil je er dan toch gebruik van maken dien je op eigen kosten deze te laten openbreken met als gevolg dat je  niet in aanmerking komt voor de door jou zo begeerde updates. Daarbij praten we dus over "legaal aangeschafte toestellen.

Het woord "illegaal" kun je dien aangaande aldus niet eens in de mond nemen om zoals nu blijjkt voor eigen parochie te spreken.

Aangaande de china phones, is er simpelweg een eigen versie van de software gemaakt met modellen die enigzins lijken op i phone. Daar is niets mis mee aangezien zelfs Nokia en black berry hetzelfde doen. En ook als je dus een "legale" black berry koopt is daar niets "illegaal' aan, net zo min als bij de chinaphone. Echter kun jij en apple er niets aan verdienen. Aldus schijnt het voor jou als"illegaal' te moeten worden aangemerkt. Tja dan ben je wel mooi zelf"illegaal" bezig. Want er is geen wet die dat verbiedt.
Wat bij wet wel verboden is ,is dat men anderen onheus beschuldigt van illegale praktijken welke juridisch niet gemaatstaaft kunnen worden of toch op zijn minst nog niet zijn bewezen en waar men zoals in mijn praktijk voorbeeld hierboven zelf ook niet gevrijwaard is.

Het is derhalve zaak om dergelijke uitspraken na te laten.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Digos


Goed dat er een afsplitsing is gebeurd....

De reply en vraag van Callebaut over de rookruimte's in Abu Dhabi past voor mij eerder in het topic Ethiad Airways van Buizesmurf zodat de info makkelijk is terug te vinden.

O0
LIVE ONCE - LIVE IT

Phille

CitaatIphones zijn gesimlocked en nog een andere hoop locken die updates etc onmogelijk maken in andere landen ook al heb je die "legaal" aangekocht

In België zijn deze niet gesimlocked, ik kan mijn sim kaart er zonder enig probleem uithalen en er andere instoppen. Maar Amice je antwoord niet op mijn vraag, dus ga ik hier ook niet verder op in.


vvjoris

Citaat van: Phille op woensdag 22 september 2010, 02:30:47
CitaatIphones zijn gesimlocked en nog een andere hoop locken die updates etc onmogelijk maken in andere landen ook al heb je die "legaal" aangekocht

In België zijn deze niet gesimlocked, ik kan mijn sim kaart er zonder enig probleem uithalen en er andere instoppen. Maar Amice je antwoord niet op mijn vraag, dus ga ik hier ook niet verder op in.


Mocht je een gelockte gsm hebben, dan is dat zo opgelost: http://www.gsmgo.nl/simlockvrij/ Kost â,¬ 2,95
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

stip66

#44
Hier is het gratis:

http://www.phazeddl.com/search/unlock.p1.htm

( ook voor " illegale " Chinese I-Phones  :biggrinn: )

Fail_over

Buiten de iphone, welk merk is "hot" nu? Ik bedoel, ik heb een Nokia E71. Al 3 jaar naar tevredenheid, maar zoek iets nieuws.
De nokia heeft een wifi, dat vindt ik belangrijk, en een redelijke foto weergave. GPS, en goede opslag, alsmede een duidelijke menu structuur. Ik mis dual sim. Alsmede luchtvochtigheidsmeter, spiegel, en compatibiliteit met de centrale deur ontrgendeling van mijn auto, en auto radio.  :weetikniet:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

yepyep

CitaatIk mis dual sim. Alsmede luchtvochtigheidsmeter, spiegel, en compatibiliteit met de centrale deur ontrgendeling van mijn auto, en auto radio.  weetikniet -

Dat zit er niet bij :)

HTC Desire met Android is wel prettig F_O.

Open source software, 4.3" scherm, camera voor foto's en video opnames (5 megapixels) en vele handige software.




Fail_over

Hmmmm, zal eens kijken. HTC is de opvolger van Qtec. Ik heb lange tijd een Qtec 9090 en 2020i gehad. Dat was op basis van Windows mobile. Blijkt dat ze nu overgestapt zijn. interessant.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Fail_over

Maar ik heb en aversie tegen de grootte van die dingen. Ook de Iphone. Nokia weet de proporties toch beter in de hand te houden.

Het blijft een ding dat niet in je broekzak in de weg moet zitten. naast dat andere ding.  :lachen:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

yepyep

Citaat van: Fail_over op woensdag 22 september 2010, 11:50:18
Maar ik heb en aversie tegen de grootte van die dingen. Ook de Iphone. Nokia weet de proporties toch beter in de hand te houden.

Het blijft een ding dat niet in je broekzak in de weg moet zitten. naast dat andere ding.  :lachen:

Gewoon een kwestie van links of rechts dragen  :lachen: