Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

contact met een filipijnse vrouw

Gestart door rudy1962, vrijdag 31 juli 2009, 19:54:28

Vorige topic - Volgende topic

kamperman

goedendag allemaal

Ik begrijp dat het nogal wat teweeg heeft gebracht, en sorry maar ik begrijp het niet allemaal.
Ik heb de opmerking toen geplaatst omdat, er nogal wat reacties waren van mensen die slechte ervaringen hadden met filippijnse vrouwen,
en ik probeer mensen op een zo eerlijk mogelijke manier aan een leuke vrouw/vriendin te helpen, en dat daar dan iemand op reageert omdat die vind
dat ik hem goed geholpen heb vind ik wel mooi maar, de opmerking van de barvrouwtjes was mischien niet slim maar, om nou te zeggen dat ik allemaal hoeren
op de site heb gaat mij toch echt te ver, als ze in de bar werken staat er dat bij dus ik denk niet dat ik verkeerde info geef, en als ze op gesprek komen leg ik alles eerlijk uit.
Ik heb nooit de bedoeling gehad om iemand te beledigen, en ik doe mijn best met de beste intentie, en ik krijg nu best wel een boel shit over mij heen en sorry
dat vind ik wel een beetje smaakloos.
Wat pjotr zegt is helemaal waar iedereen verdient een kans.
Wat jens betreft die verwijt de ketel dat ie zwart ziet

sorry voor alle comotie

m.v.g klaas

kristof19

Citaat van: kamperman op maandag 15 augustus 2011, 15:08:32
goedendag allemaal

Ik begrijp dat het nogal wat teweeg heeft gebracht, en sorry maar ik begrijp het niet allemaal.
Ik heb de opmerking toen geplaatst omdat, er nogal wat reacties waren van mensen die slechte ervaringen hadden met filippijnse vrouwen,
en ik probeer mensen op een zo eerlijk mogelijke manier aan een leuke vrouw/vriendin te helpen, en dat daar dan iemand op reageert omdat die vind
dat ik hem goed geholpen heb vind ik wel mooi maar, de opmerking van de barvrouwtjes was mischien niet slim maar, om nou te zeggen dat ik allemaal hoeren
op de site heb gaat mij toch echt te ver, als ze in de bar werken staat er dat bij dus ik denk niet dat ik verkeerde info geef, en als ze op gesprek komen leg ik alles eerlijk uit.
Ik heb nooit de bedoeling gehad om iemand te beledigen, en ik doe mijn best met de beste intentie, en ik krijg nu best wel een boel shit over mij heen en sorry
dat vind ik wel een beetje smaakloos.
Wat pjotr zegt is helemaal waar iedereen verdient een kans.
Wat jens betreft die verwijt de ketel dat ie zwart ziet

sorry voor alle comotie

m.v.g klaas

U moet wel een heel erge looser zijn om u nodig te hebben om in contact te komen met een barsletje. Wat is uw doelpubliek? :negatief:

Hansy

Citaat van: kamperman op maandag 15 augustus 2011, 15:08:32
goedendag allemaal

Ik begrijp dat het nogal wat teweeg heeft gebracht, en sorry maar ik begrijp het niet allemaal.
Ik heb de opmerking toen geplaatst omdat, er nogal wat reacties waren van mensen die slechte ervaringen hadden met filippijnse vrouwen,
en ik probeer mensen op een zo eerlijk mogelijke manier aan een leuke vrouw/vriendin te helpen, en dat daar dan iemand op reageert omdat die vind
dat ik hem goed geholpen heb vind ik wel mooi maar, de opmerking van de barvrouwtjes was mischien niet slim maar, om nou te zeggen dat ik allemaal hoeren
op de site heb gaat mij toch echt te ver, als ze in de bar werken staat er dat bij dus ik denk niet dat ik verkeerde info geef, en als ze op gesprek komen leg ik alles eerlijk uit.
Ik heb nooit de bedoeling gehad om iemand te beledigen, en ik doe mijn best met de beste intentie, en ik krijg nu best wel een boel shit over mij heen en sorry
dat vind ik wel een beetje smaakloos.
Wat pjotr zegt is helemaal waar iedereen verdient een kans.
Wat jens betreft die verwijt de ketel dat ie zwart ziet

sorry voor alle comotie

m.v.g klaas

Een relatiebemiddelingsbureau is er in de eerste plaats om geld te verdienen. Het is geen liefdadigheidsinstelling of een filantropische instelling.

