Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Daar komt nog bij dat volgens Staatssecretaris De Jager de belegger mogelijk moet meebetalen aan de Griekse crisis. En bij belegger moet je dan vooral denken aan pensioenfondsen en banken.  :negatief:

Lees: http://www.fd.nl/artikel/22181329/jager-belegger-moet-uiterste-ghttp://www.fd.nl/artikel/22181329/jager-belegger-moet-uiterste-geval-meebetalen-griekse-crisiseval-meebetalen-griekse-crisis

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Amice

@admin: verzoek om splitsing van het topic.

Nog maar iets toevoegen en geloof maar dat dit n nagenoeg onuitputtelijk bron is als je er op let.

Vandaag in het nieuws:
CitaatOneigenlijk gebruik expatregeling onderzocht

Uitgegeven:

17 mei 2011 18:49

Laatst gewijzigd:

17 mei 2011 18:49


DEN HAAG - Staatssecretaris Frans Weekers (Financiën) gaat bekijken of de regeling die het fiscaal aantrekkelijk maakt om buitenlandse werknemers met specifieke kennis binnen te halen, oneigenlijk wordt gebruikt.


© ANP

Hij maakte dat dinsdagavond duidelijk in RTL Nieuws.

Dat meldde maandag dat niet alleen buitenlandse werknemers gebruikmaken van de regeling, maar ook ongeveer tweeduizend Nederlanders. Hierdoor zou de schatkist miljoenen kunnen mislopen.

Via de regeling hoeven expats die in Nederland aan de slag gaan over 30 procent van hun inkomsten geen belasting te betalen.

Volgens Weekers profiteert ons land van de regeling omdat zo mensen binnenkomen die bijdragen aan de ontwikkeling van Nederland als kennisland.

© ANP

Dus een nederlandse expat die weggekocht is uit nederland omdat ze elders meer betalen, komt terug als kenniswerker, waar, zoals het bericht al aangeeft nederland baat bij heeft, maar dat mag niet hoor, foei :neeneenee:

Dubbel graaien willen we ,beter worden van je ervaring en kennis maar ook graag het volle pond aan belasting vangen. Had je maar n buitenlander moeten zijn,toch?  :jajaja:

Wat is nou oneigenlijk gebruik in deze? Toepassing van de geboden expat regeling of toepassing van de graaicultuur?
De expat heeft wel de keuze om weg te blijven of elders te gaan werken, dan heeft nederland niets.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Johan En Elvie

Ze hebben toch iets in Nederland, in België zijn er heel veel oostblokkers zoals Polen die hier een bedrijf hebben in de bouw ingeschreven zijn in hun thuisland zodoende hebben ze hier helemaal geen inkomsten uit belastingen, deze mensen maken daarenboven de markt kapot doordat ze daardoor veel lager van prijs kunnen gaan en al hun inkomsten wordt onmiddellijk op hun rekening aldaar overgeschreven.
Leve Europa en de openstelling van de grenzen
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Kano

#223
De koers van de Euro is in een vrije val geraakt. Op dit moment minder dan 58 pesos voor een Euro.


Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Amice

ALs je nu gaat pinnen krijg je denk ik niet meer dan 56 nog wat.
Daarbij lijkt het er niet naar dat de val geremd wordt dus het kna/za; nog verder zakken.

De beurzen doen het navernant ook al slecht.

Zoals ik al eerder meldde zal het steeds sneller naar beneden gaan, want oplossingen hebben de politici ook niet.

Ja enkel dan dat faillisement van griekenland nu toch ook bespreekbaar is maar ben bang dat dit nu wel te laat is. :negatief:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

boomerang

Citaat van: Amice op maandag 12 september 2011, 05:00:35
ALs je nu gaat pinnen krijg je denk ik niet meer dan 56 nog wat.
Daarbij lijkt het er niet naar dat de val geremd wordt dus het kna/za; nog verder zakken.

De beurzen doen het navernant ook al slecht.

Zoals ik al eerder meldde zal het steeds sneller naar beneden gaan, want oplossingen hebben de politici ook niet.

Ja enkel dan dat faillisement van griekenland nu toch ook bespreekbaar is maar ben bang dat dit nu wel te laat is. :negatief:

Het verstandigste is om maar, net als de gemiddelde Filippijn, te leven bij de dag en niet naar morgen te kijken. Het maken van zorgen verandert niets aan een eventuele verdere koersval. Dokter San Miguel heeft veel rustgevende medicijnen welke naar behoefte zelf voorgeschreven mogen worden.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Pjottr

As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Kano

Citaat van: boomerang op maandag 12 september 2011, 05:24:26
Het verstandigste is om maar, net als de gemiddelde Filippijn, te leven bij de dag en niet naar morgen te kijken. Het maken van zorgen verandert niets aan een eventuele verdere koersval. Dokter San Miguel heeft veel rustgevende medicijnen welke naar behoefte zelf voorgeschreven mogen worden.

Boomerang, dan gaan we nog alcoholist worden want de koers daalt steeds verder.  Zag op de website van Oanda een koers van 55.9715 staan en als je geld overmaakt of gaat pinnen dan gaat er nog van die koers af.  :shots: :shots:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Amice

Ja we gaan met z'n allen naar de fillistijnen  :happy2:

Geef je dr nog een weg boomerang of gaan we nu knieperig doen?  :lachen:

Laten we dr maar om lachen want het is treurig genoeg.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: Kano op maandag  9 januari 2012, 08:40:33
Citaat van: boomerang op maandag 12 september 2011, 05:24:26
Het verstandigste is om maar, net als de gemiddelde Filippijn, te leven bij de dag en niet naar morgen te kijken. Het maken van zorgen verandert niets aan een eventuele verdere koersval. Dokter San Miguel heeft veel rustgevende medicijnen welke naar behoefte zelf voorgeschreven mogen worden.

Boomerang, dan gaan we nog alcoholist worden want de koers daalt steeds verder.  Zag op de website van Oanda een koers van 55.9715 staan en als je geld overmaakt of gaat pinnen dan gaat er nog van die koers af.  :shots: :shots:

Hoogste wat je hier in Dumaguete nu kunt krijgen was vandaag P 55