Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Op xe.com
1 euro =60.04 peso

gelukkig iets beter maar veel meer verwacht ik ook weer niet.
Er zijn behoorlijk wat problemen in Europa en de peso is nog steeds OFW piek gesubsidieerd.
Wellicht eind Februari betere cijfers  :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Kano

26-01-11 11:08 GELDAUTOMAAT
HSBC SAVINGS BA / MAKATI CITY
PHP 10.000,00 KOERS 60,0329
ING BANK NV GMP-BTL BEHEERREK         -166,58
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

antzan

Amice , wat betekend O F W  gesubsidieerd ?
Antzan
Foodmaster

Kano

@ Antzan OFW= Overseas Filipino Workers.  Amice bedoelt naar mijn idee te zeggen dat de economie van de Filipijnen nog steeds volop wordt gesteund door het geld dat Filipijnse werkers in het buitenland  overmaken naar hun familie en vrienden in de Filipijnen . Amice moet mij maar corrigeren als dat niet zo is  :dontknow:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

MadRed

mm in Maart mag ik weer die kant op. Zou wel lekker zijn als ik weer 1-70 kan krijgen zoals Dec 2009.

boomerang

Citaat van: MadRed op woensdag  2 februari 2011, 09:21:04
mm in Maart mag ik weer die kant op. Zou wel lekker zijn als ik weer 1-70 kan krijgen zoals Dec 2009.

Keep dreaming...............................
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

vvjoris

Wisselkoers 21 februari:
Oanda website: 59,41 PHP voor 1 â,¬
LCC transfer naar BDO (kost: 4 â,¬): 57,56 PHP voor 1 â,¬
Western Union (kost: 8,5 â,¬): 55,77 PHP voor 1 â,¬
Even rekenen: 83,5 euro (ik neem dit bedrag omdat je dat uitgeeft als je met WU stuurt) naar  :smiley-philippines: sturen brengt ginder op:
met LCC PHP 4576,02
Met WU 4182,75
Een verschil van 393 PHP, als je dat elke maand doet is dat op een jaar 4719 PHP, zo'n goeie 80 euro...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Amice

Citaat van: Kano op woensdag  2 februari 2011, 09:07:09
@ Antzan OFW= Overseas Filipino Workers.  Amice bedoelt naar mijn idee te zeggen dat de economie van de Filipijnen nog steeds volop wordt gesteund door het geld dat Filipijnse werkers in het buitenland  overmaken naar hun familie en vrienden in de Filipijnen . Amice moet mij maar corrigeren als dat niet zo is  :dontknow:

volledig goed, dat bedoelde ik, maar kon niet antwoorden omdat windhoos net zo corrupt was als de filippijnen zelf.
Inmiddels herstelt.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Kano

25-02-11 10:51 GELDAUTOMAAT
HSBC SAVINGS BA / MAKATI CITY
PHP 10.000,00 KOERS 59,6389
ING BANK NV GMP-BTL BEHEERREK         -167,68
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Kano

06-03-11 14:18 GELDAUTOMAAT
HSBC SAVINGS BA / MAKATI CITY
PHP 10.000,00 KOERS 59,7085
ING BANK NV GMP-BTL BEHEERREK         -167,48
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn