Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Motorbikes Philippines july 2009

Gestart door Digos, zondag 9 augustus 2009, 11:26:28

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: boomerang op vrijdag  8 april 2011, 16:21:24
Mijn stalen ros:



Enigszins op leeftijd maar dat ben ik immers zelf ook. Het is een Chinese makelij maar ik ben ook gek op loempia's en tjap tjoy dus dat is passend.


Als ik Governor zou worden hier dan komt er een wet dat alle Chinese motorbikes camouglage gespoten  moeten zijn :atyourservice: :thumb:






Rich

Citaat van: bananacreek op vrijdag  8 april 2011, 18:15:14


Als ik Governor zou worden hier dan komt er een wet dat alle Chinese motorbikes camouglage gespoten  moeten zijn :atyourservice: :thumb:



Dan hoop ik dat jij nooit Governor wordt want ik hou van wat kleur in de straten i.p.v die verschrikkelijke leger "kleuren"

En zo heeft ieder zijn eigen smaak  :thumb:
Rich de Nederbelg.

bananacreek

Citaat van: Rich op vrijdag  8 april 2011, 18:23:58
Citaat van: bananacreek op vrijdag  8 april 2011, 18:15:14


Als ik Governor zou worden hier dan komt er een wet dat alle Chinese motorbikes camouglage gespoten  moeten zijn :atyourservice: :thumb:



Dan hoop ik dat jij nooit Governor wordt want ik hou van wat kleur in de straten i.p.v die verschrikkelijke leger "kleuren"

En zo heeft ieder zijn eigen smaak  :thumb:

Ok, was alleen maar als grapje bedoelt, want andere kleuren zijn natuurlijk ook mooi






Pascal Keirens

Ik vind jouw stalen ros anders ook wel iets hebben!

Pieter-Jan

Citaat van: Kano op donderdag  7 april 2011, 17:04:18
Sorry Pierre ff vergeten, maar de text kun je zenden naar nummer 2600

Super! Heb ik net geprobeerd met onze eigen wagen. Lto vehicle wrk500, texted to 2600. Binnen een minuut had ik een text terug:
Plate no:wrk500
Make: Ford
Model Explorer sport trac
Year: 2001
Color: White
Registered last: 10/28/2010
Has no LTO apprehension,
Has no LTO alarm

 2,50/text . X01

Dit kunnen wij in belgie niet opvragen via text.
Als het om texten draait zijn ze toch rap hier he. :thumb:

bananacreek

Op mijn cellphone werkt het niet en zegt het "sorry you send an invalid platenumber P2.50/text.Please double check and submit correct platenumber. To inquire vehicle detais, text LTO vehicle < to 2600."

Toen met de gsm van een ander geprobeerd en ok.


bananacreek

Moet een demper voor deze motor laten maken hier,


En moet een model uit deze Japanse catalogue kiezen


Deze motor hieronder werd door een buitenlander voor 180 Duizend pesos in Bacolod gekocht en de dubbele uitlaten zijn van RVS en die zijn geheel hier gemaakt in Dumaguete en vind ik van uitstekende kwaliteit. :hoedjeaf: :hoedjeaf:



Ook deze bike is hier verbouwd maar zou ik nooit willen kopen voor 1,300,000.00 pesos


Ik hoorde dat de meeste witneusbikers  (Outsiders) hier hun verbouwingen daar in die shop laten doen



Digos


Ik dacht dat deze motorbike een tijdje terug "for sale" was van iemand.

Heb je die gekocht?

Demper of uitlaat moet nu niet direct in RVS zijn.....het hangt er maar vanaf hoe je gaat in het onderhoud ervan.

In RVS......dat zal ook wel zen prijskaartje hebben.

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

Citaat van: Digos op donderdag 14 april 2011, 13:51:27

Ik dacht dat deze motorbike een tijdje terug "for sale" was van iemand.

Heb je die gekocht?

Demper of uitlaat moet nu niet direct in RVS zijn.....het hangt er maar vanaf hoe je gaat in het onderhoud ervan.

In RVS......dat zal ook wel zen prijskaartje hebben.

O0

Ja, die is niet van mij en staat nog steeds te koop voor 1,3 miljoen (dat gekke ding)

Correct, daar zat ik al aan te denken, als dat camouflage gaat worden dan heb ik niet veel aan RVS, en inderdaad dat gaat ook een hoop kosten met RVS, moet er nog met de man over spreken

Digos


Ha....sorry creek was vergeten de foto mee te posten over de bike waar ik het over had.

men laatste posting ging over deze, die ik dacht toch ook for sale was.




Met deze in camouflage kleuren kan je nog wel een low profiel behouden in de phils, met die andere van 1300000 peso zal dat al wel wat moeilijker zijn.

LIVE ONCE - LIVE IT