Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

searching for house to rent

Gestart door foxxnaoj, dinsdag 4 augustus 2009, 09:25:43

Vorige topic - Volgende topic

Fail_over

Ik werk in Tilburg, dus iets net over de grens is welkom. Huisje, appartement te huur met minimaal 2 slaapkamers.
Poppel, Weelde, Ravels, Turnhout. Lommel, Achel. of zo iets? iemand?
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

opinie

Lommel of Achel lijkt me niet zo handig want dan moet je via Eindhoven rijden. Langs de weg Tilburg-Turnhout is volgens mij handiger om een locatie te zoeken.

Via kapaza.be en anders even in het weekend rondrijden.
Je hebt toch een GPS ingeval de wegwijzers ontbreken? :biggrinn:
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Fail_over

Citaat van: opinie op woensdag  4 november 2009, 00:15:07
Je hebt toch een GPS ingeval de wegwijzers ontbreken? :biggrinn:

Thx voor de site. zal eens kijken.
Nu heb ik GPS ja. Heel handig. Voorheen draaide ik een routeplanner uit. Alleen niet handig dat er tegenwoordig geen of weinig straatnaambordjes meer staan. :negatief:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

dolfijn76

Hi Fail Over

Ben vorig weekend nog in Tilburg geweest.  Vanuit Antwerpen is het een 50-tal minuten rijden.  Het beste voor te huren lijkt mij Turnhout en omstreken te zijn. Dat is vrij kort bij Tilburg - een kleine 20 min rijden.


Fail_over

Hmm, ja, Turnhout blijkt geografisch toch de beste ligging te hebben. Zoek alleen iets wat ook redelijk dich bij (basis)scholen is en andere voorzieningen. Dus ergens richting centrum lijkt me wel wat.

Iemand ervaring met de "gastvrijheid" van buitenlanders ( :nederlandsevlag:/ :smiley-philippines: in/van gemeente Turnhout?
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

dolfijn76

Turnhout is een relatief grote stad en heb persoonlijk nog geen negatief nieuws gehoord betreffende slechte behandeling buitenlanders.  Nu ja je moet maar pech hebben en een slechte buur treffen maar ja dat kan overal.

Tussen haakjes je kan ook op de volgende sites kijken voor het huren: www.hebbes.be en www.immoweb.be


Fail_over

Thx, dol-fijn!  :thumb:
is een hoop keus in Turnhout, en nog binnen m'n budget ook.
Dus dat gaat wel werken.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Rich

Hoop dat je iets zal vinden. En dan vlug Turnhouts leren  :jajaja:

Succes.
Rich de Nederbelg.

dolfijn76

Gisteren wist men op het nieuws te melden dat de mensen zich in Turnhout zich zeer veilig voelen en hoogst tevreden zijn van de politie en alle verwanten diensten. Mocht dit een geruststelling zijn

Digos


Ja ja in Turnhout is wel wat te beleven en te leven......alleen het dialect ligt me wat moeilijk, buiten dat vind je daar genoeg Nederlanders die daar wonen met een andere reden dan jij.

Zolang je geen sluier of iets dergelijks draagt doen ze daar ook niet moeilijk.

Ik zou in jouw geval ook opteren voor die regio, vooral Turnhout wat betreft de goede verbinding....de randgemeenten lijkt me kwestie verbinding wat moeilijker.

In het topic "nog grappige foto's" had ik deze foto geplaatst uit Turnhout.....denk ik? 

:lachen:

LIVE ONCE - LIVE IT