In de loop de jaren zijn deze bureaus nu niet in een bepaald goed daglicht gekomen. Vaak zijn ze weer net zo snel vertrokken, als ze gekomen zijn.
Ook beloven de meeste veel en doen weinig. Ook onder deze bureaus is er dus veel kaf onder het koren.

Een echt goed bureau komt vanzelf boven drijven. Daar hebben we jou niet voor nodig. Of sta je persoonlijk garant met een garantiefonds?

Ik ga er van uit, dat er op dit forum voldoende kennis aanwezig is om de valkuilen, die er ongetwijfeld zijn, zo goed mogelijk te omzeilen, dan wel te onderkennen.
Ook daar biedt zo'n bureau geen enkele garantie voor.

En juist dit draadje is onder andere bedoeld om de valkuilen te onderkennen, niet om bij een of ander onbekend bureau uit te komen.

Zo, gewoon mijn ongezoute mening.



Pieter-Jan


Budgie

Citaat van: Hansy op maandag 15 augustus 2011, 16:24:34
Citaat van: kamperman op maandag 15 augustus 2011, 15:08:32
goedendag allemaal

Ik begrijp dat het nogal wat teweeg heeft gebracht, en sorry maar ik begrijp het niet allemaal.
Ik heb de opmerking toen geplaatst omdat, er nogal wat reacties waren van mensen die slechte ervaringen hadden met filippijnse vrouwen,
en ik probeer mensen op een zo eerlijk mogelijke manier aan een leuke vrouw/vriendin te helpen, en dat daar dan iemand op reageert omdat die vind
dat ik hem goed geholpen heb vind ik wel mooi maar, de opmerking van de barvrouwtjes was mischien niet slim maar, om nou te zeggen dat ik allemaal hoeren
op de site heb gaat mij toch echt te ver, als ze in de bar werken staat er dat bij dus ik denk niet dat ik verkeerde info geef, en als ze op gesprek komen leg ik alles eerlijk uit.
Ik heb nooit de bedoeling gehad om iemand te beledigen, en ik doe mijn best met de beste intentie, en ik krijg nu best wel een boel shit over mij heen en sorry
dat vind ik wel een beetje smaakloos.
Wat pjotr zegt is helemaal waar iedereen verdient een kans.
Wat jens betreft die verwijt de ketel dat ie zwart ziet

sorry voor alle comotie

m.v.g klaas

Een relatiebemiddelingsbureau is er in de eerste plaats om geld te verdienen. Het is geen liefdadigheidsinstelling of een filantropische instelling.

In de loop de jaren zijn deze bureaus nu niet in een bepaald goed daglicht gekomen. Vaak zijn ze weer net zo snel vertrokken, als ze gekomen zijn.
Ook beloven de meeste veel en doen weinig. Ook onder deze bureaus is er dus veel kaf onder het koren.

Een echt goed bureau komt vanzelf boven drijven. Daar hebben we jou niet voor nodig. Of sta je persoonlijk garant met een garantiefonds?

Ik ga er van uit, dat er op dit forum voldoende kennis aanwezig is om de valkuilen, die er ongetwijfeld zijn, zo goed mogelijk te omzeilen, dan wel te onderkennen.
Ook daar biedt zo'n bureau geen enkele garantie voor.

En juist dit draadje is onder andere bedoeld om de valkuilen te onderkennen, niet om bij een of ander onbekend bureau uit te komen.

Zo, gewoon mijn ongezoute mening.




Een mening die ik kan delen vandaar mijn eerdere opmerking dat een bemiddelingsbureau of een datingsite beide veel verkeerde dames oplevert . Alleen is het jammer dat een deel mensen het idee heeft dat een datingssite safer is Geloof dat uit ervaring dus zeker niet
Wat betreft Myosotis jammer voor hem dat het hij die opmerking maakte Zou hem te prijzen zijn als hij er afstand van neemt
En wat betreft Klaas Sorry je zal het wel goed bedoelen maar ik geloof er geen barst van
Getting older beats the alternative -dying young

Jan69

Ik heb 3 contacten gehad via dating sites, de eerste laat ik vallen hier.

Maar nummer 2 was heel reeƫl, ze had een schoolvriendin dicht waar ik werk. Ben toen op bezoek geweest bij die vriendin.
Alleen de filippijnse schone nam medicijnen tegen epilepsie


Bij nummer 3 heb ik niet gevraagd of ze het ook zag zitten zonder kindjes op de wereld te zetten. En die heeft dan maar nen Koreaan genomen zonder iets te zeggen. Dus hier was het mijn fout anders had ze evengoed mij kunnen nemen (want de Koreaan is waarschijnlijk onvruchtbaar en die zei dat ze dan maar een ex-BF moete nemen voor kinderen te maken). Dus had ik naar ginder gegaanof haar laten overkomen dan was ze nu mijn vrouw geweest.

De topic starter is47 jaar oud, ok een nieuw leven beginnen met een filippijnse, maar ga jij op je leeftijd nog kindjes op de wereld zetten?

Luke

@Jan69
Ik ken er die nog kinderen op de wereld zetten bij 60+. Dus het is maar een persoonlijke keuze.

Ik heb de indruk dat je het moeilijk hebt met de afwijzing van je laatste vriendin.
Er zijn vrouwen zat op de Filipijnen die een relatie willen beginnen met een witneus.
En ze zijn allemaal niet uit op je geld alleen.
Ipv contact te zoeken met hopeloze gevallen, zoek eens eentje die al een inkomen heeft (hoe klein ook).
Van zodra er over geldnood gesproken wordt moet er een belletje beginnen rinkelen, ongeacht hoe "lief" (yes darling, honey, babe...) ze ook doen!

Anakin

Citaat van: Luke op donderdag 29 september 2011, 07:30:45
@Jan69
Ik ken er die nog kinderen op de wereld zetten bij 60+. Dus het is maar een persoonlijke keuze.

Ik heb de indruk dat je het moeilijk hebt met de afwijzing van je laatste vriendin.
Er zijn vrouwen zat op de Filipijnen die een relatie willen beginnen met een witneus.
En ze zijn allemaal niet uit op je geld alleen.
Ipv contact te zoeken met hopeloze gevallen, zoek eens eentje die al een inkomen heeft (hoe klein ook).
Van zodra er over geldnood gesproken wordt moet er een belletje beginnen rinkelen, ongeacht hoe "lief" (yes darling, honey, babe...) ze ook doen!


Van zodra er over geldnood gesproken wordt moet er een belletje beginnen rinkelen, ongeacht hoe "lief" (yes darling, honey, babe...) ze ook doen --<< is heel juist.

mijn vrouw is niet afhankelijk van mij,ze heeft een goeie job en kan goed rondkomen.
luxe en weelde heeft ze niet,maar arm is ze ook niet.
heb ik effe geluk :)

Jan69

#238
Citaat van: Luke op donderdag 29 september 2011, 07:30:45
@Jan69
Ik ken er die nog kinderen op de wereld zetten bij 60+. Dus het is maar een persoonlijke keuze.

Ik heb de indruk dat je het moeilijk hebt met de afwijzing van je laatste vriendin.
Er zijn vrouwen zat op de Filipijnen die een relatie willen beginnen met een witneus.
En ze zijn allemaal niet uit op je geld alleen.
Ipv contact te zoeken met hopeloze gevallen, zoek eens eentje die al een inkomen heeft (hoe klein ook).
Van zodra er over geldnood gesproken wordt moet er een belletje beginnen rinkelen, ongeacht hoe "lief" (yes darling, honey, babe...) ze ook doen!


Deze had een baan, alleen kwam ze nauwelijks rond daarmee. Heeft ze vaak over geklaagd.
Ze heeft trouwens nooit om geld gevraagd.
Is al van 2006 aanwezig op dating sites. In 2006 was ze wel heel knap (27 j), nu 32 jaar en begon ze van meisje in vrouw te veranderen.

En deze keer wou ik ook, niets geven, de twee vorige keren wel, maar had dan wel een T-shirtje gekregen en wat eten van ginder.

Als het nog lang duurt dan ga ik zelfs mijn eigen geld niet meer opkrijgen.

Tinulang_Manok

Citaat van: Jan69 op donderdag 29 september 2011, 19:47:50
Als het nog lang duurt dan ga ik zelfs mijn eigen geld niet meer opkrijgen.
Dan moet je inderdaad maar snel aan de filippijnse vrouw, die hebben daar GEEN ENKEL probleem mee :lachen: :dollareyes:
Amare et sapere vix deo conceditur